Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?quote:
Uhh ik postte toch net ook een oranje en blauwe autoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?
wat is er mis met oranje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?
Wij zaten 2 weken geleden in de auto, op de snelweg, 3 baans. Wij op de linkerbaan. Voor ons een Bentley, middelste baan een BMW, rechterbaan een fiat 500. Dus ik zeg: ooo gave auto?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:52 schreef Ehhe het volgende:
Lol. Mijn vriend en ik verschillen ook heel erg qua mening over auto's. Zo vind ik een ford Ka of fiësta heeeel mooi. En de fiësta dan het liefst zo oud mogelijk. Maar ik denk dat ik een peugeot of een nissan micra aan ga schaffen ooit als 1e auto
Don't get me started....quote:
Haha, ik snap dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wij zaten 2 weken geleden in de auto, op de snelweg, 3 baans. Wij op de linkerbaan. Voor ons een Bentley, middelste baan een BMW, rechterbaan een fiat 500. Dus ik zeg: ooo gave auto?
Merlijn: 'Die Bentley?'
Belle: 'Nee, die Fiat500'
Stelletje barbaren!quote:
ik ook NIETquote:
Zou je nog verbazen.... Ik heb in de originele mini ook mensen van >1.90m zien stappen zonder met het hoofd uit het open dak te steken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Ehhe het volgende:
Kom op, eenFiat 500
. En dan het liefst een originele!
Maar daar ga ik nooit in passen...
Ik ben practisch en moet daarnaast compenseren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Ehhe het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je auto GROOT GROTER GROOTST moet zijn?
Miniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Ehhe het volgende:
Maar is de mini niet ietsjes groter dan de fiat500?
Belle, die eerste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen.... Ik heb in de originele mini ook mensen van >2.00m zien stappen zonder met het hoofd uit het open dak te steken...
Da's wel een station.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef maffemuts het volgende:
Geef me toch maar een auto met 'iets' om me heen... dat engeltje op mijn schouder blijft er niet eeuwig zitten vrees ik..Mjah dit dus.... Ik heb zowel voor als achter minimaal een meter speling voordat het bij de stoelen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Geef me toch maar een auto met 'iets' om me heen... dat engeltje op mijn schouder blijft er niet eeuwig zitten vrees ik..He bah! *ouders hebben een opel corsa* Kan me er iets bij voorstellen, ik voel me ook veiliger in de auto van Merlijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het gewoon een BMW.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En? Het is een mini en hij is blauw!
Geef me toch maar een auto met 'iets' om me heen... dat engeltje op mijn schouder blijft er niet eeuwig zitten vrees ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LaPeach naar trouwe corsa'tje kijkten ineens toch even niet zo veilig voelt
![]()
There is nothing permanent except change.
Doeiiiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil het liefst een paarse of roze auto.
En nu ga ik naar m'n werk, met een mooie grote rode/grijze bus. Toedels!
Have fun!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef belle1608 het volgende:
*Naar bruiloft gaat* tot vanavond waarschijnlijk!
![]()
![]()
ff verbeterdquote:
agreedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:22 schreef Merlijn het volgende:
http://fok.nl/547351
Hier heb ik dan weer totaal geen medelijden mee en kan het alleen maar toejuichen....
Slijmbal.quote:
Mjah, flink bezig geweest.quote:
Micropenisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Ehhe het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je auto GROOT GROTER GROOTST moet zijn?
Ahhh. Wil je ook een appje dan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef -gt- het volgende:
tsssss
krijg nooit whats app dingetjes![]()
en dan lekker in 'geheimtaal' iets zeggen
hier plaatsen .....
lol
Dat zeg ik. Compensatiegedrag.... Ik geef het ruiterlijk toe. Daarom reed ik hiervoor ook BMW.quote:
Geef me toch maar een auto met 'iets' om me heen... dat engeltje op mijn schouder blijft er niet eeuwig zitten vrees ik..Ben ik blij dat ik een grotere auto heb gekocht nu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennis van me heeft pas ook een ongeluk gehad in een klein autootje, en is met zijn gezicht over de weg geschuurtJe zit gewoon erg dicht bij het glas in zo'n ding..
Ja? Heb je hem toch gehaald? Feli!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een grotere auto heb gekocht nu..
Kennis van me heeft pas ook een ongeluk gehad in een klein autootje, en is met zijn gezicht over de weg geschuurtJe zit gewoon erg dicht bij het glas in zo'n ding..
hmm geen idee, kon je m niet inruilen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik hem halen .. Nu nog de Corsa kwijt zien te raken..
Ik heb de andere auto particulier gekochtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
hmm geen idee, kon je m niet inruilen ?
Het is niet dat ik nieuwsgierig ben, maar wat is in godsnaam instagram?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wow, door instagram zie ik er zowaar goed uit
Een app voor het maken van fotos op je smartphonequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nieuwsgierig ben, maar wat is in godsnaam instagram?
Het is niet dat ik nieuwsgierig ben, maar wat is in godsnaam een smartphone?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een app voor het maken van fotos op je smartphone
iig ligt de heggeschaar je weer netjes schoongemaakt op te wachten. ik wil 'm wel komen brengen straks, maar johan is even de deur uit nu, dus kan nu niet weg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:01 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook weer thuis is....
Eens kijken wat ik aan voedsel ga flansen...
Zou fijn zijn, kan even niet weg hier vanavond.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
iig ligt de heggeschaar je weer netjes schoongemaakt op te wachten. ik wil 'm wel komen brengen straks, maar johan is even de deur uit nu, dus kan nu niet weg.
kom ik 'm straks toch brengenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, kan even niet weg hier vanavond.
* JK1982 eindelijk ook een slimme telefoon besteld heeft!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een app voor het maken van fotos op je smartphone
Nu nog een andere (goed gevulde) portomonee en een andere (overbetaalde) baan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 eindelijk ook een slimme telefoon besteld heeft!
't wordt nog eens wat met mij, een andere auto, een andere telefoon..
Heuh.... die wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nu nog een andere (goed gevulde) portomonee en een andere (overbetaalde) baan ?
Daar zeg ik geen nee tegen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nu nog een andere (goed gevulde) portomonee en een andere (overbetaalde) baan ?
Ik zeg ook nooit nee tegen een leuke dame...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen..
En oh ja, tegen een leuke dame ook niet
komt door de slagroom... veel dames lijnen eeuwigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zeg ook nooit nee tegen een leuke dame...
Helaas zeggen leuke dames tegen mij wel altijd nee
Da's light he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
komt door de slagroom... veel dames lijnen eeuwig
boven je avatar![]()
Zoooo jammmer dit.....quote:
slagroom zonder suiker is als cola zonder prik, als een auto zonder brandstof en als bier zonder schuimkraag ... t gene dat de 'smaak' geeft zit er niet meer in...quote:
Dan kiepen ze er wel kilo's aspartaam inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
slagroom zonder suiker is als cola zonder prik, als een auto zonder brandstof en als bier zonder schuimkraag ... t gene dat de 'smaak' geeft zit er niet meer in...
Oh jummiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan kiepen ze er wel kilo's aspartaam in
Wel mooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Experimentje.. Best heftig
[ afbeelding ]
Geen succes dat Instagramquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
Das nie van instagram hahaquote:
Leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
bv :quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat vervagen moet ik nog oefenen.. Dit was meer een experimentje met blenden
Je moet er ook een beetje je eigen 'ding' in kwijt kunnen hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mooie kleuren. Maar ik vind het echt niet mooi als iemand de oogschaduw helemaal tot aan de wenkbrauw zet
Ik wil mijn "ding" helemaal niet kwijt in dit topic....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef maffemuts het volgende:
iedereen mag zn 'ding' kwijt hier in de [SC] hoor...
i did it once again, killed the topic
Dat mag je wel bij mij kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil mijn "ding" helemaal niet kwijt in dit topic....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil mijn "ding" helemaal niet kwijt in dit topic....
Die vermaken elkaar welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:08 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn vraagt zich af hoe het met Rucky en Vannelle gaat...
Een donker eng bosquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef maffemuts het volgende:
Er zijn akeligere plekken om samen te zijn... denk aan een toilet ofzo
Als je hem kan bijhouden tijdens het wegrennenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als jij bij me bent komt dat vast goed
Wilde net zeggen, dan mag je mij dragen....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je hem kan bijhouden tijdens het wegrennen
"Ik sta achter je schat..... HEELL ver achter je"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, dan mag je mij dragen....
* Merlijn held op sokken is.
Ahhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, dan mag je mij dragen....
* Merlijn held op sokken is.
"Lieverd, ik hoor iemand beneden.... -Ja, ga kijken dan, ik lig toch naast je?"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
"Ik sta achter je schat..... HEELL ver achter je"
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Lieverd, ik hoor iemand beneden.... -Ja, ga kijken dan, ik lig toch naast je?"
OMG weet niet of ik nu nog wel bij je durf te slapen hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Lieverd, ik hoor iemand beneden.... -Ja, ga kijken dan, ik lig toch naast je?"
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
OMG weet niet of ik nu nog wel bij je durf te slapen hoor!
Gaan jullie gewoon saampjes kijken, de een met honkbalknuppel, de ander met een golfclubquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
OMG weet niet of ik nu nog wel bij je durf te slapen hoor!
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon saampjes kijken, de een met honkbalknuppel, de ander met een golfclub
meh, dan horen ze 'iets' boven of in de tuinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Egberts het volgende:
Misschien moeten jullie het bed gewoon onder zetten?
Samsung Galaxy Nexus.. vond het wel een mooi strak ding, lekker groot scherm, maar niet zo'n groot apparaat als de Galaxy Note, en hij schijnt behoorlijk snel te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef belle1608 het volgende:
halllooooooo allemaal!
@JK, welke telefoon heb je besteld?
Ik heb de SIII besteldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Nexus.. vond het wel een mooi strak ding, lekker groot scherm, maar niet zo'n groot apparaat als de Galaxy Note, en hij schijnt behoorlijk snel te zijn.
[ afbeelding ]
En oh ja, ze hebben hem ook in het wit (mocht jij nog op zoek zijn..)
[ afbeelding ]
Die is mooi jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb de SIII besteldIn het blauw!
Heb ik ook nog naar gekeken, maar ik had geen zin in 2-jarig abo of heel veel bijbetalen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb de SIII besteldIn het blauw!
De een op blote pootjes in geruite boxershort, de ander in het nachthemd van de een en op konijnensloffen....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon saampjes kijken, de een met honkbalknuppel, de ander met een golfclub
Gooo Irethquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
De een op blote pootjes in geruite boxershort, de ander in het nachthemd van de een en op konijnensloffen....
Hoe weet je dat ik konijnensloffen heb?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
De een op blote pootjes in geruite boxershort, de ander in het nachthemd van de een en op konijnensloffen....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik konijnensloffen heb?
Sexy! Ziet goed uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
kijk mij eens in m'n SC-pakje?![]()
[ afbeelding ]
Heb je die heg nou *nog* niet gesnoeid?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
kijk mij eens in m'n SC-pakje?![]()
[ afbeelding ]
je had me niet gevraagd om de jouwe ook te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die heg nou *nog* niet gesnoeid?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je die heg nou *nog* niet gesnoeid?
2 minutenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Of je was zo lang met het maken van die foto bezig
Jammer voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft nog steeds dat nummer van Marco B. niet gevonden..
Niets hoeft. Alles mag.quote:
Degene die mijn buitenheg geknipt krijgt is mijn heldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
Heg gesnoeid, de mijne is kaal.. waar gaat het hier over hey?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
Heggenscharen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
less!quote:
Wat is er mis mee dan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Degene die mijn buitenheg geknipt krijgt is mijn held
ze woont twee hoogquote:
Sorry....quote:
Moet ik nou echt iets over de heg van MM gaan zeggen?quote:
Pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Probeer es...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry....
[..]
Moet ik nou echt iets over de heg van MM gaan zeggen?![]()
Dan heb ik een virtuele honkbalknuppel in mijn nek denk ik....quote:
o boi. aan deze reactie weet ik in welke bui jij bent.quote:
ik voelde me al goed met mijn 333ste plaatsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef belle1608 het volgende:
OMG, sta gewoon 23e in de voetbalpoule van FOK!
Gadver Ireth.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit te pulleken aan een ingegroeide teennagel... wil hem er uit hebben en tot nu toe lukt het niet helemaal... komt wel al bloed bij kijken...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik voelde me al goed met mijn 333ste plaats
*KNIP*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit te pulleken aan een ingegroeide teennagel... wil hem er uit hebben en tot nu toe lukt het niet helemaal... komt wel al bloed bij kijken...
* Merlijn popcorn pakt en andere hand voor Belle's ogen houdt.quote:
Sollyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
o boi. aan deze reactie weet ik in welke bui jij bent.
recalcitrant tot het uiterste ..
* DJMO verstopt zich op de badkamer.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn popcorn pakt en andere hand voor Belle's ogen houdt.
* Ireth kijkt naar zojuist uitgetrokken zeiknatte sok op de grond...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks daarvan..... Nu ff braaf je voet op m'n schoot leggen
* JK1982 meehelpen moet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Oh boy.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt naar zojuist uitgetrokken zeiknatte sok op de grond...
Oke, eigen risico!
* Ireth plant poezelige, nog vochtige zweetkakkies bij Papabear op schoot...
* Ireth plukt nog even snel wat zwart gedoe tussen tenen vandaan....
Ik wilde hem al niet postenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 meehelpen moet?
[ afbeelding ]
je hebt btw een mailtje ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan heb ik een virtuele honkbalknuppel in mijn nek denk ik....
Ow ja! Als ik nou doorpulk, kan jij mijn tuin even doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 meehelpen moet?
[ afbeelding ]
spannendquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt btw een mailtje ..geld voor jou en belle
Dan post jij deze toch..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeetje wat ben jij scherp vanavond zeg wow!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ja! Als ik nou doorpulk, kan jij mijn tuin even doenWat een lief aanbod JK!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan post jij deze toch..gadver de gadver de gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Dan post jij deze toch..NICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
[..]
Dan post jij deze toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ach, dat wist hij al vanaf dag 1 dus dat scheelt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
nou iets wat jij gadver vindt, vindt merlijn nice...
Jij ook, en toch instappen he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ach, dat wist hij al vanaf dag 1 dus dat scheelt!
ik doelde meer op: kijk maar uit dat merlijn niet jouw teen er af snijdt om op te eten ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ach, dat wist hij al vanaf dag 1 dus dat scheelt!
Heuh... Ik knabbel alleen een beetje....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik doelde meer op: kijk maar uit dat merlijn niet jouw teen er af snijdt om op te eten ofzo
*Nu helemaal niet meer naar Merlijn toe durft*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik doelde meer op: kijk maar uit dat merlijn niet jouw teen er af snijdt om op te eten ofzo
Prima. Dan heb ik een vrij weekend met Megquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Nu helemaal niet meer naar Merlijn toe durft*
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef maffemuts het volgende:
Gut... jut en jul hebben hun eerste 'ruzie'
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Prima. Dan heb ik een vrij weekend met Meg
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef maffemuts het volgende:
Gut... jut en jul hebben hun eerste 'ruzie'
Ik moet alleen geen open hart operaties kijken waar ze bij is...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Merlijn heeft het net nog over teentjes knabbelen, dus dat zal wel meevallen
Zolang ze niet spetteren op mijn bord terwijl ik tomatensoep eet kijk ik dat ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet alleen geen open hart operaties kijken waar ze bij is...
Überhaupt geen ziekenhuis programma's e.d. brrrquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet alleen geen open hart operaties kijken waar ze bij is...
Hij is nokkie gegaan van die lucht waarschijnlijk. Met je kletsnatte sokkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ze niet spetteren op mijn bord terwijl ik tomatensoep eet kijk ik dat ook wel
* Ireth duwt teentjes onder de neus van Papabear... "Joehoe?? Krijg kouwe pootjes!!"
(of zal ie dood zijn door mijn pootjes?? Zo erg stinken ze nou toch ook weer nie??)
*kuch* *rochel*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij is nokkie gegaan van die lucht waarschijnlijk. Met je kletsnatte sokken
Maar die nagel is eruitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
*kuch* *rochel*
* Papabear koelkast opentrekt en biertje pakt
*kokhalstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
* Ireth werpt een blik naar benee... verrek!
* Papabear teiltje met heet soda-water klaarzetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
* Ireth gaat met jubelteentjes Joep uitlaten en dan een verdieping hoger! Truste allemaal!![]()
Heg geknipt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
* Ireth werpt een blik naar benee... verrek!
Daar ging mijn bierquote:
Hij zegt meneer tegen mequote:
Oh ja hoor, lekker!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij zegt meneer tegen me
Wil meneer K ook een Hertog Jan ?
Zit u aan het speciale bier meneer Merlijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij zegt meneer tegen me
Wil meneer K ook een Hertog Jan ?
Nee, weinig speciaals aan deze avond helaas...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zit u aan het speciale bier meneer Merlijn?
* HJ voorzet *quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, lekker!
Reminds me, moet nog 2 kratjes halen voor a.s. zondagavond
Bijna vrijdag =quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, weinig speciaals aan deze avond helaas...
[..]
* HJ voorzet *
*Eigenlijk ook naar bed moet, net als Merlijn overigens!*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat zo maar een richting bed trouwens.. Morgen vroeg weer op
Als de HJ op is natuurlijk
Oh ja. En dan moet ik ook van DJMO aan de valeriaan....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Eigenlijk ook naar bed moet, net als Merlijn overigens!*
Klokklokklok... Alledrie maar naar bed gaan dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Eigenlijk ook naar bed moet, net als Merlijn overigens!*
mijn biertje is nog niet op....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klokklokklok... Alledrie maar naar bed gaan dan?
Gezellig, hetzelfde bed?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klokklokklok... Alledrie maar naar bed gaan dan?
We slapen altijd netjes met de handjes boven de deken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Goh, dat jij dat altijd braaf doet, ik niet hoor, ik verstop die stiekum onder de dekens, anders heb ik van die koude handenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We slapen altijd netjes met de handjes boven de deken...
Handen, voeten, ik ben hoe dan ook de sjaak...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goh, dat jij dat altijd braaf doet, ik niet hoor, ik verstop die stiekum onder de dekens, anders heb ik van die koude handen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, en voor DJMO:Dan nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Het heel lief vindt dat ze haar handjes en voetjes altijd bij Merlijn op mag warmenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handen, voeten, ik ben hoe dan ook de sjaak...
Oh ja, en voor DJMO:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pittige tante hoor.....quote:
Oee lekkahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet 'r wel een beetje kort houden hoor. Af en toe een corrigerend tikje mag best..
Ik weet het niet hoor... Misschien vindt ze dat wel lekker...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet 'r wel een beetje kort houden hoor. Af en toe een corrigerend tikje mag best..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er gaat duidelijk iets mis bij de 'ontvangende' partijquote:
Ik ken dat...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gna Gna Gna.. maar ik kan ook heel lief zijn hoor!
Ja, geef je ook kopjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gna Gna Gna.. maar ik kan ook heel lief zijn hoor!
Daar heb ik nog 80 euro van liggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ken dat...
Pssstt... Merlijn..... Geef 'r een VVV bon en......![]()
[..]
Oh ja, en voor DJMO:bewijs had niet gehoeven, ik had je zo ook wel geloofd. een man een man, een woord een woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Harrrrrstikke liev!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das lief toch? Maar mij dan uitlachen is minder lief!
@Papabear ??
hmm das naar! Ask Merlijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gooooeeeeedenavond lieve mensen! Wij zijn vandaag in Groningen....
En hier beste kijk buis kindertjes probeert YskaFrederiksson haar prullenbak van haar inbox te legen op een ipad. Dat kan dus niet. Fucking irritant. Einde van dit bericht.
iPad? Heb ik die dan ?quote:
Wie is wij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gooooeeeeedenavond lieve mensen! Wij zijn vandaag in Groningen....
En hier beste kijk buis kindertjes probeert YskaFrederiksson haar prullenbak van haar inbox te legen op een ipad. Dat kan dus niet. Fucking irritant. Einde van dit bericht.
Ik schijn er ooit een gehad te hebben....quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik schijn er ooit een gehad te hebben....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik schijn er ooit een gehad te hebben....
It wasn't me! I got my own eee-pad!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]Ik heb hem zien staan inderdaad.. issie geklauwd?
Nee, geconfisceerd door Mini-Me....quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]Ik heb hem zien staan inderdaad.. issie geklauwd?
Die is denk ik niet zo gek op Phineas & Ferb....quote:
Die vond ik na het 1e weekend al super vet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die is denk ik niet zo gek op Phineas & Ferb....
Ja, dat mag Merlijn doen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef belle1608 het volgende:
@JK & Merlijn is jullie bier nou al op? *wacht tot ze wordt ingestopt*
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat mag Merlijn doen..
Ik ga inderdaad ook maar eens naar boven..
Ahhh. durf je ineens niet meer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat mag Merlijn doen..
Ik ga inderdaad ook maar eens naar boven..
Ik ga lekker met je mee naar bed... Welterusten allemaal!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:10 schreef belle1608 het volgende:
*Merlijn lief aan kijkt, wil je mij instoppen zo? *![]()
![]()
Oee, das nog beterquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga lekker met je mee naar bed... Welterusten allemaal!
Je moet gewoon die stem van Gaston van de pstcode loterij erbij denken :pquote:
GOEEEEEDEEEEAAAVONNNDDDquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je moet gewoon die stem van Gaston van de pstcode loterij erbij denken :p
Dat ja ! En nu hop naar bed en morgen de verfroller en kwast ter hand nemen volgens mij :pquote:
Nee, morgen niet werken idd. Lees je anders ff in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:02 schreef t-i-m het volgende:
ooooooooo
niet werken morgen ?
* t-i-m nu aan t werk is
lol
Wat voor school doe je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet om half 8 opstaan.. Schooldag enzo
Oh, dan neem je de eerste twee uur vrij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |