SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ik verzamel linkshandige bassistenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor irrelevante vraag op mijn post
Heb ik hele tijd terug gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef ArTiC het volgende:
oh, ik sta in de meeting lijst?
ik begreep trouwens dat er de 30ste ook een hardloop evenement voor vrouwen is in Utrecht...leuk voor het uitzicht
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xDquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt wel grappig op zich..
[..]
Verdomme, ge hedde gelijk jongûh!
de spelers of het instrument?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verzamel linkshandige bassisten
naar hardlopende vrouwen gekeken?quote:
Ik denk dat ik zo maar in bed duik met de laptop en dan nog een stukje David Gilmour opzet..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xD
Mijn katten zijn soms ook echte angsthazen. komen ze snuffelen voor een aai, steek je zachtjes je hand uit en ze springen twee meter de lucht in....
[..]
de spelers of het instrument?en wat is er mis met een rechtshandige bassist?
Verlicht ons, gij schone jonkvrouwe..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel. Ik lees weer iets in een ander topic en ik irriteer mij gelijk
wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel. Ik lees weer iets in een ander topic en ik irriteer mij gelijk
je bent lekker op dreef vanavond.....quote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?
je ergert je trouwens
De spelers, omdat ze tof zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xD
Mijn katten zijn soms ook echte angsthazen. komen ze snuffelen voor een aai, steek je zachtjes je hand uit en ze springen twee meter de lucht in....
[..]
de spelers of het instrument?en wat is er mis met een rechtshandige bassist?
nee nee geen excuses...ik heb ook gewone cola en light cola door elkaar gedronkenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Nee ik kan dat niet uitleggen haha. En R.? Ik heb teveel (door elkaar) op dus vergeef mij
en nu ben ik nog nuchterquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bent lekker op dreef vanavond.....
en rechtshandige zijn niet tof wil je zeggenquote:
Oh..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee nee geen excuses...ik heb ook gewone cola en light cola door elkaar gedronken
Dus in tegenstelling tot anderen gaat bij jou de alertheid en communicatie omhoog naarmate je meer drinkt. Dat zou ik ook wel willenquote:
nee, ik ben dan gewoon strontvervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus in tegenstelling tot anderen gaat bij jou de alertheid en communicatie omhoog naarmate je meer drinkt. Dat zou ik ook wel willen![]()
![]()
Ze zijn op de schaal van tofheid net minder tof dan linkshandige bassisten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en rechtshandige zijn niet tof wil je zeggenik ben dus niet tof
Nog vervelender?quote:
net minder tof als in linkshandig is een 10 en rechtshandig een 9,9 want eerlijk is eerlijk bassisten zijn gewoon tofquote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn op de schaal van tofheid net minder tof dan linkshandige bassisten.
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nog vervelender?
[..]
net minder tof als in linkshandig is een 10 en rechtshandig een 9,9 want eerlijk is eerlijk bassisten zijn gewoon tof
De schaal van tofheid, geweldigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uit
Dan zie ik mijn antwoord gewoon als waarheidquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uit
gebeurd ons allemaal wel eensquote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef NaRRaToR het volgende:
En toen had ik ineens een tepelpiercing...![]()
er zijn ook witte tegenwoordig toch? zijn die een beetje te nassen?quote:
Dat is wel de bedoeling jaquote:
preciesquote:
geen idee. ik wist niet dat er witte waren. kunnen we eindelijk dammen met die dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zijn ook witte tegenwoordig toch? zijn die een beetje te nassen?
Geen idee, heb als ik ze eet de gewonequote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En waarom reageer je hier nu niet op Artic? Ik heb wel vier keer moeten lezen voordat ik zag wat er stondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb als ik ze eet de gewone
Die witte zijn lekker!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog niet gesampeld, maar toch eens proberen danquote:
Ik had ze laatstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niet gesampeld, maar toch eens proberen dan
Nog niet geprobeerd, aan te raden dus?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, aan te raden dus?
Dat is de anti-snooze functie van je afzuigwoningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had ze laatstHeb alleen geen idee meer hoe ik er aan ben gekomen
Dus kan geen nieuwe kopen nu ze op zijn
Godver, waarom beginnen ze hier om 8 uur met zagen en boren?
Zal ze eens proberen als ik ze tegen kom.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is de anti-snooze functie van je afzuigwoning
Pienquote:
Je hebt heel wat gemist dan gisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:32 schreef STING het volgende:
Het is nog vroeg, het is nog geen vrijdag en het nu gaat nu al over afzuigen!?
Nou vooruit
Leuke binnenkomer, dat wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:32 schreef STING het volgende:
Nou vooruit
Het ging gisteren al over afzuigenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:32 schreef STING het volgende:
Nou vooruit
Nee hoor, ik heb het hele verhaal van haar woningcomplex mee gekregen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist dan gisteren
Daar heb ik een kap voorquote:
Ja, ik heb even geinformeerd... Er wordt niet proefgezogen... sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het hele verhaal van haar woningcomplex mee gekregen.
Er werd zelfs nog een woningruil geopperd, aangezien er bij mij veel geboord wordt
Bij mij in huis wordt in de natte ruimtes 24 uur per dag geforceerd afgezogen.quote:
Bedankt voor het checken, ik blijf dan nog wel even zitten waar ik zit. Het boren neem ik dan maar even voor liefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik heb even geinformeerd... Er wordt niet proefgezogen... sorry
Belangrijk voor een goede luchtvochtigheidsgraad!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij mij in huis wordt in de natte ruimtes 24 uur per dag geforceerd afgezogen.
Wat moest je hier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:37 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het checken, ik blijf dan nog wel even zitten waar ik zit. Het boren neem ik dan maar even voor lief
Ik was zaterdag nog in dat stadje van je, stond op de snelweg al in de rij
Ik was met m'n moeder naar de balletvoorstelling van m'n zus in de Schouwburg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moest je hier?En waarom kom je dan niet even aan?
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was met m'n moeder naar de balletvoorstelling van m'n zus in de Schouwburg.
En om nou gelijk met m'n moeder bij je op bezoek te komen vind ik het nog een beetje te vroeg voor
Vlakbij mijquote:
Pienstraat 85 in Amstelveen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhNou, volgende keer als je in de buurt bent moet je maar langskomen
Ik voorspel een meet bij Pienquote:
Tuurlijk niet. Meetsquote:
We kunnen het volgende adres niet vinden:quote:
Sociale contactenquote:
Zo groot is Amstelveen nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We kunnen het volgende adres niet vinden:
pienstraat 85, amstelveen
Wilt u:
Een kaart van Amstelveen weergeven
* Pheno denkt wanneer zijn laatste publieke meet was: lang lang geleden met GAMquote:
Gewoon amstelveen inrijden en heel hard Pien! roepen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wilt u:
mensenquote:
Je bedoelt dat het huisnummer 85 niet voorkomt in Amstelveen omdat het geen lange straten heeft?quote:
Wat voor meet was dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno denkt wanneer zijn laatste publieke meet was: lang lang geleden met GAM
Vorig jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno denkt wanneer zijn laatste publieke meet was: lang lang geleden met GAM
Succesquote:
Keer om.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wilt u:
Vreten in Den Boschquote:
Ben al aan het werk, nu al geen zin meer.quote:
Een eeuwigheid in de ICT dusquote:
nummer 85 komt voor, alleen andere straatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het huisnummer 85 niet voorkomt in Amstelveen omdat het geen lange straten heeft?
Dat zijn de leukste meetsquote:
Ja, dat wel.quote:
En dat zuipen dan?quote:
Nee, de rij was te grootquote:
Duh, dat sowieso. maar daar was de rest nog niet bij, ik was wat te vroeg, dus ben er even heengegaan. Bossche Bollen van Janquote:
Herinner ik me niets vanquote:
Ik alleen vaagquote:
Een collega van me neemt weleens Bossche bollen van Jan mee als hij (of iemand anders) wat te vieren heeft. Héérlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, dat sowieso. maar daar was de rest nog niet bij, ik was wat te vroeg, dus ben er even heengegaan. Bossche Bollen van Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |