truequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ja klopt, Maar het is gewoon insane
!!!!quote:
is imho zeer situatie afhankelijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, dat is toch weer zo'n gevalletje -> downloaden w.m.b.
Als het voor een paar euro is, prima. Maar zoveel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef TJV het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen...Er gaat toch 5 KM van af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje beunhazen daar.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
Ja die is er al vanaf. 30 euro, mijn pa reed 30 km/u te hard in duitsland en die betaalde 45 euro._!
TJV is ook een echte boefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een onzin man, vang is echte boeven zoals bob.
Ja dat heb ik ook wel, Alleen bij VALVE zou ik wel altijd mijn spellen kopen gewoon omdat alles mij daar bevaltquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
is imho zeer situatie afhankelijk..
is het de originele developer die dat doet? -> downloaden
zijn het derden die de dlc uitbrengen dan zou ik bereid zijn geld neer te tellen
Ik heb mijn leven gebeterd, echt waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |