quote:'Estelle Gullit al maanden verliefd op Badr Hari'
HILVERSUM - Estelle Gullit is inderdaad verliefd op bokser Badr Hari en ze hebben al een tijdje een relatie.
Dat meldt RTL Boulevard.
Gullit en Hari zijn al 9 maanden lang samen. De bokser zou, kort nadat zijn ex-vriendin aankondigde zwanger van hem te zijn, een relatie met de vrouw van Ruud Gullit zijn aangegaan.
Vrienden van Gullit maken zich zorgen over haar nieuwe vriendje. Hij zou namelijk nogal losse handjes hebben. Zo zou de bokser een ex-vriendin midden op straat hebben aangevallen.
Geen commentaar
Ruud Gullit wilde geen commentaar geven op het nieuws. ''Ik heb kinderen en vooral mijn jongste heeft hier erg veel last van'', legt de oud-voetballer uit.
Dinsdagochtend maakte Gullit in De Telegraaf bekend dat hij en zijn vrouw uit elkaar waren. De oud-topvoetballer zei dat hij na 'recente ontwikkelingen' had besloten de scheiding aan te vragen. Hij wilde daar verder niets over kwijt.
Nee, hijzelf wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Ruud liever niet wil dat zijn kinderen in de buurt van de nieuwe lover rondhangen, niet echt een goed voorbeeld voor de kids.
Jij weet meer!quote:
Nou, ik lees een beetje door dit topic en denk wel enige mensenkennis te hebben. Dat is genoeg om een degelijke onderbouwde mening te hebben. Menig tijdschrift doet het met minder research.quote:
Nee, hij dregt hun sloot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Hij slaat geen vrouwen in elkaar, of heb ik iets gemist?
He bah...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, hij dregt hun sloot.
Ik weet niet wat ik liever heb.
Jawel hoor. Eerst de verhalen over hoe lief en leuk ie is en dan: 'Natuurlijk zal ie best zijn momenten hebben, net als ieder mens en je moet ook niet vergeten dat zo'n jongen, die bekend staat als een van de sterkste in de wereld ook nog weleens door een paar eh... ja, hoe zal ik het noemen, imbecielen wordt uitgedaagd op straat en het is moeilijk om dan altijd je rug te keren'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan heb je niet helemaal goed geluisterd
dat weten we hier maar al te goed!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik lees een beetje door dit topic en denk wel enige mensenkennis te hebben. Dat is genoeg om een degelijke onderbouwde mening te hebben. Menig tijdschrift doet het met minder research.
dit is idd wat hij zei, zit wel een verschil in hèquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Eerst de verhalen over hoe lief en leuk ie is en dan: 'Natuurlijk zal ie best zijn momenten hebben, net als ieder mens en je moet ook niet vergeten dat zo'n jongen, die bekend staat als een van de sterkste in de wereld ook nog weleens door een paar eh... ja, hoe zal ik het noemen, imbecielen wordt uitgedaagd op straat en het is moeilijk om dan altijd je rug te keren'.
Juist andersom.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk is het een agressief kereltje. Anders win je niet in deze sport.
Nee. Hij heeft als excuus voor zijn agressie dat 'ie wordt uitgelokt. Kan je moeilijk van spreken als je je verslagen tegenstander nog even een paar trappen na geeft en zelfs je titel kwijtraakt. Ik hou niet van mensen die verklaringen verzinnen die nergens op slaan voor achterlijk gedrag. Het is een agressief ventje, dat heeft niks met uitlokking te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is idd wat hij zei, zit wel een verschil in hè
zwitserland = ezeltje @SHOquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef Poeke het volgende:
Team Zwitserland.
Omdat ik ze allebei fout vind. Als je het nodig vind in een huwelijk moet je gewoon uit elkaar gaan en niet zoals Ruud buiten de deur eten en zoals Estelle verliefd worden op een ander en dan pas scheiden.
Ruud neukt tijdens zijn diverse huwelijken rond dat het een lieve lust is, Estelle wordt verliefd op een foute man.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef amaranta het volgende:
Team Ruud.
Omdat Es hem verlaat voor een onverlaat. Kansloos wijf
dat meen ik helemaal niet. Vakantie was te gek! Had nog wel maand willen blijvenquote:
Bedankt voor deze uitlegquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |