quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef belle1608 het volgende:
@Ireth, iets met iemand heel erg missen enzo.....
Heb je alle restjes bij elkaar gekwakt ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle, ik heb echt iets heels lekkers voor je! Kersenlikeur met vodka, hagel en donder en sinaasappelsap! Maar als je dat niks lijkt ga ik even kijken of ik een mojito voor je heb!
Welja, neus dicht en in 1x door het rietje heen achteroverquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle, ik heb echt iets heels lekkers voor je! Kersenlikeur met vodka, hagel en donder en sinaasappelsap! Maar als je dat niks lijkt ga ik even kijken of ik een mojito voor je heb!
ROFL!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je alle restjes bij elkaar gekwakt ofzo?
Nee gewoon wat interessante flessen bij elkaar gekwakt :p Ik begon met kersen gooide er wat wodka bij. Wilde de smaak wat opspicen en deed dat met Hagel en donderquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je alle restjes bij elkaar gekwakt ofzo?
Daar gaat zelfs een doorgewinterde drinker van over z'n huigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooo schatje toch! Zo erg zal het niet zijn hoor. Ik vind het prima binnen te houden!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Welja, neus dicht en in 1x door het rietje heen achterover
*emmer naast bed zet*
Neee echt niet! Tis verbazend lekker.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo schatje toch! Zo erg zal het niet zijn hoor. Ik vind het prima binnen te houden!
Ik loop na een half glas wijn al scheefquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo schatje toch! Zo erg zal het niet zijn hoor. Ik vind het prima binnen te houden!
Ik zonder alquote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik loop na een half glas wijn al scheef
Een emmer om het uit te drinken?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee echt niet! Tis verbazend lekker.
Yska nodigt iedereen uit voor een Cocktail la Yska. Ik heb emmers maar die lijken me hier niet voor nodig!
Where and when? Count me in!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee echt niet! Tis verbazend lekker.
Yska nodigt iedereen uit voor een Cocktail la Yska. Ik heb emmers maar die lijken me hier niet voor nodig!
Morgen? :pquote:
Is goed hoor :p ik moet nog ff zien hoe laat ik terug ben uit Assen :pquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, want ik doe het zo hoor..
Je hebt m'n nummerquote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is goed hoor :p ik moet nog ff zien hoe laat ik terug ben uit Assen :p
Stukje van de text dan ?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
AARRGGHH!!!!!
Hoorde vanmiddag toen ik in de Wibra () liep een liedje van Marco Borsato op de radio. Bekend nummer, zong hem zo mee. En nou weet ik niet meer welke
En ik weet ook geen tekst/melodie meer?
Alleen dat ik um leuk vond
Zit al een dikke 3 kwartier te youtuben op Marco B. maar heb hem vooralsnog niet gevonden...
Kan sinds een half jaar geen Marco Borsato meer horen. Ben er helemaal klaar meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
AARRGGHH!!!!!
Hoorde vanmiddag toen ik in de Wibra () liep een liedje van Marco Borsato op de radio. Bekend nummer, zong hem zo mee. En nou weet ik niet meer welke
Zit al een dikke 3 kwartier te youtuben op Marco B. maar heb hem vooralsnog niet gevonden...
Ow heel naar!! Je weet geen enkel woordje meer?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
AARRGGHH!!!!!
Yska gooit ehhe een lekkere cocktail achterna *VANGEUH*quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
Ik duik ook m'n bed maar in. Helaas zonder lekkere cocktail.
Trusten!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
Ik duik ook m'n bed maar in. Helaas zonder lekkere cocktail.
Mijne is blauwquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Egberts het volgende:
Vandaag is rood, de kleur van mijn kussen!
Bloedneus?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Egberts het volgende:
haha weet je welke zender het was en hoe laat? dan kan je vaak playlist nog wel terugzoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
Ik weet helegaar niks meer?En die vent heeft een boel nummers gemaakt
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Egberts het volgende:
Die van mij is wit met rood en roze vlekken. Maar dat hoort!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Egberts het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
Ik weet helegaar niks meer?En die vent heeft een boel nummers gemaakt
De oudere nummers zullen niet veel meer gedraaid worden inderdaad.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De oudere nummers zullen niet veel meer gedraaid worden inderdaad.
Daarom zocht ik het ook een beetje in deze richting. En dit nummer hoor je nog wel vrij regelmatigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De oudere nummers zullen niet veel meer gedraaid worden inderdaad.
quote:
Ik normaal ook, daarom verbaasde het me dat ik het A mee kon zingen en B leuk vond... en nu is het gewoon irritant dat ik um nie kan vinden....quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Pulver het volgende:
Als ik aan IEMAND wel een kolere hekel heb, is het wel Marco Borsato![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef JK1982 het volgende:
Waar ging het over dan Ireth??
Verdorie, zadel ons even lekker op met je mysterie..
Oei nee dat werkt niet!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo'n cocktail is niet slim als je morgen moet hardlopen en ook nog 6 kilo wil afvallen in 4 weken. Dus ik zeg, ik tik m achterover en ga naar bed :p
Je bent me er eentje..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik normaal ook, daarom verbaasde het me dat ik het A mee kon zingen en B leuk vond... en nu is het gewoon irritant dat ik um nie kan vinden....
er staat vast wel wat tussen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Borsato#Discografiequote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Ireth het volgende:
AARRGGHH!!!!!
Ik zit al hier te zoeken en tegelijkertijd te tjoeptupenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
er staat vast wel wat tussen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Borsato#Discografie
Guhsjellig!quote:
weet ikquote:
We worden in de steek gelatenquote:
Nee, maar als ik nu niet ga slapen gaan m'n medicijnen te kort werken en dan heeft het innemen zo weinig functiequote:
<insert passend plaatje hier>quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee, maar als ik nu niet ga slapen gaan m'n medicijnen te kort werken en dan heeft het innemen zo weinig functie(klinkt dubieus, is het eigenlijk ook, maar ooit komt het goed
)
Sterkte!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef Ehhe het volgende:
Oh, zal ik jullie maar ff laten dan?. Moet toch echt gaan slapen! Morgenochtend fijn fysiotherapie en daar word ik altijd fijn afgebeuld... Heb dus wel wat krachten nodig xD
Slaapmedicatie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee, maar als ik nu niet ga slapen gaan m'n medicijnen te kort werken en dan heeft het innemen zo weinig functie(klinkt dubieus, is het eigenlijk ook, maar ooit komt het goed
)
quote:
Terug naar de desktop dan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]nare dubbele kuur... leg t morgen wel uit
mobiel is k**t
* Merlijn Ehhe terugzet op de bank... je hebt je geeneens voorgesteldquote:
Blegh.. Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]nare dubbele kuur... leg t morgen wel uit
mobiel is k**t
Haha, mag vanuit bed ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Ehhe terugzet op de bank... je hebt je geeneens voorgesteld
Nou vooruitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, mag vanuit bed ook?
Ik ben dus Ehhe, 28 jaar en kom oorspronkelijk uit Friesland. Sindskort woon ik in het prachtigeDrenthe
samen met mijn vriend.
Ik vind Fhf een heel mooi subforum. Een paar jaar geleden heb ik zelf ervaren hoe fijn het is als mensen je helpen terwijl je zelf (financieel) aan de grond zit.
Nu ben ik in de positie dat ik een beetje terug kan doen en dat dus ook graag doe.
Verder vind ik chatten ook heul leuk, vandaar dat ik vanmiddag plompverloren de SC binnenwalste
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:17 schreef Ehhe het volgende:
En elke keer als ik mijn leeftijd typ of zeg vind ik het zo gek, voor mijn gevoel ben ik gewoon 25 ofzo xD. 28 klinkt zo oud, zo volwassen
Welkom!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, mag vanuit bed ook?
Ik ben dus Ehhe, 28 jaar en kom oorspronkelijk uit Friesland. Sindskort woon ik in het prachtigeDrenthe
samen met mijn vriend.
Ik vind Fhf een heel mooi subforum. Een paar jaar geleden heb ik zelf ervaren hoe fijn het is als mensen je helpen terwijl je zelf (financieel) aan de grond zit.
Nu ben ik in de positie dat ik een beetje terug kan doen en dat dus ook graag doe.
Verder vind ik chatten ook heul leuk, vandaar dat ik vanmiddag plompverloren de SC binnenwalste
Jep, gelukkig is Merlijn hier ook van harte welkom en ik ook bij hemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
Zo, dan was je er vroeg bij. Wel fijn dat je terug kon bij je ouders denk ik, ff de boel weer op rit krijgen..
Wat voor klas heb je?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Ehhe het volgende:
Ah dat scheelt heel veel. Kleuters zijn leuk, ik werk in de kinderopvang. Heb momenteel eigenlijk alle leeftijden, is ook erg leuk door de variatie
* Merlijn meldt als groot kind.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Ehhe het volgende:
Ah dat scheelt heel veel. Kleuters zijn leuk, ik werk in de kinderopvang. Heb momenteel eigenlijk alle leeftijden, is ook erg leuk door de variatie
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn meldt als groot kind.
Rucky? Vannelle? We hebben opvang voor alle leeftijden!![]()
![]()
Maar dat komt omdat je al een beetje op leeftijd bent, maffequote:
24/28... Kom ik nog es om de hoek met 30quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
24/28... Kom ik nog es om de hoek met 30
En bedankt Pulver
Jij vond 28 al oudquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef Ehhe het volgende:
Haha maffemuts, dat is idd bijna bejaard!
Merlijn, als jullie je niet gedragen word ik HEUL streng hoor
Een zwaar onderschat talent....helaasquote:
*Fleecedekentje langsbrengt* en tussen MM en Merlijn in kruipt, vertel eens over vroegah?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef maffemuts het volgende:
*schenkt virtuele borrel in en gaat op de schommelstoel zitten op het balkon en schuift er ook van beide een naar Merlijn... Welkom in de bejaardesoos van FHF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
Er draait hier iemand helemaal door....Wie is dat nou weer? Zoiets doe je toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op naar de 40 MaffeMuts!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef maffemuts het volgende:
*schenkt virtuele borrel in en gaat op de schommelstoel zitten op het balkon en schuift er ook van beide een naar Merlijn... Welkom in de bejaardesoos van FHF
Tuurlijk niet! welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer? Zoiets doe je toch niet?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
Er draait hier iemand helemaal door....Zou er een geriater op afsturen... Of een priesteres (uitdrijving)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Ik pak dat gewoon heel anders aan....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou er een geriater op afsturen... Of een priesteres (uitdrijving)
Ooo jee!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik pak dat gewoon heel anders aan....![]()
Sorry, die was bedoeld voor mijn beste maat, die werd ook 30 afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Pulver het volgende:
* Pulver struikelt over een rolator.
Wie van die ouwe zakken hier heeft dat ding laten slingeren!!
Kan alleen Merlijn maar zijn, in het Ferrarirood!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Pulver het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, die was bedoeld voor mijn beste maat, die werd ook 30 afgelopen weekend.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij vond 28 al oud![]()
Dan ga ik lekker MM troosten.... we zijn tenslotte bijna bejaard...
Khhhsssst. Snotaap....quote:
vroeger...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Fleecedekentje langsbrengt* en tussen MM en Merlijn in kruipt, vertel eens over vroegah?![]()
Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
vroeger...
Toen je cassettebandjes luisterde of lp'tjes
Nog respect had voor politie en hulpverleners en meestal ook voor je ouders
Waar je je geen zorgen hoefde te maken als je geen maat 36 had
Toen er nog tabak en drankreclame op de F1 banen waren en op tv
Toen regeringen hun tijd uitzaten
Toen jongeren nog respect hadden voor ouderen ;p
Opa Pulver, dat is uw eigen rollator... Bent u nu alweer vergeten dat u die al een aantal jaar nodig heeft omdat u anders omlazert?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Pulver het volgende:
* Merlijn banden leeglaat van opa Pulver's rollator....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Opa Pulver, dat is uw eigen rollator... Bent u nu alweer vergeten dat u die al een aantal jaar nodig heeft omdat u anders omlazert?!
Ja lul je maar eruit....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:45 schreef Ehhe het volgende:
Laat ik ff duidelijker zijn dan: VOOR MEZELF vind ik 28 oud! Zo eh ja, net of je dan helemaal burgerlijk moet zijn. Dat ben ik helemaal nog niet! Wel hard op weg trouwens, kan ontzettend genieten van kneuterigheid
Dit was mijn rollator niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Opa Pulver, dat is uw eigen rollator... Bent u nu alweer vergeten dat u die al een aantal jaar nodig heeft omdat u anders omlazert?!
Nouhoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn banden leeglaat van opa Pulver's rollator....
[..]
Ja lul je maar eruit....
Ja.... nou heb je iets goed te maken hoor....quote:
Ehm nee dit jaar niet... Dat was in tweeduizendtien dat u dat gedaan had...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dit was mijn rollator niet!
Mijn rollator zit vol met "hup holland hup" stickers!
Vroegah!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ehm nee dit jaar niet... Dat was in tweeduizendtien dat u dat gedaan had...
Tjee, zit het zo diep ja?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja.... nou heb je iets goed te maken hoor....
Ach, oude mensen blijven nogal eens in het verleden hangen. Kannie ook niks aan doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ehm nee dit jaar niet... Dat was in tweeduizendtien dat u dat gedaan had...
Je bent oud en wijs genoeg om daar een passend antwoord op te verzinnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tjee, zit het zo diep ja?. Wat kan ik nog doen nu om het goed te maken?
De goede oude tijd.quote:
Nah, dat heb ik niet meer gered. Mijn LPG tank moest al 0.32 eurocent de liter kostenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
De goede oude tijd.
Vroeger had ik nog een auto op LPG.
Die tankte je dan HELEMAAL vol!
En dan legde je een biljet van TIEN GULDEN neer en kreeg je nog geld terug ook!
*snif snotter*
ZO oud ben ik ook weer niet jahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je bent oud en wijs genoeg om daar een passend antwoord op te verzinnen
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef belle1608 het volgende:
@Ireth, iets met iemand heel erg missen enzo.....
hee vannelle! jou had ik hier nie meer verwacht vannaaf!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Mis ook iemand......
Kweenie, eigenlijk.... Als ik moet gokken, t-i-m... hoewel ik daarover twijfelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:53 schreef Pulver het volgende:
Wie is eigenlijk de Nestor op het moment hier?
Naast de steradent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:53 schreef t-i-m het volgende:
geef me rollator terug
mijn kunsgebitje ook gevonden ???
ben ik ook kwijt.....
Jij begon!quote:
'sup?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Mis ook iemand......
Als T-I-M ouder is dan 43 dan verslaat ie me.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kweenie, eigenlijk.... Als ik moet gokken, t-i-m... hoewel ik daarover twijfel
Waarom had je mij niet meer verwacht?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hee vannelle! jou had ik hier nie meer verwacht vannaaf!
wat ist dan? (als je 't kwijt wil natuurlijk)
Dikkequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Mis ook iemand......
Ehhe vindt 30 al bijna bejaard.... Dan ben jij... euh... half fossiel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als T-I-M der is dan 43 dan verslaat ie me.
Zou ik niet leuk vinden
Sure... je weet me te vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom had je mij niet meer verwacht?
Voor de rest hou ik het liever voor mezelf eerlijk gezegd.
Ik heb Jezus nog helpen sjouwen met zijn kruis de berg op, kan je nagaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ehhe vindt 30 al bijna bejaard.... Dan ben jij... euh... half fossiel?
Gezien 't tijdstipquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom had je mij niet meer verwacht?
Voor de rest hou ik het liever voor mezelf eerlijk gezegd.
* Merlijn icepack uit vriezer haalt *quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks, heb je ook een middeltje tegen blauwe ogen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als T-I-M ouder is dan 43 dan verslaat ie me.
Zou ik niet leuk vinden
hmmmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef Merlijn het volgende:
Ehhe vindt 30 al bijna bejaard.... Dan ben jij... euh... half fossiel?
'67 toch?quote:
Nee, jij een slecht geheugen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:00 schreef t-i-m het volgende:
damn
had ik t al een keer verraaien
jij goed geheugen
Selectief....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:00 schreef t-i-m het volgende:
damn
had ik t al een keer verraaien
jij goed geheugen
Gezellig!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:09 schreef belle1608 het volgende:
*Ook maar eens gaat slapen*
Weltrusten aan ieder die er nog is!
Eerst nog een Jillz mee doet
nachtdienst?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:10 schreef t-i-m het volgende:
* t-i-m oud wordt is
damn tis nie anders
trusten voor degenen die gaan slapen
* t-i-m moet nog even
* Merlijn half bejaard is en dat niet meer volhoudt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tenminste 1 iemand die dat gezellig vindt![]()
Ow drink jij niet meer mee dan? Ga je al slapen? Want dan ga ik wel meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn half bejaard is en dat niet meer volhoudt.
Ik zit aan mijn laatste....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow drink jij niet meer mee dan? Ga je al slapen? Want dan ga ik wel mee
yupsquote:
quote:overdag niet werken
snachts niet slapen
wat wil een mens nog meer
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
yups
en dit is wel de leukste dienst
[..]
krijg jij een serieus antwoord.quote:
gedetacheerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahawat voor werk doe je dan? als je dat wil zeggen natuurlijk
Hmmm ik zit in dubio. Als ik er zo over nadenk, haal ik ook alleen maar bepaalde dingen naar boven. Een mens is hoe dan ook geneigd om alleen de negatieve dingen naar boven te halen en de positieve te verdringen. Wil niet zeggen dat ze helemaal weg zijn. Als je met vriendinnen zit, komt er dan ook niets naar boven van diezelfde tijd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sinds een jaar of 2 merk ik dat ik me steeds minder en minder kan herinneren van vroeger.. (lees: langer dan 2 á 3 jaar geleden). ik vind het wel heel erg vervelend. Is dit iets waarmee jullie naar de huisarts zouden gaan??
Ik heb dat iig ook. Zie niet echt in waarom daar een huisarts bezoekje voor nodig is...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, er komt vrij weinig boven.. En ik weet dat ik die herinneringen vroeger wel heel sterk had.. En nu lijkt het met een snelvaart tempo allemaal te worden gewist ofzo :S
T is niks ernstigs ofzo, lijkt me, maar ik vind het zo vervelend
Same here.... * Merlijn afmeldt en naast Belle in bed kruipt....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:21 schreef belle1608 het volgende:
Mijn ogen vallen nu echt dicht, kan ze echt niet meer openhouden, ik ga er morgen ff over nadenken ok?
Slaap lekker allemaal! *knuf geeft aan ieder die dat graag wil en ff nodig heeft*
Omdat ik, tot een tijdje terug, wel altijd een heel goed geheugen had..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb dat iig ook. Zie niet echt in waarom daar een huisarts bezoekje voor nodig is...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:22 schreef Merlijn het volgende:
Same here.... * Merlijn afmeldt en naast Belle in bed kruipt....
Is vrij normaal hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, er komt vrij weinig boven.. En ik weet dat ik die herinneringen vroeger wel heel sterk had.. En nu lijkt het met een snelvaart tempo allemaal te worden gewist ofzo :S
T is niks ernstigs ofzo, lijkt me, maar ik vind het zo vervelend
Maar ik ben pas 21 he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:24 schreef t-i-m het volgende:
mijn geheugen was ook altijd vrij goed
maar met de jaren *lol* merk ik idd dat het wat minder wordt
uit mijn jeugd ( ijzertijd ) kan ik me ook niet veel meer herinneren
hoe recenter het wordt, hoe beter het geheugen is/wordt
ik gooi het op leeftijd
Waarom wil je 45 uur in een week werken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als ik mn baas nou lief aankijk en zeg dat ik een week 45u wil werken, dan gaat ze vast akkoord toch? :p
Officieel werk ik 3 :p maar als ik 45u in een week werk (en meer werkuren hebben we gewoon ook niet :p) dan heb ik wat extra zakgeld op vakantie. En als ik dan de rest van de weken gewoon 15/20u heb :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom wil je 45 uur in een week werken?
Ik wordt vaak een dag van te voren gevraagd of ik extra wil werken. Of 's ochtends gebeld omdat mensen buikgriep hebben (2x gebeurd in 6 maanden :p maargoed ik ben geen fulltimer natuurlijk) daarnaast als ik niet samen met mijn leidinggevende heb gewerkt heb ik vaak de dag erna nog een terugkoppelmomentje. Als k daar dan even langs ga duurt het minstens een half uur en soms zitten ze in zulke nood dat ik toch nog maar wat extra uren maak. En dat ik er niet op voorbereid ben maakt het zo shit. Als ik bijvoorbeeld zou afspreken dat ik 45 u werk dan houd k daar de week ervoor al rekening mee in mn boodschappen. Ik zal dagelijks pas rond kwart voor 7 thuis zijn (per dag ben ik 45min gratis aan het werk, lang leve de detailhandelquote:
Of je maakt twee weken van 25 uur, dan zit je al op 50 uur!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Officieel werk ik 3 :p maar als ik 45u in een week werk (en meer werkuren hebben we gewoon ook niet :p) dan heb ik wat extra zakgeld op vakantie. En als ik dan de rest van de weken gewoon 15/20u heb :p
Maar als k die andere weken gewoon 15/20 u maak + de week van 45u zit ik dus op 75u/85u. Dat is 180/ 230 euro extra :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Of je maakt twee weken van 25 uur, dan zit je al op 50 uur!!
Tja ik werk dus zoals al meerdere malen gezegd normaal maar 3u. En gezien mijn leeftijd is het ook gewoon een kwestie van jzelf onmisbaar maken. Ik heb me vorig jaar rot gesolliciteerd naar een bijbaantje. Ik weet dat ze op het hoofdkantoor ook liever iemand van 19/20 jaar zien ipv ikke van 24 jaar. Daarom moet ik juist laten zien waarom ik het dubbele waard ben van een 19/20 jarige. En dat ben ik ook 100% waard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:48 schreef t-i-m het volgende:
keuzes
op gegeven moment gewoon zeggen: sorry ik was hier om bij te praten en niet inspringen
bij mij is vrije tijd veel belangrijker
en ik werk maar 33.6 p/w
Leer één ding van deze ouwe zak: onmisbaar ben je nooit binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tja ik werk dus zoals al meerdere malen gezegd normaal maar 3u. En gezien mijn leeftijd is het ook gewoon een kwestie van jzelf onmisbaar maken. Ik heb me vorig jaar rot gesolliciteerd naar een bijbaantje. Ik weet dat ze op het hoofdkantoor ook liever iemand van 19/20 jaar zien ipv ikke van 24 jaar. Daarom moet ik juist laten zien waarom ik het dubbele waard ben van een 19/20 jarige. En dat ben ik ook 100% waard.
Zolang mijn leidinggevende dat niet vindquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:56 schreef t-i-m het volgende:
yska,
dan heb je wat mij betreft een bewuste keuze gemaakt
en om dan weer te gaan minderen is moeilijk
men weet dat je niet makkelijk nee zegt
en straks, als die jongere dames, weer kunnen
schuiven ze je net zo makkelijk weer aan de kant
( sorry dat ik het zo cru zeg )
en je zult je 'centen' ook dubbel en dwars waard zijn
maar daar wordt op het moment van 'afrekenen' niet naar gekeken
dan ben je die 'ouwe' die te duur is
Tuurlijk, ik weet best dat ik vervangbaar ben, en dit is ook maar een bijbaantje. Maar mijn huidige leidinggevende zou wel meer in de stress zitten als ik er niet was. Dat moet ik er binnenkort even katen merken tactisch. Dan gaat de waardering weer omhoogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Leer één ding van deze ouwe zak: onmisbaar ben je nooit binnen een bedrijf.
Klinkt rot, maar is gewoon zo.
Ten tweede ben ik het eens met T-I-M. Als je werk verricht, moet dat gewoon betaald worden.
Het is een zij en t gaat via t uitzendbureau. Jongens ik hoef sowieso geen fulltime contract. Tis alleen voor in de vakantie relaxt en dat is sowieso haalbaar. En ja mijn leidinggevende is de bedrijfsleidster.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:04 schreef t-i-m het volgende:
jou direct leidinggevende zal dat idd niet vinden
maar is hij de bedrijfsleider ?
dan kun je misschien wel blijven op een FT contract
misschien een optie om eens naar te informeren ...... * als je dat zou willen natuurlijk *
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik was toch geland in de bejaardensoos?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kienen
Goedemorgen lieve Belle!!!quote:
ruikt gespeelde vriendelijkheid!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Belle!!!
Ben je alweer een beetje vrolijker?
Ja, heb goed geslapen en wat langer dus dat is wel fijn & ik heb vandaag eenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Belle!!!
Ben je alweer een beetje vrolijker?
Nee hoor lieve Egberts,quote:
Stuur eens een beetje mooi deze kant op dan, hier is het bewolkt enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor lieve Egberts,
Ik ben gewoon vriendelijk op zo'n mooie dinsdagmorgen.
Hier is het mooi weer hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Stuur eens een beetje mooi deze kant op dan, hier is het bewolkt enzo
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier is het mooi weer hoor.
Mag je best wel wat van hebben.
Oww das vervelend!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:36 schreef Egberts het volgende:
* Egberts heeft ruzie met lies
misschien was dat rennen toch niet zo goed voor me
niets aan te doen, gelukkig mag ik de hele dag bureaustoelhangen.quote:
Wat moest je zo vroeg in de dansschool dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
niets aan te doen, gelukkig mag ik de hele dag bureaustoelhangen.
Ik heb nog aan je gedacht toen ik afgelopen zondag veeeeel te vroeg in de dansschool zat
Ik moest toekijken bij de street dance les van mijn nichtje, ik sta ervan versteld hoe zelfs kinderen kunnen onthouden wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat moest je zo vroeg in de dansschool dan?
Haha kan je lekker bijkomen
Cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik moest toekijken bij de street dance les van mijn nichtje, ik sta ervan versteld hoe zelfs kinderen kunnen onthouden wat ze moeten doen.
Ik vond 10 uur een mooie tijd om te starten met wat werkzaamheden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 10.00 een mooie tijd vindt om te gaan douchen, tot zo dus!
Ik submitte het enkel, dwz ik stuurde een formuliertje in met een link naar een andere site waar er meer info over te vinden was. Novio schreef het stukje uiteindelijkquote:
Het kan ook niet anders, het gaat over ijshockey!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:28 schreef Ehhe het volgende:
Maar neemt niet weg dat 't een leuk stukje is
*Sterke bak koffie voor Merlijn neer zet*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn stapt binnen.... Is er nog koffie by any chance?
* word beetje moe van juridisch gezeur *
Oeee lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe gooit een paar repen chocolade erbij. Helpt altijd tegen een slecht humeur!![]()
Hee Mevrouw Perzik hoe is het met u??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef LaPeach het volgende:
Een (bijna) Goede middag![]()
Slecht humeur?, wie heeft er een slecht humeur?
quote:
Belle!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hee Mevrouw Perzik hoe is het met u??
@Ehhe *Knuf*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Ehhe op 12-06-2012 12:31:53 ]♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]ijs en chocolade de beste remedie tegen een slecht humeur
[..]
Belle!!![]()
Hier alles goed, met u??
Waar is dat??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Maar de zon begint weer te schijnen, ik heb chocolade en er zit de hele ochtend al een ooievaar in 't veld hier voor huis. Dus genoeg redenen om uit mn baalhumeur te komen
Ahhh voor je het weet is het zo vrijdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Hier ook alles wel goed, behalve dat ik tot vrijdag moet wachten voor ik![]()
weer zie
, maar ik heb zometeen een bruiloft en dat is wel weer leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niets dat helpt he...Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Bruiloften zijn wel leuk ja! Ga je de hele dag of alleen de receptie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Hier ook alles wel goed, behalve dat ik tot vrijdag moet wachten voor ik![]()
weer zie
, maar ik heb zometeen een bruiloft en dat is wel weer leuk!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef maffemuts het volgende:
nog een zo'n nacht en ik sta niet meer voor mezelf in...
/ego-postAiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niets dat helpt he...![]()
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef maffemuts het volgende:
nog een zo'n nacht en ik sta niet meer voor mezelf in...
/ego-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niets dat helpt he...Sterkte
There is nothing permanent except change.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:10 schreef belle1608 het volgende:
Ja, het is alweer dinsdag 12 uur geweest
@Maffemuts, jeetje wat naar zeg!! Sterkte ermee
@Ehhe, trouwen is om 2 uur en dan om 5 uur receptieen daarna door naar dansles
*voor de 2e x parkeergarage in gaat met auto*
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:15 schreef belle1608 het volgende:
In september maar een keer proberen met Merlijn z'n bakbeest(vanavond = laatste dansles van dit seizoen)
Dan zit ie wel naast me ja, maar ik rijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]hahaha zit tie er dan naast of mag je hem al alleen besturen
Het verschil tussen onze auto's is ook zooo groot, ik heb geen rem/stuurbekrachtiging, moet moeite doen om de koppeling omhoog te laten komen en de auto te laten rijden en dat kost bij zijn auto totaal geeeeeen moeite en hij heeft cruise controlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef maffemuts het volgende:
Grote auto's gaat om een of andere manier makkelijker dan kleintjes
*sprak zij uit ervaring...
Das nou ook flauw, hij heeft nog niet in mijn auto geredenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef maffemuts het volgende:
Denk ook niet dat Merlijn dat ziet zitten gek genoeg
Ik vond het heel erg eng om te rijden, ik ben/was nooit een held op de weg, maar nu samen met Merlijn gaat het al een stuk beterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Ehhe het volgende:
Als ik ooit mijn rijbewijs haal mag ik ook *zomaar* in de auto van mn vriend rijden! Da's ook al heel wat..
haha why not? wat heb jij voor auto?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:31 schreef maffemuts het volgende:
Mijn vriend mag mooi niet in mijn auto rijden... no ****' 'in way.
Ja en afgelopen weekend voor het eerst in zijn auto op de autoweg gereden & voor het eerst met cruise control ('s avonds laat toen het erg rustig was haha), maar wij wonen 3 kwartier bij elkaar vandaan en moet dan over een stuk snelweg waar ik niet zo blij mee ben, maar zelfs dat gaat me redelijk goed af (pas 2x hoeven rijden, kon steeds met Merlijn of de trein mee haha)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef Ehhe het volgende:
En je hebt al een keer in de parkeergarage geparkeerd! Gaat helemaal goedkomen dus.
Ik zie mezelf eigenlijk nog niet rijden, ben nu al een tijdje bezig met lessen, maar er gaat nog heel vaak wat mis
O pel Za firaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha why not? wat heb jij voor auto?
Ja al 6 jaar, maar ik reed altijd kleine stukjes, waar je max. 80 mocht. Als we verder weg gingen, reed of mijn ex, of m'n pa, of m'n broertje (ook omdat ik er niet van hou als mijn pa of broertje naast me zit i.v.m. commentaar zeg maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
Oeh snelweg vind ik juist heerlijk om te rijden. 3 kwartier bij elkaar vandaan is niet zo heel ver gelukkig
. Heb jij al lang je rijbewijs?
Doorrijden. Kan ook makkelijk in een half uur, zit je minder lang onprettig in de autoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja al 6 jaar, maar ik reed altijd kleine stukjes, waar je max. 80 mocht. Als we verder weg gingen, reed of mijn ex, of m'n pa, of m'n broertje (ook omdat ik er niet van hou als mijn pa of broertje naast me zit i.v.m. commentaar zeg maar)
3 kwartier is lang als je je niet zo fijn voelt op de snelweg haha in mijn kleine autootje
hahahhaha welkom terug Merlijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doorrijden. Kan ook makkelijk in een half uur, zit je minder lang onprettig in de auto
Daarbij heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is inderdaad ook z'n bakbeest
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daarbij heeftgeen rijbewijs
dus mag ie er niet in rijden
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.autooz.nl/Handlers/CarListImage.ashx?path=https%3A%2F%2Fwww.mijnwagenpark.nl%2FMarketing%2Fpda%2Fpdaimg%2F05XXFB%2FDSCN4681_AB.JPG]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Jaa en dan in het blauw of oranjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw model... erg mooi!
Dammit!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaa en dan in het blauw of oranje![]()
![]()
![]()
Merlijn: 'Nee, in het wit'
Forum Opties | |
---|---|