quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
Als ik zeg dat ze irritant zijn zeggen ze dingen als "Draai 180 graden om, oftewel pi radius 3" dat soort dingen![]()
Al te laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:
Inb4 FOK!ers met natuurkunde die mij ook ondergeschikt vinden
Te laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:
Inb4 FOK!ers met natuurkunde die mij ook ondergeschikt vinden
Gymnasium is soberzo geen pretpakket. Ik ben gewoon niet geïnteresseerd in natuurkunde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat verdien je ook met je pretpakket.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt ook gewoon dat soort gasten negeren. Je hoeft niet met iedereen om te gaan natuurlijk.
Mensen die ik nooit mocht op de middelbare sprak ik gewoon nooit. Lijkt me redelijk simpel.quote:
Jawel, dat is het wel. Beetje woordjes stampen, kan iedere mongool.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gymnasium is soberzo geen pretpakket. Ik ben gewoon niet geïnteresseerd in natuurkunde.
Geschiedenis is interessanter.
Scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die ik nooit mocht op de middelbare sprak ik gewoon nooit. Lijkt me redelijk simpel.
Kan ik wel begrijpen dat ze daar op zeiken, dat is hetzelfde als kunst-opleiding volgen of vrouwenstudies. Je kan er uiteindelijk niets mee.quote:Want ik heb culturele vakken
Na 4 jaar in dezelfde klas te zitten kan ik ze haast niet negeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt ook gewoon dat soort gasten negeren. Je hoeft niet met iedereen om te gaan natuurlijk.
Ik wil later journalist worden. Dan moet je niet met biologie aan komen zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen dat ze daar op zeiken, dat is hetzelfde als kunst-opleiding volgen of vrouwenstudies. Je kan er uiteindelijk niets mee.
Het lijkt me toch dat je een eigen vriendenkliekje hebt op de middelbare waar je in pauzes en dergelijke mee rondhangt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na 4 jaar in dezelfde klas te zitten kan ik ze haast niet negeren.
Hangt er vanaf waar je journalist wilt wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wil later journalist worden. Dan moet je niet met biologie aan komen zetten.
ik zit alleen bij de stamvakken bij hen in het lokaal. Alleen gaat het moeilijk als ze vlak achter je zitten en steeds hardop lachen om natuurkundige grapjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je een eigen vriendenkliekje hebt op de middelbare waar je in pauzes en dergelijke mee rondhangt?
In de klas zal er toch niet zo gek veel worden gepraat en daarbij zit je dan vaak tussen mensen die je mag. Ik zie dus niet waarom je ze niet gewoon negeert....
Wel hoor, algemene kennis is belangrijk voor de journalistieke capaciteiten. Als jij een verslag moet schrijven over een brand bij een chemisch bedrijf of een verslag over een bepaalde diersoort dan is het handig om deze kennis in je achterhoofd te hebben. Net zoals het handig om economische en maatschappelijke kennis te hebben om over die onderwerpen te kunnen produceren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees eerlijk, de meeste studies die je met C&M kan doen, kan je ook met N&G doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
terug zeggen;quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
Als ik zeg dat ze irritant zijn zeggen ze dingen als "Draai 180 graden om, oftewel pi radius 3" dat soort dingen![]()
Moonwalken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:24 schreef wise het volgende:
[..]
terug zeggen;
"Bek houden kneus, ik draai 360 graden en loop van je weg"
Wijs ze hierop en je bent klaar. Hoera, er is weer een FOK!ster beter gemaakt!quote:
Ik ga toch niets met bio doen en het interesseert me geen zak.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, de meeste studies die je met C&M kan doen, kan je ook met N&G doen.
Je hebt verdomme niet eens Frans of Duits nodig om het uiteindelijk te gaan studeren.
Wel terechte klacht over die autisten in je klas, dat wel.
Ik heb geen natuurkunde dus ik ben inderdaad dom. Goede redenering.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:28 schreef HSG het volgende:
Jij bent gewoon dom en daar maken ze misbruik van.
Ga dan daadwerkelijk eens in op mijn punt, want wat je nu zegt is totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga toch niets met bio doen en het interesseert me geen zak.
Oh, laat ik 3 jaar lang vakken doen die me niet interesseren en met autistische bandshirts in de klas zitten, terwijl ik er toch niets mee ga of wil doen
Met zo'n reactie ben je geen haar beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga toch niets met bio doen en het interesseert me geen zak.
Oh, laat ik 3 jaar lang vakken doen die me niet interesseren en met autistische bandshirts in de klas zitten, terwijl ik er toch niets mee ga of wil doen
Aha, oké, jij irriteert je dus vooral aan hun humor. Het is niet zo dat ze je constant belachelijk maken, want dat soort gastjes zijn heel makkelijk voor schut te zetten, zeker als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ik zit alleen bij de stamvakken bij hen in het lokaal. Alleen gaat het moeilijk als ze vlak achter je zitten en steeds hardop lachen om natuurkundige grapjes![]()
![]()
Je zal iig minder snappen van de onderliggende werking van de wereld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen natuurkunde dus ik ben inderdaad dom. Goede redenering.
Wat je zegt is wel waar. Maar NT interesseert me niet, dus ik ga het ook niet doen. De richting die ik op wil maakt het niet uit of je natuurkunde hebt of niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga dan daadwerkelijk eens in op mijn punt, want wat je nu zegt is totaal irrelevant.
Feit blijft, dat je vaak meer hebt aan een bèta profiel. NT met eco 1,2 en bio 1,2 is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Overigens heb ik zelf NG gedaan.
Dit geldt voor alle middelbare schoolvakken. Niet meer dan terecht, want als je alles wilt weten van een vak binnen 6 jaar middelbare school dan valt er verdomd weinig te lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je zal iig minder snappen van de onderliggende werking van de wereld.
Maar goed, middelbare schoolnatuurkunde is van zo'n laag niveau dat die klasgenootjes ook nog helemaal niets weten
pi radialen bedoel je! Hahaha, TS doet gym en snapt niets van natuurkunde, je doet zeker alleen culturele vakken?! Nu ga ik m'n bandshirt wassen, doei.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
"Draai 180 graden om, oftewel pi radius 3"
Graag gedaan. Wat doet het met je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen natuurkunde dus ik ben inderdaad dom. Goede redenering.
Vergeet je haar niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef vriendelijkevriend het volgende:
[..]
pi radialen bedoel je! Hahaha, TS doet gym en snapt niets van natuurkunde, je doet zeker alleen culturele vakken?! Nu ga ik m'n bandshirt wassen, doei.
Ah, dus nu gooi je het op de toer van 'interesseert me niet', terwijl het net nog 'Aan een N profiel heb je hier niks.' was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat je zegt is wel waar. Maar NT interesseert me niet, dus ik ga het ook niet doen. De richting die ik op wil maakt het niet uit of je natuurkunde hebt of niet.
Gelukkig heb je wel zelfkennis.quote:Want ik heb culturele vakken, dus mogen ze me helemaal afbranden, want ik ben immers ondergeschikt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |