abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113965384
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Koningin het volgende:
Mel C verbreekt na tien jaar relatie

LONDEN - Mel C heeft na tien jaar haar relatie met Thomas Starr verbroken.
Dat maakte een woordvoerder van de 38-jarige Spice Girl zondag bekend tegenover The Sun. Mel en haar zeven jaar oudere vriend hebben samen een driejarige dochter, Scarlet.

‘Sporty Spice’ heeft haar relatie met de vastgoedhandelaar altijd vrij goed uit de publiciteit weten te houden.

De breuk komt enigszins als een verrassing aangezien Mel in mei nog aangaf meer kinderen te willen met Starr.

De Spice Girls treden overigens op tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen op 27 juli.
Jammer na 10 jaar...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_113965493

Ze is wel aardig goed opgedroogd.
pi_113965597
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Ze is wel aardig goed opgedroogd.
Ja!

Ze zag er hier laatst ook erg goed uit, vond ik.

Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:00 #294
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114058260
quote:
'Antonio Banderas en Melanie Griffith uit elkaar'.

Zijn Melanie Griffith en Antonio Banderas het volgende showbizzkoppel dat uit elkaar gaat?

De 54-jarige actrice werd in Hollywood gefotografeerd door RadarOnline terwijl ze geen trouwring meer om had.

Melanie, die al vijftien jaar getrouwd is met de Spaanse Antonio, had alleen een ring met een diamant om haar vinger. Niet de ring die ze had gekregen ter ere van de verbintenis met de acteur.
In april meldden diverse media dat Antonio was gespot terwijl hij het heel gezellig had met een blondine in een nachtclub in Cancun.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:50 #295
43556 miss_dynastie
pi_114058525
Dat is een setje dat ik nooit begrepen heb, dus het zou me niks verbazen :P
pi_114058699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef static het volgende:

[..]

zal mij niets verbazen. als je die verhalen mocht geloven over haar obsessie met hem en jaloezie etc, buiten die overmatige plastische chirurgie dan zou ik allang gillend weggelopen zijn als ik hem was.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114060745
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[ afbeelding ]
Zo wat ziet baby spice er verspookt uit. Beetje te veel botox of plastische chirurgie
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 14:37:04 #298
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114061661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Zo wat ziet baby spice er verspookt uit. Beetje te veel botox of plastische chirurgie
Ja? Ik vind dat ze er prachtig uit ziet :o Never mind ik haalde haar door de war met Melanie C :') :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_114062220
quote:
'Huwelijk Trijntje Oosterhuis op springen'
AMSTERDAM - Er zou een flinke donderwolk hangen boven het huwelijk van Trijntje Oosterhuis en Sander van Eeden. De VARA-topman zou de zangeres bedriegen met tv-collega Larissa.

Trijntje ziet alles met lede ogen aan en heeft tot nu toe niet of nauwelijks gereageerd op de affaire die al een jaar of drie speelt.

Volgens diverse bronnen werden Sander en Larissa de afgelopen maanden diverse malen 'zeer innig' gespot. "We verbazen ons erover dat die relatie al zo lang wordt getolereerd. Het zal er wel mee te maken hebben dat Trijntje om de haverklap wekenlang in het buitenland is", zeggen bekenden uit de tv-wereld.

Larissa had eerst een relatie met Matthijs Kleyn, beter bekend als Jakhals Thijs in De Wereld Draait Door. Met hem werkte ze achter de schermen van dat programma. Later werd ook Sander een collega.

Thijs en Larissa hebben intussen definitief gebroken. Hoe het verder moet met Trijntje en haar jeugdliefde Sander, met wie ze twee kinderen heeft, is onduidelijk.
Bron
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:34:08 #300
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114067688
Het is wel raak in 2012 zeg :S
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:53:32 #301
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_114071542
Dit is Larissa de vermeende maîtresse van Sander (de man van Trijntje)

Het gerucht gaat dat er een crisis is ontstaan in het huwelijk van zangeres Trijntje Oosterhuis en Sander van Eeden.

Sander van Eeden zou volgens weekblad Weekend een scheve schaats rijden met Larissa van den Bemt. Larissa is de ex-vriendin van Jakhals Thijs. Zij hebben hun relatie recent verbroken. Thijs en Larissa hebben elkaar een aantal jaren geleden ontmoet toen ze allebei achter de schermen voor RTL Boulevard werkten.

Larissa en Sander zijn momenteel collega’s bij de Vara. Zij is redacteur, hij is hoofd informatieve programma’s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')