If onlyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef STING het volgende:
Dan is Crutch zeker de rijke ventmod die ze aan de haak heeft geslagen?
Wat doet die chick dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
mijn broertje heeft een rijke chick. Haar zus is sinds kort singleIk wil ook een rijke chick!
Maar het is zo raar om als 2 broers met 2 zussen te hebben
(Al hadden de ouders van een ex van mij eenzelfde soort situatie, al die kinderen leken ook op elkaar
)
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood isquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood is
Mijn broertje gaat iig stuk of 5x per jaar op vakantie, en dat zijn alleen de keren dat hij mee wilt
Hopelijk over een tijd in mijn kelderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Euhm, waar zou ik haar kunnen vinden?
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)Gquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Meer dan vijf keer per jaar op vakantieDoe even normaal, met je hoofd.
Klootvioolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)G
Dat boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou wel met mij willen fiedelen he?
Omg, dat is mijn geheime guilty pleasure!!quote:
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...quote:
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lees ik liever texts from dog!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet, maar de kans is groot dat er buiten het veld nog genoeg actie zal zijn
Die zijn echt baas, hé?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan lees ik liever texts from dog!
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk vind ik dat als vegetarier!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Nu moet je weer leven van de liefde van Crutch.
oja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat als vegetarier!
Stuitend, maar dikke vette care.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, ik ben het nu al zat om Dog te spreken.
WAT VINDEN ZEUH VAN JE SHIRT DAN HEY
Het wordt 3-0 trouwens vanavond, maar ik heb op 3-1 gewed.
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haarquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
GO NETHERLANDS, GO NETHERLANDS WHOOOOOOOO ORANGE ORANGE ORANGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik thuiskom trek ik mn ornaje shirt ook weer aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haar
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haar
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.
Ja, haal maar van die kleurstof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik een spuitbus halen voor de jouwe?
Pics!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien van dit EK. Als fervent voetballiefhebber is dat best beschamend
Vanavond ga ik wel kijken, denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien van dit EK. Als fervent voetballiefhebber is dat best beschamend
Vanavond ga ik wel kijken, denk ik.
En met zijn allen voetbal kijken met een biertje is geen optie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik ging altijd al liever een biertje drinken met vrienden dan voor de TV hangen en voetbal kijken. Ik ga er echt niet voor thuisblijven, maar dit keer is het gewoon toeval dat ik echt nog niks heb gezien.
Ketsen kan ook wel in de rust
Vanavond wel. Maar als ik naar de kroeg kan op een andere dag dan ga ik niet naar een kroeg waar Oekraïne - Zweden uit wordt gezonden. Dat vind ik dan niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
En met zijn allen voetbal kijken met een biertje is geen optie?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik ging altijd al liever een biertje drinken met vrienden dan voor de TV hangen en voetbal kijken. Ik ga er echt niet voor thuisblijven, maar dit keer is het gewoon toeval dat ik echt nog niks heb gezien.
Ketsen kan ook wel in de rust
Man, voor Youri Mulder aan zijn analyse is begonnen ben ik al klaar!quote:
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Myst wil ons gewoon doen geloven dat hij een superduperawesome social life heeft.
Mijn levenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelen
Ik trap er soms bijna in, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Myst wil ons gewoon doen geloven dat hij een superduperawesome social life heeft.
Daag!quote:
Voetbal kijken dan gvd!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, voor Youri Mulder aan zijn analyse is begonnen ben ik al klaar!
[..]
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelen
Dude, waar wil je vanaaf kijken? En weet jij wat kutrj doet?quote:
Shit, ben ik niet meer origineelquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had vroeger een poster van mijn UI op mijn kamertje
Niet op een onderbroekje van je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shit, ben ik niet meer origineelDan euh...borduur ik wel een mooi patroontje op het handdoekje in mijn keuken, bam!
Nah, dat schuurt dan zo tegen mijn venusheuvel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook een patroontje scheren?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, dat schuurt dan zo tegen mijn venusheuvel.Of ik nu tegen je venusheuvel schuur, of een patroontje van mijn UI...Moet toch niks uitmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook een patroontje scheren?
Maar scheren mag ook wel, heel kunstzinnig. Wel ook kleuren dan!
hij gaat naar ferdo de hommoquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude, waar wil je vanaaf kijken? En weet jij wat kutrj doet?
Dat eindigt wrs hetzelfde als de vorige drie pogingen dat ik een figuurtje wilde scheren; een ondefinieerbaar plukje schaamhaar dat uiteindelijk ook het veld moet ruimenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of ik nu tegen je venusheuvel schuur, of een patroontje van mijn UI...Moet toch niks uitmaken.
Maar scheren mag ook wel, heel kunstzinnig. Wel ook kleuren dan!
Klinkt alsof je net zo creatief bent als ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat eindigt wrs hetzelfde als de vorige drie pogingen dat ik een figuurtje wilde scheren; een ondefinieerbaar plukje schaamhaar dat uiteindelijk ook het veld moet ruimen
Als ik een zondag niks te doen heb, ga ik het proberen. Denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt alsof je net zo creatief bent als ik
In groep 2 moest ik bijna blijven zitten. Ik was heel slecht in tekenen, knippen en plakken. Dat zijn blijkbaar key skills in groep 2 en ik kon het niet. Ik was wel heel goed in delegeren, dus ik liet Maaike altijd mijn werkjes maken, zij kon het wel heel goed. Vond juf Annelies niet zo leuk
Als ik dan weer thuis kwam met iets heel moois dan wist mijn moeder wel weer dat ik iemand anders voor mijn karretje had gespannen
Mijn oma had dat ook thuisquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Myst de mini-baas
Kun je je nog herinneren dat je moest prikken? Met zo'n prikding dat TOTAAAAAAAL niet opschoot? En dan moest je één of ander achterlijk plaatje uitprikken, en oh wee als je aan de priknaald trok. Ik had daar zo'n teringhekel aan, ik speelde een keer vals met de schaar omdat ik echt genoeg had van dat prikken. Toen ik op mijn donder kreeg, werd ik zo boos dat ik schaar en priknaald naar de juf slingerde
Jaaa klopt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn oma had dat ook thuisIk scheurde ook altijd met die naald door het papier heen. Of ik liet Maaike het doen
Wij moesten die werkjes ook altijd inbinden. Met een perforator en dan een knoopje maken met een stukje draad. Ook geen succes als je het aan mini-Myst overlaat
Heb jij ze nog bewaard? Ik niet, best wel spijt vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaa klopt!Ik was zeker goed in knutselen jonge, koelkast hing vol met meesterwerkjes
Beetje zitten bazen met lijm en glitters gvd
Nee, weer een andere. Iemand tips voor rollenspellen en interviews met psychologen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog steeds voor die ene sollicitatie?
Ik ben heel blij dat je geen kapper geworden bent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef twi het volgende:
Ik heb in de tijd van het knutselen aangeleerd dat ik bij elk knipje met een schaar m'n mond open doe. Dat doe ik nog steeds
Dan had ik wel verschrikkelijk goed ontwikkelde kaakspieren gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat je geen kapper geworden bent.
Ja, zeggen wat ze willen horen. Aan de casus kan je precies zien wat je moet zeggen. Met een half jaartje toneelervaring fake je dat vrij eenvoudig. Probeer verder niet teveel je zwakke punten te verbergen, want daar prikken ze toch wel doorheen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, weer een andere. Iemand tips voor rollenspellen en interviews met psychologen?
Ik heb nog een tekening van toen ik 10 was aan mijn deur, gvd wat een meesterwerk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft mijn knutselwerkjes die ik voor haar gemaakt had nog in een kast hangen. Ik ben er nog altijd trots op.
Ik heb mijn mooiste schilderij/tekening ooit, verknipt tot een kaart voor mn vader. Ik heb er nog elke dag spijt van.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog een tekening van toen ik 10 was aan mijn deur, gvd wat een meesterwerk.
Ik wilde ook, maar verstandig als dat ik was besloot ik toch maar het E&M profiel te nemen. Met als enige verschil dat ik economie zou hebben in plaats van tekenen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
Stelletje creatieve hommo's
Ik had trouwens wel het cultuur & maatschappij-profiel op school. Als enige jongenEn ik kon helemaal niet tekenen
Al die opgeklopte figuren bij mij op school deden E&Mquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde ook, maar verstandig als dat ik was besloot ik toch maar het E&M profiel te nemen. Met als enige verschil dat ik economie zou hebben in plaats van tekenen.
Mijn ouders hebben ze nog, ik heb wel mijn oude verhalenschriftjes nog, briljantquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij ze nog bewaard? Ik niet, best wel spijt van
Oh en godverdegodver, die dingen die je altijd moest maken voor moeder- of vaderdag. Dat waren echt de momenten in het jaar dat ik wenste dat ik in een weeshuis zat.
Het ging jou gewoon om de chickies, snappen wij wel, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
Stelletje creatieve hommo's
Ik had trouwens wel het cultuur & maatschappij-profiel op school. Als enige jongenEn ik kon helemaal niet tekenen
E&M. Zó baas.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al die opgeklopte figuren bij mij op school deden E&M
Nu heb ik gewoon een E&M-baan, trouwens. C&M'ers worden allemaal subsidieverslinders. Mijn toekomstdroom is nog steeds om er ook zo eentje te worden, maar tot die tijd maak ik me nuttig
Ik was stiekem een beetje verliefd op Eefje, maar ze had me gefriendzonedquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het ging jou gewoon om de chickies, snappen wij wel, hoorSlimme move ook wel.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ze nog, ik heb wel mijn oude verhalenschriftjes nog, briljant![]()
Ik probeerde trouwens een paar jaar terug met een tekening weg te komen voor Moederdag, lukte nietOok niet toen ik zei dat het toch om de gedachte ging ipv het cadeautje. Gaat blijkbaar toch om het cadeautje
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
Muhahaha! Waar ben je! Ik hoor dat jij een mic nodig hebt!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
quote:
U riep?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
Kearel, je was geimponeerd door mijn stem, die boekdelen sprak over mijn status en gezag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh, met je ehRRRRRR, maarja, dat is de regio hè
Rrrooooaaawwrrrrquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kearel, je was geimponeerd door mijn stem, die boekdelen sprak over mijn status en gezag.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kearel, je was geimponeerd door mijn stem, die boekdelen sprak over mijn status en gezag.
Muahaha kan vanavond mee oordelenquote:
Waz met jullie, dadelijk gewoon allemaal verplicht brabantsquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat shifto nog versteld gaat staan aangezien ik met de Rotterdamse r rol
Ik geef mijn ouders de schuld, oude Rotterdammersquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Waz met jullie, dadelijk gewoon allemaal verplicht brabants
Wij rollen hard, en haters zullen haten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat shifto nog versteld gaat staan aangezien ik met de Rotterdamse r rol
'Wij RRRRollen haRRRRRd, en hateRRRRs zullen hatenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij rollen hard, en haters zullen haten.
Klopt, ik kijk onderweg altijd in het glas van mijn smartphone om te kijken of mijn haar nog goed zitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar jezelf!Doe je goed!
Snap ik, presidential suite.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
Gaan we naar Rockin Park, we hebben natuurlijk geen zin om terug te rijden diezelfde avond, of om met de trein te gaan. Decadent als ik ben wil ik een hotel regelen.
ER IS NIKS!!! ALLES IS VOL!!! Kan nog wel ergens een presidential suite voor 250 euro krijgen, maar dat gaat een beetje ver
Ik vind het juist wel tof om wappie met de trein naar huis te gaan, meestal vol met mensen die ook van hetzelfde evenement komen, tevens wappie. Gezelligquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
Gaan we naar Rockin Park, we hebben natuurlijk geen zin om terug te rijden diezelfde avond, of om met de trein te gaan. Decadent als ik ben wil ik een hotel regelen.
ER IS NIKS!!! ALLES IS VOL!!! Kan nog wel ergens een presidential suite voor 250 euro krijgen, maar dat gaat een beetje ver
Nee, want we willen eigenlijk nog een beetje stappen in Nijmegen na die tijd. Als het niet anders kan moet het de trein worden natuurlijk, maar de aansluiting met Apeldoorn is zwaar klote. Moeten we om 10 uur al weg ofzo. Dat voor een afstand die je in de auto binnen drie kwartier overbrugtquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof om wappie met de trein naar huis te gaan, meestal vol met mensen die ook van hetzelfde evenement komen, tevens wappie. Gezellig
Flesjes spa blauw met wodka!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof om wappie met de trein naar huis te gaan, meestal vol met mensen die ook van hetzelfde evenement komen, tevens wappie. Gezellig
Moet jij ervoor zorgen dat we aankomen, okequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan herinner ik mij het probleem toch niet meer
Het lag niet aan mij dat we nooit op Appelpop aankwamenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet jij ervoor zorgen dat we aankomen, oke
Zeeeeker waar! xD KutMohMi, halverwege afhaken en dan ook nog zitten pissen als een kudde paarden op het perronquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Het lag niet aan mij dat we nooit op Appelpop aankwamen
Owjahquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeeeeker waar! xD KutMohMi, halverwege afhaken en dan ook nog zitten pissen als een kudde paarden op het perronEpische avond
Nah ik haal de pot altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]Doe maar niet nee
voordat je shifto's huis onderkotst xD
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet luisteren naar MohMi, toch mijn huis, neem maar mee
Je gaat daar toch weg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]dan neem ik de Prosecco ook mee gvd, dan maar morgen dood hier op het werk
Van het balkon man, is milieuvriendelijker. hebben de volgens ook eten enzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik haal de pot altijd. Laatste keer zat ik er een minuut te wachten voordat het daadwerkelijk naar boven kwam zetten
.
Echt héquote:
Jwzquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef shifto het volgende:
Wie wil mij morgen vroeg voor de zekerheid wakker bellen?
Ik kots echt ver, ik zou zo aan de kotslympics mee kunnen doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Van het balkon man, is milieuvriendelijker. hebben de volgens ook eten enzo
I dare you dat je niet bij onze buurman het balkon weet te raken!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kots echt ver, ik zou zo aan de kotslympics mee kunnen doen
quote:
Hier word ik nu vrolijk vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kots echt ver, ik zou zo aan de kotslympics mee kunnen doen
Arme buurmanquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
I dare you dat je niet bij onze buurman het balkon weet te raken!
Nee hoor!quote:
Arme jijquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
Goeiemorgen dames!
Dit jaar wel naar Appelpop kpmen hoor!
Fear Factory was fucking vet gister, vanavond weer bier drinken, wat een kutleven!
Vet dude!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
Goeiemorgen dames!
Dit jaar wel naar Appelpop kpmen hoor!
Fear Factory was fucking vet gister, vanavond weer bier drinken, wat een kutleven!
Arme wij, jullie maken ook mooie plannen zie ik alweer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
Arme jij
Maar idd, we zijn er wel bij dit jaar.
Melkweg oude zaal!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
Vet dude!!Welke zaal waren ze ook alweer?
En dit jaar zijn we er idd bij!
Wat, welke, wie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Arme wij, jullie maken ook mooie plannen zie ik alweer.
Dit jaar word wel gaaf, gaan geruchten over een bestwel vette band!
Mag ik niet zeggenquote:
Goeie voornemensquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef Crutch het volgende:
Ik heb net besloten dat ik binnen vijf jaar met pensioen wil.
Geen idee, ik zal eens beginnen met brainstormen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeie voornemensze klinken leuk, maar er komt nooit wat van.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen![]()
Eind van deze maand...
Als je het weet... Ik hou me aanbevolen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Crutch het volgende:
Geen idee, ik zal eens beginnen met brainstormen.
Mijn endeldarm!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:51 schreef MohMi het volgende:
Als je het zegt, aait shifto over je...nou ja, wat jij wilt!
Oh, da's mooi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je het weet... Ik hou me aanbevolen!
Euh... Ja. Bijna alles aan mij is groot!quote:
Woohoo! Maar ik kan t nog steeds niet zeggen.quote:
Baas!quote:
Dat snappen we! Fluiteren, typen, schrijven, smsen, in braille mag ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Woohoo! Maar ik kan t nog steeds niet zeggen.
loserquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
IK KAN OOK NIET TEKENEN EN KNUTSELEN HOOR, MYST.
En je lust geen koffie, en geen vlees; jij bent eigenlijk helemaal niet leuk...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
IK KAN OOK NIET TEKENEN EN KNUTSELEN HOOR, MYST.
Et tu, Brute?!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
En je lust geen koffie, en geen vlees; jij bent eigenlijk helemaal niet leuk...![]()
Ja doei, niet eens iets op willen geven om vaker bij ons lieve Fokkertjes te kunnen zijn, plus bovenstaande tekortkomingen. Je bent moeilijk om van te houden, Hara, help me daar dan bij!quote:
Je zou hem toch zo in zn ballen schoppen he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahaha die Sic. Huehuehe ik weet coole dingen
Oh wat dan
Jamagkniezegge hahauheuheuheushsuhs
...-..--..-..---.-...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef MohMi het volgende:
Dat snappen we! Fluiteren, typen, schrijven, smsen, in braille mag ook
Ik ben echt een enorme tease baby! Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahaha die Sic. Huehuehe ik weet coole dingen
Oh wat dan
Jamagkniezegge hahauheuheuheushsuhs
GA WEEEEG!!!quote:
Sportschool, hardlopen, vodka, roken, 9gag, ik ben fucking hilarisch, diertjes, superhipquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja doei, niet eens iets op willen geven om vaker bij ons lieve Fokkertjes te kunnen zijn, plus bovenstaande tekortkomingen. Je bent moeilijk om van te houden, Hara, help me daar dan bij!
Sssssht!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
GA WEEEEG!!!Holy fuck, die geruchten had ik ook gelezen maar ik dacht; 'Flikker op, dat gaat toch niet door, die komen heus niet op een gratis festival.'
Zeker VET!!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
GA WEEEEG!!!Holy fuck, die geruchten had ik ook gelezen maar ik dacht; 'Flikker op, dat gaat toch niet door, die komen heus niet op een gratis festival.'
Zeker VET!!
Heb je hem per ongeluk weggedaan zeker, heb ik ook wel eensquote:
Maybe, maar acht de kans klein. Achja boeie, heb jullie weer gevondenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je hem per ongeluk weggedaan zeker, heb ik ook wel eensEn dan weet ik niet meer welk topic dat nu was en ik zal er noooooooooit meer achter komen ook
!!!
Is dat DE band?quote:
Nu weer wel!quote:
Nee, maar ik dacht. Ik moet wat zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef shifto het volgende:
Is dat DE band?
Beetje teleurstelling na al die spanningsopbouwPas 5x gezien ofzo
Kijk, en daarom had ik even je hulp nodig. Dank je Hara, mijn hart staat weer in vuur en vlam voor jou!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sportschool, hardlopen, vodka, roken, 9gag, ik ben fucking hilarisch, diertjes, superhip
JIJ VERGEET AL HET GOEDE AAN MIJ GEWOON OMDAT DAT JE EVEN ZO UITKOMT
Leuke shows iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht. Ik moet wat zeggen.En ze zijn wel leuk!
Oh echt? xD sorry! * MohMi scrollt even omhoog Oh zeeeeker ja! Als ik het idee had dat het zou helpen zou ik het ook zeker doen! Maar volgens mij laat ie dan nog niks losquote:
Shit, heb net zachte sneakertjes aan. Mag ik nog even naar huis rennen om mijn pumps te halen?quote:
Ik ben wel into die shit, dus ik wacht wel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef MohMi het volgende:
Shit, heb net zachte sneakertjes aan. Mag ik nog even naar huis rennen om mijn pumps te halen?
Ja kut, dan laat je zeker niks los als je het lekker vindt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben wel into die shit, dus ik wacht wel!
Tmiquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben wel into die shit, dus ik wacht wel!
Juist wel! Maar het gerucht is Bush als afsluiter. Staat gewoon al op internet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
Ja kut, dan laat je zeker niks los als je het lekker vindt!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Juist wel! Maar het gerucht is Bush als afsluiter. Staat gewoon al op internet.
qftquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
lol! Bush, mwa, dan liever Heideroosjes.
huh?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh echt? xD sorry! * MohMi scrollt even omhoog Oh zeeeeker ja! Als ik het idee had dat het zou helpen zou ik het ook zeker doen! Maar volgens mij laat ie dan nog niks los
quote:
LOL IK SNAPTE JE VERKEERD! xDquote:
Of je me nog kan helpen met 6015 0788 2155 4963quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
LOL IK SNAPTE JE VERKEERD! xDSorry Murreke, wat vroeg je?
en bedoelde je per mail of via hier..?
Ik heb je allang antwoord gegeven!quote:
euh. Druk eens op verzenden dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb je allang antwoord gegeven!even zien hoor, om 12:27 al!
Ik zat al vol smacht op je mailtje terug te wachten
Oeps, misschien toch inmiddels betrapt door ICT afdeling? xD Wacht, ik probeer het nog eens met een versch onderwerp, hahaha!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oeps, misschien toch inmiddels betrapt door ICT afdeling? xD Wacht, ik probeer het nog eens met een versch onderwerp, hahaha!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
EEEDWAAAAAAAAAAAARD
R. belde toen ik thuiskwam, als ie nu naar bed ging mocht ie vanavond voetbal bij ons kijken![]()
![]()
Ik hoorde hem van de week al god...ver...domme zeggen, vloeken leert ie wel van zijn moeder hoorquote:
Zijn naam staat in zijn profiel, ik blijf Haraquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen allemaal met onze gewone namen SC-en
Heul niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn naam staat in zijn profiel, ik blijf Hara
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen allemaal met onze gewone namen SC-en
Ja, met jou is het ietsjes andersquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Heul niet!Ik typ hara maar ik denk je eckte naam
Ik wissel graag af, soms wil ik je ook gewoon juku kunnen noemenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met jou is het ietsjes andersMAAR DAN NOG noem je me hier gewoon Hara
Rajuquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wissel graag af, soms wil ik je ook gewoon juku kunnen noemen
nu wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Godver xDDD Wacht, ik bel een mattie van ICT
quote:
If user "Mohmi" + "porn" set enable.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef shifto het volgende:
[..]
set-mailbox-perm enable relay -user "MohMi"
Verzoek van de manager ICT of ik voortaan alle porno via hem wil sturen...en of ik ietsm inder op Fok wil zittenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu wel.3 keer
[..]Barrie, dat weet je toch?
Whut.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verzoek van de manager ICT of ik voortaan alle porno via hem wil sturen...en of ik ietsm inder op Fok wil zittenserieus
De eerstvolgende die zich in deze SC komt melden is dus de ICT-managerquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verzoek van de manager ICT of ik voortaan alle porno via hem wil sturen...en of ik ietsm inder op Fok wil zittenserieus
xDD Ik wil ja zeggen maar durf nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut.![]()
Zal ik wat fotos van mijn pener sturen dan.
Ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerstvolgende die zich in deze SC komt melden is dus de ICT-manager
Username?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor jaHij Fokt wel nl xD
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had even popcorn moeten kopen in de stad net.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
je snapt dat hij het van jou zo kan zien hèquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja dat wil ie nou juist niet zeggenLogisch, dat wil ik ook niet
Waarschijnlijk heeft hij haar PoHi allang doorgenomenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
je snapt dat hij het van jou zo kan zien hè
Anders moet hij toch wel kunnen zien in welk topic ze het meest zitquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
xDD Ik wil ja zeggen maar durf nietZe zaten net al met zijn allen te lachen toen ik belde
Jup xDD Ben ik mij akelig bewust vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders moet hij toch wel kunnen zien in welk topic ze het meest zit
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord van net wel gehad..?Want ik durf nu niet meer te bellen, hoor xD
Waarom werkte het net niet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord van net wel gehad..?Want ik durf nu niet meer te bellen, hoor xD
Dit jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ah toe, Mohmi's werkpersoon, kom ook even posten hier.
Hij heeft geen bril!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
KOM DAN ICT MANAGER! MET JE BEBRILDE NERDHOOFD! KOM DAN!?
Sorry Bjorn!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij heeft geen bril!En hij is hartstikke aardig, dus wel lief doen, hoor
![]()
Bjorn..? You there..?
Ik sterf als ie nu antwoord, hoorDan durf ik nooit meer boven te komen
En op de ICT-afdeling kunnen ze nu ook weer aan het werk. Geen beschamende onboezemingen meer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:56 schreef MohMi het volgende:
Het goede nieuws voor mij is dat ik naar huis mag nuGauw vluchten hier
En alvast een BIERTJE pakken, jaaaaaa!
De arme jongens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En op de ICT-afdeling kunnen ze nu ook weer aan het werk. Geen beschamende onboezemingen meer.
Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Of die keer dat ze a la There's something about Mary de deur uitging, hahahaha!!!
Dat was wel episch ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Bwhahhahaha, weten jullie nog toen Mohmi uitgleed in die lading diarree?Omglol.
hahaha echt hè! niemand wist dat we gezamelijk zoveel konden spetteren!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was wel episch ja!
Goed idee ook van Mur om die diarree-bukkake op te zetten. Was een leuke meet!
Oja! Zo kom ik aan mijn bijnaam. Brown Brain.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was wel episch ja!
Goed idee ook van Mur om die diarree-bukkake op te zetten. Was een leuke meet!
Had jij ook een paar dagen later nog steeds stukjes achter je oor?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
[..]
hahaha echt hè! niemand wist dat we gezamelijk zoveel konden spetteren!
ja of toen ik 3 weken erna mijn neus snoot en ik allemaal bruine snot hadquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had jij ook een paar dagen later nog steeds stukjes achter je oor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |