waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzoquote:
Combinatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.
Tatoeages daarentegen kunnen wel keitof zijn. Of opwindend.
Daar heb ik er maar een paar vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweerquote:
weet alleen nog niet zeker wat ik wilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweer
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeitquote:
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzo
My man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
ik las snavelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind een staafje door de tepel wel mooi bij vrouwen, moet wel symetrisch, dus aan 2 kanten...
Bij die andere edele delen kan het ook een bolletje zijn... Of bij de navel...
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Ja die vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
Je zou dan een kopje in je rapport kunnen maken met "Overwegingen om toch te leasen" oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten wat goedkoper is, kopen of leasen voor zowel besrijfsmatig als prive gebruik.
Er gaan veeeel kilometers gemaakt worden, heel het land door en uiteindelijk is het plan ook Belgie en Duitsland mee te pakken.
Oh ja jij hebt een vch he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook mooi
Heeft Merel- die niet?
Ik wilde het net vragenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
Whehehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejast.
Waarom vogels?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelen
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Dat is hoe ik rol. Jwz.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komen
Totaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?quote:
Ja lach maar.quote:
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...quote:
Je bent helemaal volgetekendquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.
Geloof dat ik ze dan allemaal heb
Have funquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even Kyra uitlaten en naar de zonnebank![]()
Tot later
Mietjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Vriendin wil er ook 1 down under laten zetten zeg maar, maar no way dat ik met haar mee ga
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent helemaal volgetekend![]()
Dan blijft er weinig ruimte over waar ik mijn messen in kan zetten.
Het is eigenlijk meer dat ik er gewoon niks mee heb. Het heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Piercings al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?
Awww sgatje tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever 15 rondes lang kapot slaan door Badr Hari dan dat
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel over
Ok, wel pics posten he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...
en wil er 3 vanwege "three little birds van bob marley"
-- every little thing is gonna be allright --
duurt nog wel een paar maanden minimaal hoor...quote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |