Ja, dokter. Goed, dokter...quote:
Ik gok op hooikoorts of de nasleep/bijveschijnselen daarvan.quote:Is het wel hooikoorts? Heeft het gisteren niet geregend bij jullie?
Probeer je neus en je buis van Eustachius te legen. Spoelen met zoutoplossing, neusspray.
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijgquote:
Maar afprijzing is toch weer normaal Nederlands?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
'Prijzing' is echt verengelsing geloof ik he
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creëren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Als je het al kan lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijg![]()
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hè.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Daar schijnt een softwareprogramma voor te bestaan, maar ik weet niet hoe het heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vind ik dan weer een leuke uitdaging
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creëren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creëren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hè.
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...
Kijk, dan kan ik wel aan de verwachting voldoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
quote:'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
2 uur laadtijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk niet dat je Amstelveen-Zeist gaat redden op een lading. Misschien enkele reis wel, maar of je genoeg kan bijladen om ook de terugreis ermee af te leggen...
Driebergseweg 1 in Zeistquote:Gaat het trouwens om het kantoor bij de Laan van Beek & Royen?
Ik begrijp het op zich wel, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijn
Mijn aktie in de USA werd overigens niet gewaardeerd.quote:
Vlakbij die laan dus. Ik heb daar praktisch om de hoek op de basisschool gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |