Voor mij persoonlijk is het een teken dat je er geen vrede mee hebt, als je slap zit te lullen over je ex. Van die grote woorden van "het was een arrogante lul" of "toen realiseerde ik me dat het gewoon een egoistisch kreng was", dan denk ik bij mezelf, okay -- jij bent er nog niet klaar mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:55 schreef EiPet het volgende:
Zo zat een collega vorige week doodleuk tijdens de pauze te vertellen over zijn ex waar het net een week mee uitwas, dat ze een keer diarree had gekregen onderweg in de auto... Super genant natuurlijk
En dus heb je het maar uitgemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:25 schreef Geester het volgende:
Hoe ze liep
Hoe ze keek
Hoe ze met je kon praten
Uitstraling
Knap
Reden dat t uitging is dat ze lek was en ik dr niet meer kon opblazen..quote:
Dit is nou precies waar de OP over gaat :-)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:06 schreef Nies het volgende:
Hij heeft een hele relatie van bijna vijf jaar gebaseerd op zijn leugens
*zucht*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar de OP over gaat :-)
Ik vermoed dat hij eigenlijk een prima kerel was. Misschien eentje met issues. Misschien nam hij het niet zo nauw met de waarheid, omdat hij andere dingen belangrijker vond (zoals plezier, onbezorgdheid, ambitie, communicatie enzovoort). Jij kwam er achter dat jullie normen en waarden niet overeen kwamen, en jullie gingen uit elkaar.
Iemand die vrede heeft met de situatie, zegt niet dat vijf jaar relatie was gebaseerd op leugens. Dat is gewoon niet de hele waarheid.
Mijn ex (uit bovenstaande bericht) heeft mij na de relatie een brief geschreven dat ik de grootste roteikel ter wereld was, dat ik alles fout gedaan had en dat zij heiliger was dan de paus. En ook dat ze mij nooit méér wilde zien. (Wat ook zo gebeurd is) Maar weet je wat mij het meeste pijn deed? Toen haar vader die volgende zomer gestorven was, moest ik dit van vrienden horen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
kom op je hebt een tijd lief en leed gedeeld, sex en je vond elkaar leuk en lekker en nu is het opeens het ergste kutwijf van de wereld? Onzin. Spreek ook sommige exen nog regelmatig, vind het toch altijd leuk te weten hoe het met ze gaat.
Misschien heb jij hem in haar armen gedreven met dat gezeur van je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:44 schreef Nies het volgende:
[..]
*zucht*
Hij heeft altijd zijn ex teruggewild en, altijd het tegendeel beweert, tot de fucking psycholoog an toe. Met wie heeft ie mij maandenlang bedondert? Met wie woont ie vier maand na onze breuk samen?
Normen en waarden die niet overeenkomen? Dan heb je helemaal geen normen en waarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |