Inderdaad en ik ga er zeker nog wel naar toen. Doet me trouwens denken aan een Alfred Hitchcock expo die ik jaren geleden in Parijs gezien heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef VeX- het volgende:
Ziet er wel vet uit ja. Zitten er ook originele dingen tussen?
2010 is op zich best de moeite waard, zolang je maar geen film als 2001 verwacht.quote:Op maandag 10 september 2012 06:27 schreef Lesnar het volgende:
Ben net te laat geweest vrees ik. Het was tot afgelopen weekend.
Is 2010 de moeite waard als aanvulling op het verhaal of verpest het de ervaring? Ik twijfel nog
Net als de boeken zijn het vervolgen, maar wel met een andere stijl en context. Ze zijn niet echt te vergelijken, ondanks dat ze bij elkaar horen.quote:Op maandag 10 september 2012 06:27 schreef Lesnar het volgende:
Is 2010 de moeite waard als aanvulling op het verhaal of verpest het de ervaring? Ik twijfel nog
Ik raad je aan niet de film van 2010 te kijken, maar gewoon de boeken-cyclus te lezen. 2001 is in beide gevallen geniaal, maar 2010 en verder zijn echt alleen de moeite waard (en trouw aan het boek) in de boeken. Persoonlijk vond ik 2010 (het boek) zelfs beter dan 2001.quote:Op maandag 10 september 2012 06:27 schreef Lesnar het volgende:
Stalker, al heeft die geen bombastische muziek. Wel hypnotiserende.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Lesnar het volgende:
Zijn er nog films die in schoonheid te vergelijken zijn met 2001? Dus traag, kunstzinnig, filosofisch, episch, bombastische muziek
Voldoet Solyaris (1972)?quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Lesnar het volgende:
Zijn er nog films die in schoonheid te vergelijken zijn met 2001? Dus traag, kunstzinnig, filosofisch, episch, bombastische muziek
Tree of Life is vergelijkbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Lesnar het volgende:
Hmm, ik snap waarom je het zegt maar ik vond het een totaal ander soort film.quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Tree of Life is vergelijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |