quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
Als ik zeg dat ze irritant zijn zeggen ze dingen als "Draai 180 graden om, oftewel pi radius 3" dat soort dingen![]()
Al te laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:
Inb4 FOK!ers met natuurkunde die mij ook ondergeschikt vinden
Te laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:
Inb4 FOK!ers met natuurkunde die mij ook ondergeschikt vinden
Gymnasium is soberzo geen pretpakket. Ik ben gewoon niet geïnteresseerd in natuurkunde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat verdien je ook met je pretpakket.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt ook gewoon dat soort gasten negeren. Je hoeft niet met iedereen om te gaan natuurlijk.
Mensen die ik nooit mocht op de middelbare sprak ik gewoon nooit. Lijkt me redelijk simpel.quote:
Jawel, dat is het wel. Beetje woordjes stampen, kan iedere mongool.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gymnasium is soberzo geen pretpakket. Ik ben gewoon niet geïnteresseerd in natuurkunde.
Geschiedenis is interessanter.
Scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die ik nooit mocht op de middelbare sprak ik gewoon nooit. Lijkt me redelijk simpel.
Kan ik wel begrijpen dat ze daar op zeiken, dat is hetzelfde als kunst-opleiding volgen of vrouwenstudies. Je kan er uiteindelijk niets mee.quote:Want ik heb culturele vakken
Na 4 jaar in dezelfde klas te zitten kan ik ze haast niet negeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt ook gewoon dat soort gasten negeren. Je hoeft niet met iedereen om te gaan natuurlijk.
Ik wil later journalist worden. Dan moet je niet met biologie aan komen zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen dat ze daar op zeiken, dat is hetzelfde als kunst-opleiding volgen of vrouwenstudies. Je kan er uiteindelijk niets mee.
Het lijkt me toch dat je een eigen vriendenkliekje hebt op de middelbare waar je in pauzes en dergelijke mee rondhangt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na 4 jaar in dezelfde klas te zitten kan ik ze haast niet negeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |