Hm, daar wil ik mij overigens bji aansluiten. Ik rook wel eens een sigaartje, maar dan gewoon als ik ergens op wacht of buiten zit o.i.d.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
Al die mensen die denken dat ze whiskey kenners zijn omdat ze een keer single malt geproefd hebben.
En dan nog het zelfbeeld van het in een luie stoel voor de open haard zitten met een sigaar en whiskey
[..]
Dat dusIk snap dat je een imago hoog te houden hebt hier op fok maar kom op... Iemand van in de 20 en dan het bovenstaande =
![]()
![]()
![]()
![]()
Whisky bij het gamenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Whisky drink ik gewoon tijdens het gamen, je hoeft er echt niet speciaal voor te gaan zitten. Bij een whisky van honderddertig euro misschien wel, maar anders ook echt niet.
Nooit geprobeerd eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
Al die mensen die denken dat ze whiskey kenners zijn omdat ze een keer single malt geproefd hebben.
En dan nog het zelfbeeld van het in een luie stoel voor de open haard zitten met een sigaar en whiskey
[..]
Dat dusIk snap dat je een imago hoog te houden hebt hier op fok maar kom op... Iemand van in de 20 en dan het bovenstaande =
![]()
![]()
![]()
![]()
Drink altijd famouse grouse met cola.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef Piethur het volgende:
Hmmm apart. Toch maar eens proberen.
Mijn Famouse Grouse zal hij vast niet kunnen verslaan. Maar budget hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn, de wijn van de Aldi is zo kneitertje goedkoop maar was toch 1 van de betere uit de consumententesten.
Meer dan 125 jaar zelfs!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef zuigmarmot het volgende:
Bestaat gall&gall dan al wel 12 jaar vraag ik mij af
Waarom stoppen ze dat niet in een fles single maltquote:
Ik geloof dat ik een keer 'Whiskey Cream' ofzo had gehaald bij de Plus. Opzich wassie nog best te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had eens een keer huismerk Bailey's gehaald.
Wat was dat smerig man, zat meer whiskey in dan room. Dan is dat echt niet meer lekker
Omdat je dan niks overhoudtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dat niet in een fles single malt
Hou op man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef 9611Niels het volgende:
ik was laatst in een whiskycafe hadden ze niet eens glenn tallochis goede whisky hoor als je dat al niet eens hebt
Oke leuk man, is je dag nu geslaagd, loserquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Mieron het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor mislukte gogosweden kloon?
Ballentinesquote:
Mastertroll die gastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
Ik stond laatst bij de slijter naar single malts te kijken met de slijterijhouder. Zegt mijn maat : Ik hou ook van whisky, jack daniels met colla. De beste man keek alsof hij hem een winkelverbod wilde geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |