If onlyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef STING het volgende:
Dan is Crutch zeker de rijke ventmod die ze aan de haak heeft geslagen?
Wat doet die chick dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
mijn broertje heeft een rijke chick. Haar zus is sinds kort singleIk wil ook een rijke chick!
Maar het is zo raar om als 2 broers met 2 zussen te hebben
(Al hadden de ouders van een ex van mij eenzelfde soort situatie, al die kinderen leken ook op elkaar
)
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood isquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood is
Mijn broertje gaat iig stuk of 5x per jaar op vakantie, en dat zijn alleen de keren dat hij mee wilt
Hopelijk over een tijd in mijn kelderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Euhm, waar zou ik haar kunnen vinden?
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)Gquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Meer dan vijf keer per jaar op vakantieDoe even normaal, met je hoofd.
Klootvioolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)G
Dat boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou wel met mij willen fiedelen he?
Omg, dat is mijn geheime guilty pleasure!!quote:
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...quote:
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lees ik liever texts from dog!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet, maar de kans is groot dat er buiten het veld nog genoeg actie zal zijn
Die zijn echt baas, hé?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan lees ik liever texts from dog!
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk vind ik dat als vegetarier!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Nu moet je weer leven van de liefde van Crutch.
oja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat als vegetarier!
Stuitend, maar dikke vette care.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, ik ben het nu al zat om Dog te spreken.
WAT VINDEN ZEUH VAN JE SHIRT DAN HEY
Het wordt 3-0 trouwens vanavond, maar ik heb op 3-1 gewed.
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haarquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef Harajuku. het volgende:
GO NETHERLANDS, GO NETHERLANDS WHOOOOOOOO ORANGE ORANGE ORANGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik thuiskom trek ik mn ornaje shirt ook weer aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haar
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup Hollaaaaaaaaaaaand! Ik zit gvd niet voor niks met een oranje bloem in mijn haar
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.
Ja, haal maar van die kleurstof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik een spuitbus halen voor de jouwe?
Pics!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
oranje snikkel hier, elke keer als we scoren ga ik helicopteren.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien van dit EK. Als fervent voetballiefhebber is dat best beschamend
Vanavond ga ik wel kijken, denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien van dit EK. Als fervent voetballiefhebber is dat best beschamend
Vanavond ga ik wel kijken, denk ik.
En met zijn allen voetbal kijken met een biertje is geen optie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik ging altijd al liever een biertje drinken met vrienden dan voor de TV hangen en voetbal kijken. Ik ga er echt niet voor thuisblijven, maar dit keer is het gewoon toeval dat ik echt nog niks heb gezien.
Ketsen kan ook wel in de rust
Vanavond wel. Maar als ik naar de kroeg kan op een andere dag dan ga ik niet naar een kroeg waar Oekraïne - Zweden uit wordt gezonden. Dat vind ik dan niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
En met zijn allen voetbal kijken met een biertje is geen optie?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik ging altijd al liever een biertje drinken met vrienden dan voor de TV hangen en voetbal kijken. Ik ga er echt niet voor thuisblijven, maar dit keer is het gewoon toeval dat ik echt nog niks heb gezien.
Ketsen kan ook wel in de rust
Man, voor Youri Mulder aan zijn analyse is begonnen ben ik al klaar!quote:
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Myst wil ons gewoon doen geloven dat hij een superduperawesome social life heeft.
Mijn levenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelen
Ik trap er soms bijna in, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Myst wil ons gewoon doen geloven dat hij een superduperawesome social life heeft.
Daag!quote:
Voetbal kijken dan gvd!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, voor Youri Mulder aan zijn analyse is begonnen ben ik al klaar!
[..]
Dit ook. Maar er is niks van waar. Ik zit gewoon elke avond alleen thuis met een kratje bier en een knipperend lampje aan het plafond, beetje te Fokken en Diablo 3 te spelen
Dude, waar wil je vanaaf kijken? En weet jij wat kutrj doet?quote:
Shit, ben ik niet meer origineelquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had vroeger een poster van mijn UI op mijn kamertje
Niet op een onderbroekje van je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shit, ben ik niet meer origineelDan euh...borduur ik wel een mooi patroontje op het handdoekje in mijn keuken, bam!
Nah, dat schuurt dan zo tegen mijn venusheuvel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook een patroontje scheren?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, dat schuurt dan zo tegen mijn venusheuvel.Of ik nu tegen je venusheuvel schuur, of een patroontje van mijn UI...Moet toch niks uitmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook een patroontje scheren?
Maar scheren mag ook wel, heel kunstzinnig. Wel ook kleuren dan!
hij gaat naar ferdo de hommoquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude, waar wil je vanaaf kijken? En weet jij wat kutrj doet?
Dat eindigt wrs hetzelfde als de vorige drie pogingen dat ik een figuurtje wilde scheren; een ondefinieerbaar plukje schaamhaar dat uiteindelijk ook het veld moet ruimenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of ik nu tegen je venusheuvel schuur, of een patroontje van mijn UI...Moet toch niks uitmaken.
Maar scheren mag ook wel, heel kunstzinnig. Wel ook kleuren dan!
Klinkt alsof je net zo creatief bent als ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat eindigt wrs hetzelfde als de vorige drie pogingen dat ik een figuurtje wilde scheren; een ondefinieerbaar plukje schaamhaar dat uiteindelijk ook het veld moet ruimen
Als ik een zondag niks te doen heb, ga ik het proberen. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |