nou niet van de film in ieder gevalquote:Al is het maar zodat mensen zien waar het muziekje vandaan komt.
Dat is inderdaad iets aparts, en is typisch voor die tijdsperiode. Maar in het licht van het verhaal past het wel. Het is een weergave van een onbeschrijflijke transformatie. Ik vind het persoonlijk prachtig, al vind ik het in de boeken mooier uitgewerkt, met name omdat er meer context wordt gegeven via beschrijving van de ervaring van de hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:34 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind de eerste helft heel goed, maar daarna gaat het met wat te ver.
Zeker met die psychedelische scene van een kwartier
De bedoeling is dat we dat voor je gaan uitzoeken voor FOK!film, op korte termijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Is de expositie bij EYE de moeite waard? Ik wil speciaal naar Amsterdam afreizen voor de expositie.
Volgens de Volkskrant is het zeer de moeite waard.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef peschi het volgende:
http://www.hollandfestival.nl/page.ocl?pageid=201&production=1264
a.s. donderdag, voorstelling in de Westergasfabriek met orkest.
Verder begint a.s. woensdag de Kubrick exhibition in de Eye (het nieuwe filmmuseum), tentoonstelling van props uit zijn films en een retrospectief van al zijn films.
Ben ik zeer benieuwd naar. Net als geelkuikentje wil ik daar best eens voor naar A'dam afreizen, maar als je er in 10 minuten uitgekeken bent of er alleen maar props liggen van onbeduidende figuranten (ik noem maar wat), dan is het mij de reis van 2 uur ook niet helemaal waard.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef Breuls het volgende:
De bedoeling is dat we dat voor je gaan uitzoeken voor FOK!film, op korte termijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |