Blijkt maar weer waar ik sta danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig keus, tenzij ik een aanbod krijg van een vriend van mij, anders ben ik aanwezig.
[..]
[..]
Oh die, spannond o
[..]
Wat een schatje
Je moet je plaats kennen steven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer waar ik sta dan
Dus als hij woensdag vraagt ga je mee dan laat je mij gewoon zitten, aardig van je
Blijkbaar jaquote:
Ja, moet ik alsnog alleen maar uft aanranden, het is niet andersquote:
Ja maar dat weet ik dan ook gewoon van jouquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dichtbij woonde had ik gekomen hoor.
Bij den geheimen meet ook, want ik ga nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik alsnog alleen maar uft aanranden, het is niet anders
Inderdaad. En nee woensdag is te laat. Als ie het vanmiddag vraagt, dan laat ik jullie zitten ja..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer waar ik sta dan
Dus als hij woensdag vraagt ga je mee dan laat je mij gewoon zitten, aardig van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inderdaadquote:
Waarom ga jij niet ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij den geheimen meet ook, want ik ga niet
Dat dus. Weet je al wat shit voor 14 juli? Want volgens mij heb ik dan een feest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik dan ook gewoon van jou
Verborgen broederschap dat tussen ons
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En nee woensdag is te laat. Als ie het vanmiddag vraagt, dan laat ik jullie zitten ja..Een jongen dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Inderdaad![]()
is is meestal homo of jij maakt hem homo
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Omdat geld, ik ben serieus aan het kijken voor een eigen iets in Tilburg en deze laptop is aids.quote:
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dus. Weet je al wat shit voor 14 juli? Want volgens mij heb ik dan een feest.
Dat eerste, ik heb nog nooit een jongen homo gemaakt zover ik weet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een jongen die![]()
is is meestal homo of jij maakt hem homo
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzo
En die homo kijkt voetbal dus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat eerste, ik heb nog nooit een jongen homo gemaakt zover ik weet.
22 Juniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzo
Ja ik weet verder ook niet wat het is, dus van mij hoeft de 14e eigenlijk nietquote:
juniquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |