Ik bedoel je zus afzeggen he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry.
Je bent hier stiekem blij om zeker?
Zij en haar vriendje gaan voor mij en mijn ouders koken.quote:
quote:
Zo erg waren we toch niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij en haar vriendje gaan voor mij en mijn ouders koken.
[..]![]()
Arme jongen wist niet wat hem overkwam.
Die indruk had ik wel een klein beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Arme jongen wist niet wat hem overkwam.
Nee hoor.quote:
Arm Gijsje.quote:
Op te vrolijken? Is 'ie chagrijnig geworden van ons?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arm Gijsje.![]()
Ik ga van de week wel een biertje met hem drinken om hem op te vrolijken.
Jullie waren behoorlijk oordelend. Denk dat het vooral dat was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Op te vrolijken? Is 'ie chagrijnig geworden van ons?
S_Oquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
We hebben hem zelfs een leuke FOK!ster aan proberen te smeren
quote:
Een homeboi van mij.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal niet lopen oordelen. Wat heb ik lopen oordelen.
True. Maar ik denk dat het zo over kwam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
We hebben hem zelfs een leuke FOK!ster aan proberen te smeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een homeboi van mij.
[..]
[..]
True. Maar ik denk dat het zo over kwam.
Helemaal als je jullie niet kent en niet bekend bent met de hier heersende moraal.
[..]
Hebben jullie casie gemeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Daarom vroeg ik hier aan Casie of ze nog beschikbaar was.quote:
Ja, we misten je al.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
ahhh
WAT DE FUCK GAAN JULLIE MEETEN ZONDER JULLIE HOMEBOY MURRRRRDERAAAAAH ?!?#?@!#*@&@()$!*&)%uhgoedonihbs
gargantuan heeft mijn nummer nog wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we misten je al.
Er was een zwaar gebrek aan strakke billetjes.
Jij mag datquote:
Wat gaat het dalijk worden? Ik heb 1-0 voor Griekenland en 0-2 voor Rusland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja aanstaande vrijdag. Misschien even slim om het in de OP te zetten?
Denken dat dat werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodat vrouwen leren met geld om te gaan
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaat het dalijk worden? Ik heb 1-0 voor Griekenland en 0-2 voor Rusland.
1 2 | Griekenland v. Tsjechië 1 0 Polen v. Rusland 0 2 |
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moeten toch boodschappen kunnen doen.
Ik kan prima met geld omgaan. Dit gaat echter om bedrijfsfinanciën en dat vind ik erg lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodat vrouwen leren met geld om te gaan
Gewoon een lijstje geven met de instructies ALLEEN dat de te kopen. Moet lukken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moeten toch boodschappen kunnen doen.
Als ik alleen boodschappen ga doen ben ik bijvoorbeeld 10 euro kwijt. Gaat Rob mee dan ben ik meer kwijt, want die plettert alles in dat karretjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een lijstje geven met de instructies ALLEEN dat de te kopen. Moet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |