Er is een verschil tussen top & bottom, hè... Zou hetzelfde moeten zijn als bij hetero's hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Zodat ie zelf het tempo op kan voeren wat hij op dat moment lekker vind.Moet jij toch weten als jongen zijnde?
I know, maar of hij vind het fijn om controle te hebben of hij wilt gewoon dat tempo/diepte. Of allebeiquote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Skrillex het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen top & bottom, hè... Zou hetzelfde moeten zijn als bij hetero's hoor
Yup!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
Jij bent zeker de bottom hè? Heuheuhehuehe.
Macht!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Skrillex het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid post ik dit dus... Ik date dus weleens met een lekkere Braziliaanse jongen. Het enige is dus dat als ik hem pijp hij altijd de behoefte heeft om mijn hoofd te duwen zodat ik hem dieper kan pijpen.
Het punt is.... Ik heb al bijna geen gag reflex dus ik kan best diep pijpen.. Waarom is dat dan dat sommige jongens dit doen?
PS. Hij is niet de enige die dat doet, ken er zo nog een paar.
Nee op welke manier bedoel je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Skrillex het volgende:
Aangezien er geen dames reageren... Is er bij een van jullie weleens de hand weggeduwd?
Hoezo geen dame?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Skrillex het volgende:
Aangezien er geen dames reageren... Is er bij een van jullie weleens de hand weggeduwd?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:06 schreef BlueMage het volgende:
TS kan niet pijpen.Volgens mij is dat de enige juiste conclusie van dit hele topic.
Wel een serieus gedeelte, dus gedraag je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je nog nooit een goeie Hollander gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Skrillex het volgende:
Ik doe sowieso alleen getinte mannen. Vind Hollanders zo stijf in bed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Controle over tempo en diepte en het algehele gevoel van macht heeft er ook mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |