Er is een verschil tussen top & bottom, hè... Zou hetzelfde moeten zijn als bij hetero's hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Zodat ie zelf het tempo op kan voeren wat hij op dat moment lekker vind.Moet jij toch weten als jongen zijnde?
I know, maar of hij vind het fijn om controle te hebben of hij wilt gewoon dat tempo/diepte. Of allebeiquote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Skrillex het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen top & bottom, hè... Zou hetzelfde moeten zijn als bij hetero's hoor
Yup!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
Jij bent zeker de bottom hè? Heuheuhehuehe.
Macht!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Skrillex het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid post ik dit dus... Ik date dus weleens met een lekkere Braziliaanse jongen. Het enige is dus dat als ik hem pijp hij altijd de behoefte heeft om mijn hoofd te duwen zodat ik hem dieper kan pijpen.
Het punt is.... Ik heb al bijna geen gag reflex dus ik kan best diep pijpen.. Waarom is dat dan dat sommige jongens dit doen?
PS. Hij is niet de enige die dat doet, ken er zo nog een paar.
Nee op welke manier bedoel je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Skrillex het volgende:
Aangezien er geen dames reageren... Is er bij een van jullie weleens de hand weggeduwd?
Hoezo geen dame?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Skrillex het volgende:
Aangezien er geen dames reageren... Is er bij een van jullie weleens de hand weggeduwd?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:06 schreef BlueMage het volgende:
TS kan niet pijpen.Volgens mij is dat de enige juiste conclusie van dit hele topic.
Wel een serieus gedeelte, dus gedraag je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je nog nooit een goeie Hollander gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Skrillex het volgende:
Ik doe sowieso alleen getinte mannen. Vind Hollanders zo stijf in bed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Controle over tempo en diepte en het algehele gevoel van macht heeft er ook mee te maken.
Ik zou gewoon sloan!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Skrillex het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid post ik dit dus... Ik date dus weleens met een lekkere Braziliaanse jongen. Het enige is dus dat als ik hem pijp hij altijd de behoefte heeft om mijn hoofd te duwen zodat ik hem dieper kan pijpen.
Het punt is.... Ik heb al bijna geen gag reflex dus ik kan best diep pijpen.. Waarom is dat dan dat sommige jongens dit doen?
PS. Hij is niet de enige die dat doet, ken er zo nog een paar.
Ja dat, en soms geef ik aan dat ie kan duwen.. maar iemand ie m in mijn strot ramt? Sloan!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik laat de controle gewoon aan de vrouw over?
Tijdens het pijpen dat je hand weggeduwd wordt, bedoel je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Skrillex het volgende:
Zo, seks met jou moet leuk zijn. Orgasmes faken en dit, top.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mannen die dat doen.
Gruwelijk irritant. Ik kan al bijna overgeven als ik mijn tandenborstel diep achter in mijn mond steek om mijn kiezen te poetsen, laat staan als er een dikke vleesstaaf in wordt geduwd
.
Gewoon bijten, leren ze het heel snel af
Is ook erg lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend heeft ook dat trekje, en ik vind het nog geil ook. Als hij klaarkomt duwt hij hem helemaal naar binnen.
ja, dat als een man je hoofd vast pakt dat je dan zijn handen weghaalt bedoelt tiequote:Op woensdag 13 juni 2012 03:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Tijdens het pijpen dat je hand weggeduwd wordt, bedoel je dat?
Dankzij de emancipatie kunnen we gewoon terugslaanquote:[..]
Zo, seks met jou moet leuk zijn. Orgasmes faken en dit, top.
waarom verbaast het me niet dat je dat lekker vindquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend heeft ook dat trekje, en ik vind het nog geil ook. Als hij klaarkomt duwt hij hem helemaal naar binnen.
dat dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Een hoofd neuken is een andere ervaring dan gepijpt worden.
Punt.
maar dat is ook heel anders dan met de hand een hoofd vasthouden..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Een hoofd neuken is een andere ervaring dan gepijpt worden.
Punt.
Oh zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:29 schreef spoorrails het volgende:
[..]
ja, dat als een man je hoofd vast pakt dat je dan zijn handen weghaalt bedoelt tie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh zoIk dacht eerst iets anders. Maar nee, ik duw handen niet weg want heb geen problemen met het 'duwen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het stoot makkelijker als je een hoofd vast houdt. Net zoals je makkelijker neukt wanneer je een vrouw vastgrijpt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef spoorrails het volgende:
[..]
maar dat is ook heel anders dan met de hand een hoofd vasthouden..
stop ik met het hele feestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik duw iemands hand weg als ie dat doet. Als ie t dan blijft doen, stop ik met het hele feest.
Niet dat ik de neiging om te duwen niet snap hoor, maar ik vind het heel naar.
Goede manier om je tanden kwijt te raken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gewoon bijten, leren ze het heel snel af
En dat noemt zich vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik duw iemands hand weg als ie dat doet. Als ie t dan blijft doen, stop ik met het hele feest.
Niet dat ik de neiging om te duwen niet snap hoor, maar ik vind het heel naar.
Geen idee. Ik hoef zelf ook geen medelijden als ik een meisje bef.quote:
Doe je toch bij alles als iemand blijft doen wat je niet wil. Dat heeft niets te maken met seut ofzo zijn. Of dat nu gaat om harde sm of je een handeling niet kan verdragen die eerder als "normaal onderdeel" van seks wordt gezien. Wat je niet wil, wil je niet, punt uit! Iemand die blijft proberen/pushen in een bepaalde handeling heeft volgens mij weinig respect voor je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik duw iemands hand weg als ie dat doet. Als ie t dan blijft doen, stop ik met het hele feest. Niet dat ik de neiging om te duwen niet snap hoor, maar ik vind het heel naar.
Ik denk dat het ook niet in 1 klap DUWENNNNN is als iemand het een beetje probeert ehh....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
Geen idee. Hoeft mijn vriend in ieder geval niet te proberen.
Nee. Hij laat zijn eigen mond ook maar wat werk doen als hij een aanpassing in tempo of wat dan ook wilt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet in 1 klap DUWENNNNN is als iemand het een beetje probeert ehh....
Machtsgeile mannenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
En een gevoel van macht kán ook zeker een rol spelen ja.
Lekker belangrijk waar iemand een harde plasser van krijgt. Onderdanige pisventjes lijken me ook saai voor de vrouw.quote:
Tenzij ze machtsgeil is natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar iemand een harde plasser van krijgt. Onderdanige pisventjes lijken me ook saai voor de vrouw.
Verschilt per pijper.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar iemand een harde plasser van krijgt. Onderdanige pisventjes lijken me ook saai voor de vrouw.
Hoe kan je als manzijnde nou niet dominant zijn tijdens de seksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor elk wat wils lijkt me. Ik vind al te dominante mannen een vreselijke afknapper. Alsof ze zich keihard moeten bewijzen omdat ze op 'n ander gebied van hun leven tekortkomingen hebben. Volgens mijn al dan niet relevante levenservaring moeten dat soort heel wat aan intelligentie inboeten.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe kan je als manzijnde nou niet dominant zijn tijdens de seks? Lijkt mij verschrikkelijk (saai).
Zeker. Dan proef je het sperma niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om het tempo te kunnen bepalen tegen het punt dat je je orgasme nadert, al wil dat ook niet zeggen dat je je partner helemaal tegen de huig aan moet rammen.
En een gevoel van macht kán ook zeker een rol spelen ja.
Ik kan alleen dominant zijn als mijn partner er bij ligt als een lijk. Dus dan weiger ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe kan je als manzijnde nou niet dominant zijn tijdens de seks![]()
[..]
En dan wel tegenstribbelen zeker?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |