Ik bedoel je zus afzeggen he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry.
Je bent hier stiekem blij om zeker?
Zij en haar vriendje gaan voor mij en mijn ouders koken.quote:
quote:
Zo erg waren we toch niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij en haar vriendje gaan voor mij en mijn ouders koken.
[..]![]()
Arme jongen wist niet wat hem overkwam.
Die indruk had ik wel een klein beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Arme jongen wist niet wat hem overkwam.
Nee hoor.quote:
Arm Gijsje.quote:
Op te vrolijken? Is 'ie chagrijnig geworden van ons?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arm Gijsje.![]()
Ik ga van de week wel een biertje met hem drinken om hem op te vrolijken.
Jullie waren behoorlijk oordelend. Denk dat het vooral dat was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Op te vrolijken? Is 'ie chagrijnig geworden van ons?
S_Oquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
We hebben hem zelfs een leuke FOK!ster aan proberen te smeren
quote:
Een homeboi van mij.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet lopen oordelen. Wat heb ik lopen oordelen.
True. Maar ik denk dat het zo over kwam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
We hebben hem zelfs een leuke FOK!ster aan proberen te smeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een homeboi van mij.
[..]
[..]
True. Maar ik denk dat het zo over kwam.
Helemaal als je jullie niet kent en niet bekend bent met de hier heersende moraal.
[..]
Hebben jullie casie gemeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Daarom vroeg ik hier aan Casie of ze nog beschikbaar was.quote:
Ja, we misten je al.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
ahhh
WAT DE FUCK GAAN JULLIE MEETEN ZONDER JULLIE HOMEBOY MURRRRRDERAAAAAH ?!?#?@!#*@&@()$!*&)%uhgoedonihbs
gargantuan heeft mijn nummer nog wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we misten je al.
Er was een zwaar gebrek aan strakke billetjes.
Jij mag datquote:
Wat gaat het dalijk worden? Ik heb 1-0 voor Griekenland en 0-2 voor Rusland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja aanstaande vrijdag. Misschien even slim om het in de OP te zetten?
Denken dat dat werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodat vrouwen leren met geld om te gaan
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaat het dalijk worden? Ik heb 1-0 voor Griekenland en 0-2 voor Rusland.
1 2 | Griekenland v. Tsjechië 1 0 Polen v. Rusland 0 2 |
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moeten toch boodschappen kunnen doen.
Ik kan prima met geld omgaan. Dit gaat echter om bedrijfsfinanciën en dat vind ik erg lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodat vrouwen leren met geld om te gaan
Gewoon een lijstje geven met de instructies ALLEEN dat de te kopen. Moet lukken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moeten toch boodschappen kunnen doen.
Als ik alleen boodschappen ga doen ben ik bijvoorbeeld 10 euro kwijt. Gaat Rob mee dan ben ik meer kwijt, want die plettert alles in dat karretjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een lijstje geven met de instructies ALLEEN dat de te kopen. Moet lukken.
Wie betaalt bepaalt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik alleen boodschappen ga doen ben ik bijvoorbeeld 10 euro kwijt. Gaat Rob mee dan ben ik meer kwijt, want die plettert alles in dat karretje![]()
Ik doe liever alleen de boodschappen
Deze accountant i.o. is er voor je dushi, betaling in naturaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima met geld omgaan. Dit gaat echter om bedrijfsfinanciën en dat vind ik erg lastig.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
we hebben gewoon hetzelfde
Ja, ergens geloof ik niet dat jij een accountant bentquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze accountant i.o. is er voor je dushi, betaling in natura
Gezamenlijke rekening, dus we betalen beidenquote:
Speel je mee met FOK Of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed gaan.
Heb amper punten gehaald de laatste dagen.
Je kan ook een controller regelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ergens geloof ik niet dat jij een accountant bent.
Maar ik ga dus wel in m'n verslag zetten dat ik een accountant ga regelen voor de zaak. Ik ben benieuwd in hoeverre ze dat kunnen appreciëren.
Ik heb een keer op een tentamen als antwoord op een finance vraag geantwoord: My future finances will be handled by an accountant, so why on earth do I need to know this?
Ik kreeg 1 punt voor originaliteit.
Nee, alleen op EKpoultje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gezamenlijke rekening, dus we betalen beiden
[..]
Speel je mee met FOK Of niet?
Hoe laat moet ik mij melden en waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Bier! (helaas heineken.... maar meeste stemmen gelden)
[ afbeelding ]
Rose Bier (niet voor mij)
[ afbeelding ]
Wijn en Rose![]()
[ afbeelding ]
Nog meer bier!
[ afbeelding ]
Zo ik ben er klaar voorNog 1 dagje
Jij gaat al met ons mee tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik mij melden en waar?
Hihiquote:
Ik denk dat er wel wat over is vrijdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik mij melden en waar?
Jawelquote:
Nicequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat over is vrijdag
Godver raakte ik helemaal in de stress omdat iemand zei: maar 3 kratten
Was het een geintjeDamn
Nou de volgende ochtend weer fris en fruitig op het werk zijn hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice
Ah jammerHad ie al andere plannen?
Oh hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou de volgende ochtend weer fris en fruitig op het werk zijn he
Ja hoor bij mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Stel nou he dat ik vrijdag niet naar Dateding kan om wat voor reden dan ook. Is er dan ergens een slaapplaats te hosselen voor mij?
Geeft niks, ik kan niet uitslapen dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor bij mij
Alleen ik moet de volgende dag wel fris en fruitig om half 1 in Rotterdam staan
Ow jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kan niet uitslapen dus
Ik had mijn wekker uitgezet gisteravond, dateding zn wekker stond namelijk 3 kwartier later dan de mijne.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mijn wekker uitgezet gisteravond, dateding zn wekker stond namelijk 3 kwartier later dan de mijne.
Gevolg gewoon klaarwakker precies op de tijd dat mijn wekker zou gaan dus toen maar braaf in de woonkamer gaan zitten
Togapartyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben meestal ook wel redelijk op tijd wakker, zeker als ik weet dat ik de volgende dag wegmoet.
Outfit zoeken voor foute feest
Ik wil in een toga, maar de meningen zijn daar over verdeelt
Boehquote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
Hallooooo waar zijn heloef kaneelstokje magnetronkoffie kingtoppie strani cactus1 royco markn mylifeisgray rhubarbje benzin formerjellybean joysa stefanhaan newbie lokasenna enzo?
5 maanden niet in dit topic geweest tot gisteren
Ik vind het wel een laag fout gehalte hebben hoorquote:
Sfeer kan je zelf ook veranderen hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Boeh
Ik ben op het moment wat druk en ben ook niet helemaal meer geïntegreerd in het topic; veel nieuwe mensen en een andere sfeer.
Ja maar dan wordt het Tirolerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een laag fout gehalte hebben hoor
Ghehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het Tiroler
Het is gewoon zo moeilijk, je kan alles dragen naar de foute party. Je kan ook in een bananenpak gaan lopen, maar weet je HOE HEET![]()
Ik vind dat meer iets voor carnaval dan voor een fout feestquote:
Maar het is zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets voor carnaval dan voor een fout feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier past mijn tieten niet in
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 16:04:00 ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk
We hebben werkelijk 3,5 uur in die verkleedwinkel gestaan
En we hebben niksNu gaan we zaterdag weer
Naar een andere winkel
Die is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier past mijn tieten niet in
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tuurlijk, maar het is gewoon niet meer zoals het ooit was en er zijn zoveel mensen bijgekomen en weggegaan. Het is niet realistisch om te denken dat ik de sfeer in mijn eentje naar mijn hand kan zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sfeer kan je zelf ook veranderen he
Ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is gewoon niet meer zoals het ooit was en er zijn zoveel mensen bijgekomen en weggegaan. Het is niet realistisch om te denken dat ik de sfeer in mijn eentje naar mijn hand kan zetten.
Ik zit hier al sinds deel 2 van de reeks en ik ben eerder al een tijdje weggeweest vanwege een soortgelijke reden. Ik blijf gewoon lurken in de schaduw tot het me weer bevalt en als ik me verveel ben ik er wel gewoon
Ach, het onderwerp is ook niet altijd dat waar ik veel over te melden heb. Dan lees ik gewoon half mee zonder wat te postenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is gewoon niet meer zoals het ooit was en er zijn zoveel mensen bijgekomen en weggegaan. Het is niet realistisch om te denken dat ik de sfeer in mijn eentje naar mijn hand kan zetten.
Ik zit hier al sinds deel 2 van de reeks en ik ben eerder al een tijdje weggeweest vanwege een soortgelijke reden. Ik blijf gewoon lurken in de schaduw tot het me weer bevalt en als ik me verveel ben ik er wel gewoon
Bijhouden of teruglezen is sowieso not done in een SCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Cassandra87 het volgende:
ik post altijd als de laatst geposte post mij aanspreektGa echt niet bijhouden of teruglezen
[..]
Maar het is zo moeilijk
Naar een andere winkel
Past mijn tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier past mijn tieten niet in_!
Doe ik wel eens als de SC dood isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijhouden of teruglezen is sowieso not done in een SC
Geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz en Huppel hebben jullie ideetjes voor de foute party
Ow en niet te warm graagHet is stikheet in die hallen
![]()
quote:
Dit is olifantneuken op taalfoutenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Zit niet zo te mierenneuken steeds op die taalfouten
![]()
Echt dat is fokking irritant
Ik word altijd zo blij van snorrende katten.quote:
Ik vind het geluid dat poesjes maken ook altijd wel fijn om te horenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij van snorrende katten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het geluid dat poesjes maken ook altijd wel fijn om te horen
snarf knort heel hard en nonstop ghehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij van snorrende katten.
Ik weet niet meer hoe dat klinkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het geluid dat poesjes maken ook altijd wel fijn om te horen
Ahhhh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf knort heel hard en nonstop ghehe
Misschien is de uit knop stuk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
En de kat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oh god, heb ik paar maandjes terug ook nog meegemaakt. Alleen wist ik niet meer wat ik droomde, maar zal vast niet prettig geweest zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
blehg... zo naar liggen dromen vannacht... maar wel 1e keer dak wakker kon worden uit mn nachtmerrie... normaal wordt ik (voor mijn gevoel...) pas na uren zweten en draaien wakker... met hartkloppingen en dan durf ik niet meer te slapen enzo..
maar vannacht 1e keer dak wakker werd op t moment dat t wel heeeel eng begon te worden, welliswaar door mn eigen schreeuw, wat best bizar was... maar werd wakker.... soort van mini- momentje
Je stond in een kooi terwijl ik naakt voor je stond maar onbereikbaar was?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
blehg... zo naar liggen dromen vannacht... maar wel 1e keer dak wakker kon worden uit mn nachtmerrie... normaal wordt ik (voor mijn gevoel...) pas na uren zweten en draaien wakker... met hartkloppingen en dan durf ik niet meer te slapen enzo..
maar vannacht 1e keer dak wakker werd op t moment dat t wel heeeel eng begon te worden, welliswaar door mn eigen schreeuw, wat best bizar was... maar werd wakker.... soort van mini- momentje
Ik sliep ook pas redelijk laatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond na de wedstrijd maar meteen naar bed![]()
Was vannacht weer half 4 voordat ik echt in slaap viel
En keelpijn nog steeds en hoofdpijn
nee, dat was een soort van miniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je stond in een kooi terwijl ik naakt voor je stond maar onbereikbaar was?
Ja maar jij was leuke dingen aan het doenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je stond in een kooi terwijl ik naakt voor je stond maar onbereikbaar was?
Volgens mij staat er een handafdruk op mijn kontquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij was leuke dingen aan het doen
[..]
Whehehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een handafdruk op mijn kont
ik! en ik wens niet gecorrigeerd te wordenquote:
Ja, het is echt verschrikkelijk hoe jij typt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik! en ik wens niet gecorrigeerd te worden
tja...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk hoe jij typt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Marba je moet je zinnen wel met hoofdletter beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Marba je moet je zinnen wel met hoofdletter beginnen!Dat doe ik wel altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is gewoon achterlijk. Dat doen breezersletjes die ook het verschil tussen na en naar niet weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haal de d en de t wel eens door elkaar. En ik typ me in plaats van mijEn dat laatste is echt iets rotterdams/straattaal ofzo
Rotterdamsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haal de d en de t wel eens door elkaar. En ik typ me in plaats van mijEn dat laatste is echt iets rotterdams/straattaal ofzo
=Dquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik! en ik wens niet gecorrigeerd te worden
Oh en blijkbaar is er ook geen verschil tussen is en eens!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon achterlijk. Dat doen breezersletjes die ook het verschil tussen na en naar niet weten.
ik heb dr altijd moeite mee gehad...ben ook gewoon veel beter in exacte vakken... ieder zn talent..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon achterlijk. Dat doen breezersletjes die ook het verschil tussen na en naar niet weten.
Ik doe echt alleen mequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
niet h@tuh op myn straattaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe echt alleen meBen ik gewoon gewend
Ik ga dat echt niet veranderen hoor
[..]Bij mij is het meer Spijkenissisch
LOL Schrijf je dat zo
Ja, iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en blijkbaar is er ook geen verschil tussen is en eens!
Dateding heeft abo op "onze taal" de held
Ach schiet op, zelfs een kind van zeven kan normaal met hoofdletters en interpunctie typen. Zelfs m'n zusje met zware dyslexie kan dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb dr altijd moeite mee gehad...ben ook gewoon veel beter in exacte vakken... ieder zn talent..
Zal ik je even verblijden met goed nieuws?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ga weer even verder met finance voordat ik echt ga zeuren en zeiken.
Doe nou effe niet zo ongezellig. Als je geen posts wilt lezen van iemand die minder goed speldt, dan neem je toch een abo en blok je die persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd.
[..]
Ach schiet op, zelfs een kind van zeven kan normaal met hoofdletters en interpunctie typen. Zelfs m'n zusje met zware dyslexie kan dat.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb dr altijd moeite mee gehad...ben ook gewoon veel beter in exacte vakken... ieder zn talent..
doe dat...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ga weer even verder met finance voordat ik echt ga zeuren en zeiken.
Dat is toch meer 1337 speak?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat doen breezersletjes niet. Dat doen BrE3z3Я s!3tjEs
Ja dat is pas irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat doen breezersletjes niet. Dat doen BrE3z3Я s!3tjEs
Deed je dat expresquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe nou effe niet zo ongezellig. Als je geen posts wilt lezen van iemand die minder goed speldt, dan neem je toch een abo en blok je die persoon?
Gaarne! Ik word droevig van het slechte spellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je even verblijden met goed nieuws?
Ik kluts mijn ei ook altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal altijd de eij door elkaar -_-
Ik erger me nergens dood aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
Het enige woord waar ik me altijd echt helemaal dood aan erger is sgatje
Generatiekloof dit datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij, mijn beste jongen, moet nog veel leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik corrigeer ook niemand, maar van binnen sterf ik iedere keer een beetje als ik dat woord voorbij zie komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik erger me nergens dood aan![]()
Ik vind het ook wel irritant dat corrigeren, alsof ik nog op school zit en zo
Terechte klachtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
Ik ken het ook maar via FOK!quote:
Ik hebt een jobdingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed je dat expres?
Ik heb al een abo. Zie de sterretjes naast m'n naam.
[..]
Gaarne! Ik word droevig van het slechte spellen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
maar taalnazi's hebben tijd te veel.
Of de faut moet wel heeeel erg opvallenNou sorry hoor, maar een betoog vol met fouten valt gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gelukkig wordt dat niet vaak tegen je gezegd hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
JA? WAT GOEDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hebt een jobding![]()
Volgende week weet ik meer. Beetje leidinggevend op een administratie
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hebt een jobding![]()
Ik heb echt nog nooit van dat woord gehoord. Ken het verder ook niet, dacht dat het straattaal was of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Terechte klacht
[..]
Ik ken het ook maar via FOK!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Of de faut moet wel heeeel erg opvallenje bedoelt zeker : vaudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Maar*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Of de faut moet wel heeeel erg opvallen
Leiding gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hebt een jobding![]()
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat niet vaak tegen je gezegd he
Beter breng jij even een bezoekje aan de pipashopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van dat woord gehoord. Ken het verder ook niet, dacht dat het straattaal was of zo
Ghehe laat ik dat niet meteen in mn eerste week doen danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leiding geven
WHoehoe mag je dan ook mensen aan nemen? Mij bijvoorbeeld
Maar cool
Waar werk je... de overheid?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens hier wil ik nog wel eens een fout maken, maar als ik een formele brief stuur doe ik het instinctief goed.
Op mijn werk sturen we een beschikking met 'U hebt'. Grammaticaal correct maar staat zo raar.
Yeahvoor huppel
Ja mijn sollicitatie brieven en mails zijn ook dik in ordequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens hier wil ik nog wel eens een fout maken, maar als ik een formele brief stuur doe ik het instinctief goed.
Op mijn werk sturen we een beschikking met 'U hebt'. Grammaticaal correct maar staat zo raar.
Yeahvoor huppel
Ik vind Gij hadt raarder staan. Gelukkig gebruiken we die vorm niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Yeahvoor huppel
Als je het hier ook doet, hoef je er voor de sollicitaties niet voor te gaan zitten, dan gaat het vanzelf correcter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn sollicitatie brieven en mails zijn ook dik in ordeMaar dan ga ik er ook echt voor zitten, hier boeit het me echt niet
Zeker als ik snel typ
Klopt! Is met dubbel eequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er nog mensen die niet weten waar ik werk? Hoe schattig
@Drommel wat lul je nou, heeeel is toch met 4 e's?
Oh, je fotoboek geeft al antwoord... mijn vraag vanwege het gebruik van het woord beschikking.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er nog mensen die niet weten waar ik werk? Hoe schattig
want je moet bij de overheid werken om dat woord te mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, je fotoboek geeft al antwoord... mijn vraag vanwege het gebruik van het woord beschikking.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, je fotoboek geeft al antwoord... mijn vraag vanwege het gebruik van het woord beschikking.
Ik ben ook geen ambtenaar, en heb gelukkig ook geen fietsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want je moet bij de overheid werken om dat woord te mogen gebruiken?
ik heb de beschikking over een fiets, maar ben toch echt geen ambtenaar
volgens mij moet je dat gewoon aan t eind van t jaar bij "bedrijfswaarde" eraf halenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Als je berekent hoeveel een auto kopen kost, inclusief depreciatie, moet je dan bij de depreciatie het aankoop bedrag nog optellen? Nee toch?
Zeg maar 30.000 euro kost dat kreng, het eerste jaar is hij nog 6000 waard, tweede jaar 3000 ga zo maar door.
Moet je dan de depreciatie (in dit geval 24000, 3000 enz.) bij de kosten die al gemaakt zijn voor het kopen van de auto optellen?
Mwah ik heb nu gewoon 3 verschillende Brieven klaar liggen, ik hoef er niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het hier ook doet, hoef je er voor de sollicitaties niet voor te gaan zitten, dan gaat het vanzelf correcter.
Gewoon niet berekenen, anders kom je tot de conclusie dat je beter geen auto kunt kopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Als je berekent hoeveel een auto kopen kost, inclusief depreciatie, moet je dan bij de depreciatie het aankoop bedrag nog optellen? Nee toch?
Zeg maar 30.000 euro kost dat kreng, het eerste jaar is hij nog 6000 waard, tweede jaar 3000 ga zo maar door.
Moet je dan de depreciatie (in dit geval 24000, 3000 enz.) bij de kosten die al gemaakt zijn voor het kopen van de auto optellen?
Ik wil berekenen of het goedkoper is om te leasen of om te kopen over een periode van vijf jaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij moet je dat gewoon aan t eind van t jaar bij "bedrijfswaarde" eraf halen
Ja, dat weet ik sowieso. Maar ik moet een auto. Moet ik dan leasen of kopen. Ik probeer te berekenen wat goedkoper is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon niet berekenen, anders kom je tot de conclusie dat je beter geen auto kunt kopen.
Brieven is in jouw zin niet met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah ik heb nu gewoon 3 verschillende Brieven klaar liggen, ik hoef er niks meer aan te doen
hier ga ik jou verbeteren...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het hier ook doet, hoef je er voor de sollicitaties niet voor te gaan zitten, dan gaat het vanzelf correcter.
Snarf waarom heet je site niet doggypassion of was die al bezetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is niet de context waarin het woord beschikking gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat komt door de iPhonequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brieven is in jouw zin niet met een hoofdletter.
Wat goed van jou. Jij vergeet een aantal hoofdletters, trouwens. En een punt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ga ik jou verbeteren...
iets is correct, of iets is niet correct... je kan hooguit vaker correct zijn... (niet correcter)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ga ik jou verbeteren...
iets is correct, of iets is niet correct... je kan hooguit vaker correct zijn... (niet correcter)
das marketing technisch niet handigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snarf waarom heet je site niet doggypassion of was die al bezet
Nee afschrijven (depreciatie in jouw woorden) doe je om de lasten van de auto over meerdere jaren te spreiden. Dit zorgt voor een gedeelte winstegalisatie en inzicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
Ligt aan zoveel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik sowieso. Maar ik moet een auto. Moet ik dan leasen of kopen. Ik probeer te berekenen wat goedkoper is.
Oeh, zijn we een wedstrijdje aan het doen wie het slimst is... MSc hier wie topt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat goed van jou. Jij vergeet een aantal hoofdletters, trouwens. En een punt.
Veel kilometers, nieuwe auto.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt aan zoveel verschillende dingen.
Welke afstanden moet je er mee gaan rijden, wat voor waarde hecht je verder aan opties/merk etc etc Goedkoopste blijft meestal toch nog om een gebruikte te kopen waar de kop al vanaf is.
MSc?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, zijn we een wedstrijdje aan het doen wie het slimst is... MSc hier wie topt.
Daar snap ik geen kut van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee afschrijven (depreciatie in jouw woorden) doe je om de lasten van de auto over meerdere jaren te spreiden. Dit zorgt voor een gedeelte winstegalisatie en inzicht.
dat is wat je eerder zei dat je auto langzaam elk jaar wat midner waard wordtquote:
minderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is wat je eerder zei dat je auto langzaam elk jaar wat midner waard wordt
Ja, dat weet ik. Maar ik wil dus weten of het voordeliger is om te kopen of te leasen. Daarom vraag ik of ik bij de afwaarderingskosten de kosten voor de nieuwe auto ook moet optellen. Ik denk van niet, dus kopen is goedkoper over vijf jaar gespreid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is wat je eerder zei dat je auto langzaam elk jaar wat midner waard wordt
Dat is het hem... Kopen kost in een keer 30000 euro. Dat is wel exclusief brandstof en btw. Maar leasen kost over die vijf jaar 36000 euro, en dat is ook zonder brandstof en btw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan het vaak wel interessant zijn om te leasen.
Je hebt ook nog je onderhoud en brandstofkosten en dergelijke er bij he, dat zit bij een leasebedrag er vaak bij inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wil dus weten of het voordeliger is om te kopen of te leasen. Daarom vraag ik of ik bij de afwaarderingskosten de kosten voor de nieuwe auto ook moet optellen. Ik denk van niet, dus kopen is goedkoper over vijf jaar gespreid.
Maar dat kan haast niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog je onderhoud en brandstofkosten en dergelijke er bij he, dat zit bij een leasebedrag er vaak bij in
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem... Kopen kost in een keer 30000 euro. Dat is wel exclusief brandstof en btw. Maar leasen kost over die vijf jaar 36000 euro, en dat is ook zonder brandstof en btw.
Maar na die 5 jaar lease je weer een nieuwe wagen wat je geen extra geld kost, terwijl je huidige auto stukken minder waard is en je weer flink moet bij leggen op een nieuwequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem... Kopen kost in een keer 30000 euro. Dat is wel exclusief brandstof en btw. Maar leasen kost over die vijf jaar 36000 euro, en dat is ook zonder brandstof en btw.
Dat is wel weer waar ja. Maar in die vijf jaar heb ik wel die kosten voor een lease wagen weer, terwijl ik na vijf jaar ook die oude auto nog kan blijven gebruiken als deze goed is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar na die 5 jaar lease je weer een nieuwe wagen wat je geen extra geld kost, terwijl je huidige auto stukken minder waard is en je weer flink moet bij leggen op een nieuwe
Niet als je een Duysenberg koopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar na die 5 jaar lease je weer een nieuwe wagen wat je geen extra geld kost, terwijl je huidige auto stukken minder waard is en je weer flink moet bij leggen op een nieuwe
http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Sciencequote:
Is dat reëel een auto van 30.000 ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Maar in die vijf jaar heb ik wel die kosten voor een lease wagen weer, terwijl ik na vijf jaar ook die oude auto nog kan blijven gebruiken als deze goed is.
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja. Maar in die vijf jaar heb ik wel die kosten voor een lease wagen weer, terwijl ik na vijf jaar ook die oude auto nog kan blijven gebruiken als deze goed is.
nadeel leasewagen is dan weer wel dat je m niet mag "afraggen" sommige leasemaatschappijen mag je geen honden in de auto vervoeren of erin roken enzo..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet reëel zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Science
[..]
Is dat reëel een auto van 30.000 ?
Tel maar op zo'n 17500 wat je afschrijft in die 5 jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Science
[..]
Is dat reëel een auto van 30.000 ?
Ja, nou honden en roken is geen probleem, maar de auto zal wel over zwaar terrein moeten kunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nadeel leasewagen is dan weer wel dat je m niet mag "afraggen" sommige leasemaatschappijen mag je geen honden in de auto vervoeren of erin roken enzo..
Volgens mij wel meer... En een leasewagen die ik op het oog heb, kost 36000 in vijf jaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tel maar op zo'n 17500 wat je afschrijft in die 5 jaar
Is het voor jezelf? Of is dit iets wat je in je verslag/rapportage moet verwerken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou honden en roken is geen probleem, maar de auto zal wel over zwaar terrein moeten kunnen.
Welke heb je op het oog?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel meer... En een leasewagen die ik op het oog heb, kost 36000 in vijf jaar.
Kopen is goedkoper, ik heb dit ook een keer moeten uitzoeken. Tevens zijn er verschillende vormen van leasing, financial en operational lease. Bij financial lease is vrijwel altijd een koopovereenkomst opgenomen tegen een symbolische prijs en berust het eigendom voornamelijk bij de lessee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wil dus weten of het voordeliger is om te kopen of te leasen. Daarom vraag ik of ik bij de afwaarderingskosten de kosten voor de nieuwe auto ook moet optellen. Ik denk van niet, dus kopen is goedkoper over vijf jaar gespreid.
Maar dat kan haast niet.
Inderdaad ja, nou ik heb vandaag me contract voor 3 mnd getekent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi kree
Ach, gaat weer over ditjes en datjes, zelfde als altijd
en als je schade rijdt oid, krigj je dan een andere auto, of moet je de auto dan verplicht over kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij leasen een toyota voor nog geen 40,- netto per maand
Je bedoelt de bijtelling neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij leasen een toyota voor nog geen 40,- netto per maand
*bedoeltquote:
Leugens!quote:
Dan lease jij dus niet maar je baasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
klopt.
bij schade is er een eigen risico
Voor m'n verslag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het voor jezelf? Of is dit iets wat je in je verslag/rapportage moet verwerken?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tomaat. Prive lease vind ik geld weggooien
Jeej, ik ben niet achterlijk! Kopen is goedkoper!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kopen is goedkoper, ik heb dit ook een keer moeten uitzoeken. Tevens zijn er verschillende vormen van leasing, financial en operational lease. Bij financial lease is vrijwel altijd een koopovereenkomst opgenomen tegen een symbolische prijs en berust het eigendom voornamelijk bij de lessee.
Oh ok. Ik dacht al even dat je op zoek was naar een autoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor m'n verslag.
@Royco, een Skoda yeti lease.
Auto rijden is sowieso geld weggooienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tomaat. Prive lease vind ik geld weggooien
reparaties zijn wel altijd duur ja...quote:
Vraag me alleen af hoe realistisch je bent als je met auto's komt met een waarde van 30.000.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet achterlijk! Kopen is goedkoper!
Hoewel het uit liquiditeitsoogpunt voordeliger kan zijn om te leasen maar dat hoeft niet meegenomen te worden in je verslag neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet achterlijk! Kopen is goedkoper!
[..]
Maar het is zo moeilijk
Naar een andere winkel
hoezo niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier past mijn tieten niet inAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
en aantal km's zijn ook belangrijk... rij je elk weekend naar frankrijk dan is leasen (waar brandstof bij inbegrepen zit) goedkoper dan dat je dat bij je prive auto nog moet bijbetalenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe realistisch je bent als je met auto's komt met een waarde van 30.000.
Nou ja, ik wil het zo correct mogelijk...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoewel het uit liquiditeitsoogpunt voordeliger kan zijn om te leasen maar dat hoeft niet meegenomen te worden in je verslag neem ik aan?
vanaf de grens betaal je zelf :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en aantal km's zijn ook belangrijk... rij je elk weekend naar frankrijk dan is leasen (waar brandstof bij inbegrepen zit) goedkoper dan dat je dat bij je prive auto nog moet bijbetalen
oh echt...?! nou ja... rij je 3x per week van rdam naar groningen danquote:
waarom niet? of in de huidige tijd? onze leasebak zit ook op een ruime 2/3equote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe realistisch je bent als je met auto's komt met een waarde van 30.000.
Wat is precies de vraag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil het zo correct mogelijk...
Voordeel van een leas auto is dat het een vaste koste post is en geen variavble kostenpost.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoewel het uit liquiditeitsoogpunt voordeliger kan zijn om te leasen maar dat hoeft niet meegenomen te worden in je verslag neem ik aan?
Nee, dat heb ik laatst ook gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is vast niet gemeen om een oud klasgenoot te ontvrienden omdat ik het gezever over haar kind helemaal zat ben?
Wasda?quote:
quote:
ken je nagaan hoe t eruit ziet als iemand met meer dan een cupB zon pakje aantrektquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]op die foto heeft dat meisje aardige jetsers
Ik had zondag ff een dipje. Ben nu weer helemaal opgeladenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
hooow gatver, heb al vanaf gister middag nergens zin in.... weer beetje dip periode
Nou, ik wil weten wat goedkoper is, kopen of leasen voor zowel besrijfsmatig als prive gebruik.quote:
Oe mag ik het proberen? Aww toequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe t eruit ziet als iemand met meer dan een cupB zon pakje aantrekt
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe t eruit ziet als iemand met meer dan een cupB zon pakje aantrekt
Ja hequote:
*zaakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he! Ik huppelde net de zak binnen en heb maar een afspraak gemaakt
.
lukt niet echt om bij te laden, gaan steeds dingen mis waardoor ik nog dipperiger wordt... blehgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zondag ff een dipje. Ben nu weer helemaal opgeladen
ik wil ook weerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he! Ik huppelde net de zaak binnen en heb maar een afspraak gemaakt
.
rijden is wel leuk maar zo enorm veel lijkt me echt verschrikkelijk saai.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten wat goedkoper is, kopen of leasen voor zowel besrijfsmatig als prive gebruik.
Er gaan veeeel kilometers gemaakt worden, heel het land door en uiteindelijk is het plan ook Belgie en Duitsland mee te pakken.
Had al gegoogledquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |