SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt toch met 6 namen aankakken, die een beter seizoen hebben gehadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sold loopt dat te blaten. Waar ontken ik overigens dat hij een goed seizoen heeft gehad? Geef alleen maar aan de hand van voorbeelden dat hij dit seizoen zeker niet de beste voetballer in NL is. Eriksen speelde dit seizoen matig maar is pas 20 geloof ik dus daar kun je moeilijk iets over zeggen.
Ga krassenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Pixell het volgende:
Echt kansloos hoe jullie van fucking Oekraïne-Zweden naar de Eredivisie gaanen dan weer die Ajax, PSV discussie
En dan Luuk de Jong vergeten
Bezems
Robben is beter dan Afellay op links en Narsingh is bijna net zo goed als Robben op rechts.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef SoldMayor het volgende:
Zo moet Nederland gaan spelen.![]()
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Pixell het volgende:
Echt kansloos hoe jullie van fucking Oekraïne-Zweden naar de Eredivisie gaanen dan weer die Ajax, PSV discussie
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga krassen
en luuk de jong is niet vergeten, als je dan toch commentaar hebt, lees dan eerst goed
die was te verwachtenquote:
Precies. Hij speelt de bal wel af. Itt robben.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf is er met dat gegeil op Narsingh?
Hij geeft 20 assists dit seizoen (wat op Dost niet heel moeilijk is)
Gast haal die poep uit je ogen en lees eens goedquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je komt toch met 6 namen aankakken, die een beter seizoen hebben gehad. En Eriksen en 20? Wat zegt dat dan? Hij word toch in Amsterdam en omstreken als de held van Ajax gezien?
Ja toen ie 19 was, had ie geweldig seizoen en een jaar later kakt ie helemaal inJa hij maakt 15 assist, en daar houd het op
Aaaaaaahahahahahhahahaaaahahaaahahaaaaa, dit moet wel de domste fucking post zijn die ik OOIT heb gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Narsingh is bijna net zo goed als Robben op rechts
Ik heb het niet over individuele kwaliteiten drol. Ik heb het over het teamverband.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaaaahahahahahhahahaaaahahaaahahaaaaa, dit moet wel de domste fucking post zijn die ik OOIT heb gezien
Bullshit om te zeggen dat iemand 20 is en dan maar een slecht seizoen kan hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast haal die poep uit je ogen en lees eens goed. Zijn zoveel jonge spelers die in het begin een minder seizoen hebben.
En wat heeft Narsingh verder laten zien? Ja Robben dit seizoen ook niet veel, maar zeggen dat Narsingh beter is dan Robben, dan sla je plak echt helemaal misquote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Hij speelt de bal wel af. Itt robben.
Want Afellay heeft geen minder seizoen gehad in zijn carrière bij PSV.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bullshit om te zeggen dat iemand 20 is en dan maar een slecht seizoen kan hebben. Helemaal als ie het jaar door voor gewoon goed speelt
Jawel? Maar die is net zo oud als Olaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Afellay heeft geen minder seizoen gehad in zijn carrière bij PSV.
Gast ik geef alleen aan dat Eriksen jong is en een minder seizoen heeft dat hebben bijna alle talenten of je moet Messi heten. Ik zeg nergens dat Toivonen geen goed seizoen heeft gedraaid alleen zijn de spelers die ik op noem bepalender geweest voor hun teams.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel? Maar die is net zo oud als Ola
Wat een slap gelul. Narsingh is in teamverband helemaal niet "bijna even goed" als Robben. Je baseert dit zeker op de paar interlands die je Robben hebt zien spelen en de enkele tientallen minuten dat Narsingh in Oranje heeft gespeeld? Misschien moet je dan toch maar eens wat vaker naar Bayern kijken:quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het niet over individuele kwaliteiten drol. Ik heb het over het teamverband.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165924quote:Zo zocht het statistiekbureau Opta uit dat de Oranje-international in de 62 Bundesliga-wedstrijden die hij in actie kwam, bij liefst zestig treffers van Bayern München betrokken is geweest. Zo was Robben goed voor veertig treffers en twintig assists. Daarmee is hij dus bijna in iedere wedstrijd in de Duitse competitie van doorslaggevende waarde voor zijn club.
Totaal andere discussie en dan kom je met Anita aanzettenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik geef alleen aan dat Eriksen jong is en een minder seizoen heeft dat hebben bijna alle talenten of je moet Messi heten. Ik zeg nergens dat Toivonen geen goed seizoen heeft gedraaid alleen zijn de spelers die ik op noem bepalender geweest voor hun teams.
Gast Anita speelde briljant op het middenveld.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Totaal andere discussie en dan kom je met Anita aanzetten
Ik heb het over teamverband binnen oranje inderdaad. Robben is bij interlands die er toe doen altijd een gore egotripper, al-tijd. Zaterdag heeft hij welgeteld een keer de bal afgelegd, vaker heb ik hem er niet op kunnen betrappen, en die voorzet faalde nog hard ook. Laat hem maar egotrippen op links wat mij betreft, waar hij er beter in is. Narsingh kan met ondersteuning van Sneijder prima die bal netjes bij Huntelaar afleveren.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Narsingh is in teamverband helemaal niet "bijna even goed" als Robben. Je baseert dit zeker op de paar interlands die je Robben hebt zien spelen en de enkele tientallen minuten dat Narsingh in Oranje heeft gespeeld? Misschien moet je dan toch maar eens wat vaker naar Bayern kijken:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165924
En hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het over teamverband binnen oranje inderdaad. Robben is bij interlands die er toe doen altijd een gore egotripper, al-tijd. Zaterdag heeft hij welgeteld een keer de bal afgelegd, vaker heb ik hem er niet op kunnen betrappen, en die voorzet faalde nog hard ook. Laat hem maar egotrippen op links wat mij betreft, waar hij er beter in is. Narsingh kan met ondersteuning van Sneijder prima die bal netjes bij Huntelaar afleveren.
Die statistieken van eredivisie/bundesligas boeien me echt totaal niet en dat staat, zeker in Robbens geval compleet los van oranje.
quote:
Want? Omdat 'ie een paar leuke acties had in een oefenpot tegen het tweede elftal van Bayern München en afgelopen seizoen tegen Excelsior drie assists had? Is dat al genoeg voor jou om iemand die het een jaartje leuk doet bij Heerenveen erin te zetten ten koste van de meest technisch begaafde winger die we op dit moment hebben (Afellay) en om Robben maar naar de linkerkant te laten verhuizen, terwijl hij daar helemaal niet graag staat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Narsingh kan met ondersteuning van Sneijder prima die bal netjes bij Huntelaar afleveren.
Narsingh heeft hoeveel minuten gehad in Oranje?quote:
quote:
Robben doet het links toch echt beter dan rechts als je kijkt naar het verleden. En waarom zou je die jongen geen kans geven dan? Omdat Afellay zo ontzettend veel heeft laten zien zaterdag?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want? Omdat 'ie een paar leuke acties had in een oefenpot tegen het tweede elftal van Bayern München en afgelopen seizoen tegen Excelsior drie assists had? Is dat al genoeg voor jou om iemand die het een jaartje leuk doet bij Heerenveen erin te zetten ten koste van de meest technisch begaafde winger die we op dit moment hebben (Afellay) en om Robben maar naar de linkerkant te laten verhuizen, terwijl hij daar helemaal niet graag staat?
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, laat maar. Altijd hetzelfde hier, zo vastgeroest in hun eigen mening dat ze niet openstaan voor andere opties.
Dat is weer een hele andere discussie. Maar Kuijt is over zijn top heenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al vind ik wel dat je beter Narsingh kan laten invallen dan Kuijt daar viel voor hem geen eer te behalen
Ben het voor de rest eens hoor al zou je wanneer je Huntelaar in de spits zet je Ibi en Robben wel beter kan omdraaien.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie. Maar Kuijt is over zijn top heen
Als Huntelaar dan wel de bal krijgt is er niks mis meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben het voor de rest eens hoor al zou je wanneer je Huntelaar in de spits zet je Ibi en Robben wel beter kan omdraaien.
Tegen Portugal dan. Net zo goed een goeie vuurdoop.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!
Vastgeroest. Je kan hem wel een kans geven, maar niet tegen Duitsland
Precies Robben moet dan natuurlijk wel eens een bal voor leggen anders kun je Huntelaar net zo goed niet opstellenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als Huntelaar dan wel de bal krijgt is er niks mis mee
Jij hebt er meer vertrouwen in dan ik. Hopelijk is er meer rust achterin met Mathijssenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
We pakken die Duitsers gewoon woensdag!!!!!
Ik kijk nu al uit naar de reacties als ze het verliezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
We pakken die Duitsers gewoon woensdag!!!!!
Ik hoop het. Ik denk dat ze tot op het bot getergd zijn. Nu moet het gebeuren, dat beseffen zij ook. Over twee jaar zal zo'n beetje iedereen wel over zijn top heen zijn. Keihard vlammen tegen die Duitsers, of je nou met RvP of KJH speelt of met allebei. Hopelijk geeft Van Marwijk ze dat ook meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt er meer vertrouwen in dan ik. Hopelijk is er meer rust achterin met Mathijssen
Ik hoop dat ze tot op het bot getergd zijn. Vraag me alleen af of ze het allemaal zo zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik denk dat ze tot op het bot getergd zijn. Nu moet het gebeuren, dat beseffen zij ook. Over twee jaar zal zo'n beetje iedereen wel over zijn top heen zijn. Keihard vlammen tegen die Duitsers, of je nou met RvP of KJH speelt of met allebei. Hopelijk geeft Van Marwijk ze dat ook mee
Mijn eerste paddo trip gehad met deze reclame op de tv...quote:
De Puyol van Tilburgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef PierreTT het volgende:
Arjan Swinkels,die was pas doorslaggevend voor zijn team dit seizoen
Hoe lang moet je?! Want dat uurtje heeft dan nog weinig nutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet kunnen slapen door die klote hooikoorts en om 4 uur moeten beginnen met werken
Tot 8 ofzo had al besloten niet meer te slapenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe lang moet je?! Want dat uurtje heeft dan nog weinig nut
Logischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot 8 ofzo had al besloten niet meer te slapen
Feels so good XXX.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mystery guest voor KFC?
[ afbeelding ]
Hijs goooeeed.
Jaloers?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij doet het voor een goed doel. Als hij uiteindelijk een keer naar de kapper gaat, kunnen ze een of andere kale vrouw blij maken met zijn manen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Anders eindig ik net zoals FS broehahahhohohihihi kan je niet segge
Ik voel de woede Niels,steek nog even wat extra raketten af tegen de frustratie!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Waarom heb ik een topic teruggelezen waar alleen maar over voetbal gebitched wordt? WE HAD A FUCKING DEAL BROHIMES! EK ok, maar eredivisie gezeik? Alweer? Seriously?
Niels is ondertussen zodanig gedementeerd dat ze hem op zijn werk maar "baby"pijltjes laten afschieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik voel de woede Niels,steek nog even wat extra raketten af tegen de frustratie!
Liever niet,je mag wel koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Moet er nog iets gesloopt worden in je nieuwe casa Pierre? I'm your man
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niels is ondertussen zodanig gedementeerd dat ze hem op zijn werk maar "baby"pijltjes laten afschieten.
Dealquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Liever niet,je mag wel koffie komen drinken
dag he dag hoor tot ziens doei dag hoor zie je later he doei he dag hoor toedeloe dag dag tot de volgende keer maar weer dag doei later!quote:
Laterquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
Net dit filmpje zitten kijken.
Nou heb ik honger.
but BBQ is the Holy Grailquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
Net dit filmpje zitten kijken.
Nou heb ik honger.
Eindelijk achter de kassa?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog 2 weken werken en dan ben ik klaar met dat nacht gezemmel Nick
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog 2 weken werken en dan ben ik klaar met dat nacht gezemmel Nick
Ah dan komt het nog wel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezegd dat ik om 2 begin daar doen ze nooit zo moeilijk over gelukkig
Ik probeerde ze nog te stoppen, tevergeefsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Waarom heb ik een topic teruggelezen waar alleen maar over voetbal gebitched wordt? WE HAD A FUCKING DEAL BROHIMES! EK ok, maar eredivisie gezeik? Alweer? Seriously?
Pas op, straks zegt Stoma: Nedermeme.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
op nedermeme staat bijna in elk plaatje kanker
geef hem 3 minutenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pas op, straks zegt Stoma: Nedermeme.
Nedermemequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pas op, straks zegt Stoma: Nedermeme.
Trollaccount, mensen die bij de AIVD werken mogen niet openlijk uitdragen waar ze voor werken, die werken dan voor "Binnenlandse zaken". Heb twee contactpersonen bij de AIVD vandaarquote:
12:19:46quote:
Haha zou je denken jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trollaccount, mensen die bij de AIVD werken mogen niet openlijk uitdragen waar ze voor werken, die werken dan voor "Binnenlandse zaken". Heb twee contactpersonen bij de AIVD vandaar
Is toch gewoon normaal discussiëren dat die zemmels geen verstand hebben kan ik niets aan doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik probeerde ze nog te stoppen, tevergeefs
Die moeten het natuurlijk weten als jij weer een Tsar Bomba gaat laten ontploffen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trollaccount, mensen die bij de AIVD werken mogen niet openlijk uitdragen waar ze voor werken, die werken dan voor "Binnenlandse zaken". Heb twee contactpersonen bij de AIVD vandaar
Must not react.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon normaal discussiëren dat die zemmels geen verstand hebben kan ik niets aan doen
Dat is al een stuk beter jaquote:
kisses and hugs xoxoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon normaal discussiëren dat die zemmels geen verstand hebben kan ik niets aan doen
Karboneder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
Alles waar 'Neder' voor staat
Alles waar 'Neder' achter staat
Verneder
Termineder
Je wordt over het algemeen wel door de AIVD doorgelicht als je met explosieve stoffen werkt ja. Of in ieder geval toch zeker als je met RDX werktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moeten het natuurlijk weten als jij weer een Tsar Bomba gaat laten ontploffen.
Waz met jou?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik voortaan maar Marokkaanse chicks ga bangen schijnt dat die wel luisteren aldus een collega van me afgelopen ochtend
bezem heeft smaakquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Wat een knurftentaal trouwens "zemmel"
Als ik volgend jaar met wintersport 's ochtends verse semmelbroodjes bij de bakker ga halen moet ik ongetwijfeld aan Tauch en Mister denken![]()
Semmelbroodjes met kaviaar? Is dat lekker?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Wat een knurftentaal trouwens "zemmel"
Als ik volgend jaar met wintersport 's ochtends verse semmelbroodjes bij de bakker ga halen moet ik ongetwijfeld aan Tauch en Mister denken![]()
hij is gooooooooeeeeedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Semmelbread? Gewoon kaiserbroodjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sowieso alle muziek uit Ameliequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso alle muziek uit Amelie
Yann Tiersen
Klopt, maar in Oostenrijk noemen ze het semmelbrodquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Semmelbread? Gewoon kaiserbroodjes.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.De 0906-nummers zijn druk bezet tijdens de lunch-pauze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
*insert kk opmerking*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De 0906-nummers zijn druk bezet tijdens de lunch-pauze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De 0906-nummers zijn druk bezet tijdens de lunch-pauze?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
*insert kk opmerking*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doe het nou niet, iedereen gaat weer los dadelijk
Moet jouw nummer nog hosselen, dan heb ik die 0906-bitches niet meer nodig.quote:
0900-NicKLaSquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet jouw nummer nog hosselen, dan heb ik die 0906-bitches niet meer nodig.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Logitech Z906 gekocht, iemand nog een goed nummertje om uit te testen?
Deze man, epic bassquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Alsof jij BO boven Diablo 3 kiest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Fsmxi het volgende:
Black Ops 2 gaat voor schokeffect
Ik ben overtuigd, ik haal hem voor de singleplayer!
Stuur eens een playlist op, jij hebt altijd van die heerlijk beukende platen.quote:
Haha gewoon gekregen denk ikquote:
Je zou toch geen BF3 meer doen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker gespawnkilled worden op de nieuwe bf3 maps.![]()
![]()
Ze zijn wel mooi verder.
Dat ie kan keepen wil niet zeggen dat ie verder nog iets meer met zijn handen kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij 'm zelf had gebouwd en toevallig een EA-trui aan had
nieuwe maps?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker gespawnkilled worden op de nieuwe bf3 maps.![]()
![]()
Ze zijn wel mooi verder.
Pagga.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij gaat 2300 euro uitgeven voor een fucking laptop?
inb4 mac grappenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar de 13" MBP houd de 1280x800 reso terwijl de 13" MBA 1440x900 draait....quote:
Nope, maar het is wel dope zo'n retina display.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt achterlijk, zet dat die MBA schermpjes erin XDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar de 13" MBP houd de 1280x800 reso terwijl de 13" MBA 1440x900 draait....WAT IS DEZE, APPEL?!
Zal vast wel komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
En ohja, ik hoop gewoon op iMac met retina.
tuurlijk, denk alleen dat nog wel ff duurt een 24" retina scherm maken zal ook wel duur worden.quote:
+ nog steeds geen standaard SSDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja echt achterlijk, zet dat die MBA schermpjes erin XD
Zet die gewoon zelf erin, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.quote:
Dat lijkt me wel ja aangezien je voor een 256gb SSD upgrade bij apple 500 euri neer mag leggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zet die gewoon zelf erin, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.
Gelukkig niet!quote:
Belachelijk!!!!!!!!!!11!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel omdraaien natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel omdraaien natuurlijkOjeej, gekke ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Stef?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ojeej, gekke ik.Nee joh, het is natuurlijk gewoon 08537. Lekker gekke bruine bokkepoot van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Een keertje niet serieus fokken mag toch ook wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit Tauch nu al aan de drank, of heeft ie teveel suikers binnen gekregen?
Jij gespierde 070616! veel 31807 voor jou.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee joh, het is natuurlijk gewoon 08537. Lekker gekke bruine bokkepoot van me
Broertje van Patrick Jumpen?quote:
Dat nummer heeft weinig met jumpen te maken hequote:
Goede zaak.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Amerikaan doodt verkrachter van dochter (4)
Hmmm
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat nummer heeft weinig met jumpen te maken he
Lastig, maar ik denk dat als ik vader zou zijn van kinderen en iemand mijn kind zou aanranden ik die gast ook een flinke klap zou verkopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Amerikaan doodt verkrachter van dochter (4)
Hmmm
maybequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan diablo vanavond?
Is idd ook lastig. Want wie weet moet die vader die kennis gewoon niet en roept ie maar gewoon iets over dat verkrachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lastig, maar ik denk dat als ik vader zou zijn van kinderen en iemand mijn kind zou aanranden ik die gast ook een flinke klap zou verkopen.
Het werd me uit het bericht ook niet helemaal duidelijk of ie nou bleef slaan na 1x of dat die ene klap op zijn hoofd genoeg was om het licht uit te doen.
Jij wel. Iedereen heeft toch een andere voorkeur hierquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Nick
Krijg ineens een spraakopname van Nick waarin hij een minuut lang Cher zingt
Gertje F Baby is er niks bijquote:
quote:
Ga gewoon weg, niemand geeft iets om jouw meningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Er worden in deze wedstrijd echt te veel tackles gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, niemand geeft iets om jouw mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |