quote:
Integendeel zelfs. Ik heb net Alle Duitsers zijn homo's gezongen met de buurjongens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Bilge het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal henna aanbrengen op jullie kont.
Beetje harsh, vind je niet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef anisoptera het volgende:
[..]
haha kutkaaskoppen, ze verdienen het! Lekker voor ze !
quote:
Mensen naar mijn hart.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Integendeel zelfs. Ik heb net Alle Duitsers zijn homo's gezongen met de buurjongens.
Kijk je wel uit, dadelijk haalt de PVV weer wat stemmen binnen.quote:
Ja, las het maar daar is het natuurlijk voornamelijk uitgaan, strand, niks doen, drank, drugs, seks e.d. Nee, als je zoiets niet leuk vindt moet je niet gaan want dan wordt het naar voor je. Ik ga daar ook alleen maar de hele dag op het strand liggen, shoppen en af en toe uit als er een leuke dj komt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turquaz zei volgens mij dat hij niet uitgaat.. Dacht ik
Ik ben nog nooit in lloret geweest en trekt me ook totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me niet echt thuisvoel tussen partyende/sexende jongeren
Ik vind bovengenoemde zaken ook niks aan, maar als je met een groep vrienden bent vermaak je je overal wel. Dus Turq redt zich wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, las het maar daar is het natuurlijk voornamelijk uitgaan, strand, niks doen, drank, drugs, seks e.d. Nee, als je zoiets niet leuk vindt moet je niet gaan want dan wordt het naar voor je. Ik ga daar ook alleen maar de hele dag op het strand liggen, shoppen en af en toe uit als er een leuke dj komt bijvoorbeeld.
Hm denk 6.5-7. Ja, IBA in Tilburg, krijg eind deze week te horen of ik daar ben toegelaten(decentraal), anders loten, anders bedrijfskunde in rdam.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
Wat zijn je gemiddelde cijfers? Weet je überhaupt al waar je wilt studeren en welke studie?
Alles met International in de opleidingstitel vind ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm denk 6.5-7. Ja, IBA in Tilburg, krijg eind deze week te horen of ik daar ben toegelaten(decentraal), anders loten, anders bedrijfskunde in rdam.
Faya libie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:06 schreef Ayca het volgende:
Achja.. het is compleet in het Engels, daarom wil ik het.
En nee, ik wilde wel eerst rdam maar rdam selecteert oa op cijfers en mijn cijfers waren niet hoog genoeg![]()
Succes dan maar! Met al die klote maatregels die eraan komen zul je het wel nodig hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Engels leuk.
Tilburg is wel goedkoper qua kamers, wel een voordeel
inshAllah ben je geslaagd, wel goed gevoel over?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Engels leuk.
Tilburg is wel goedkoper qua kamers, wel een voordeel
Wel scannen en op FOK! zetten zodat Google ze ook krijgt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:26 schreef Ayca het volgende:
Thanks.
Ga wel slagen ja, ben alleen benieuwd met welke cijfers.
Op dit moment wel ja als blijkt dat je hoge cijfers hebt, dus niet alleen maar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Ayca het volgende:
Zijn toch alleen maar slimme meisjes hier?
Zomaar mijn woorden veranderen, waarom doe je datquote:
Huh wat, ik heb je gewoon gequote hoor, meer niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:28 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zomaar mijn woorden veranderen, waarom doe je dat? De woorden kut en kaaskoppen zou ik trouwens sowieso nooit aan elkaar gebruiken. Zo lijkt het net alsof die koppen van kutkaas zijn.
Sen ver.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:51 schreef Ayca het volgende:
Wel sneu dat turq een opucuk van zichzelf wil.
Wie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
Mijn opucuks zijn al gereserveerd voor iemand anders![]()
Ik zie echt andere tekst in mijn post dan in jouw quote ervan. Hmm, vaag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Huh wat, ik heb je gewoon gequote hoor, meer niet.
Ja daarna bewerkt toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik zie echt andere tekst in mijn post dan in jouw quote ervan. Hmm, vaag.
Ik ga maar eens slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |