SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt toch met 6 namen aankakken, die een beter seizoen hebben gehadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sold loopt dat te blaten. Waar ontken ik overigens dat hij een goed seizoen heeft gehad? Geef alleen maar aan de hand van voorbeelden dat hij dit seizoen zeker niet de beste voetballer in NL is. Eriksen speelde dit seizoen matig maar is pas 20 geloof ik dus daar kun je moeilijk iets over zeggen.
Ga krassenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Pixell het volgende:
Echt kansloos hoe jullie van fucking Oekraïne-Zweden naar de Eredivisie gaanen dan weer die Ajax, PSV discussie
En dan Luuk de Jong vergeten
Bezems
Robben is beter dan Afellay op links en Narsingh is bijna net zo goed als Robben op rechts.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef SoldMayor het volgende:
Zo moet Nederland gaan spelen.![]()
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Pixell het volgende:
Echt kansloos hoe jullie van fucking Oekraïne-Zweden naar de Eredivisie gaanen dan weer die Ajax, PSV discussie
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga krassen
en luuk de jong is niet vergeten, als je dan toch commentaar hebt, lees dan eerst goed
die was te verwachtenquote:
Precies. Hij speelt de bal wel af. Itt robben.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf is er met dat gegeil op Narsingh?
Hij geeft 20 assists dit seizoen (wat op Dost niet heel moeilijk is)
Gast haal die poep uit je ogen en lees eens goedquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je komt toch met 6 namen aankakken, die een beter seizoen hebben gehad. En Eriksen en 20? Wat zegt dat dan? Hij word toch in Amsterdam en omstreken als de held van Ajax gezien?
Ja toen ie 19 was, had ie geweldig seizoen en een jaar later kakt ie helemaal inJa hij maakt 15 assist, en daar houd het op
Aaaaaaahahahahahhahahaaaahahaaahahaaaaa, dit moet wel de domste fucking post zijn die ik OOIT heb gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Narsingh is bijna net zo goed als Robben op rechts
Ik heb het niet over individuele kwaliteiten drol. Ik heb het over het teamverband.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaaaahahahahahhahahaaaahahaaahahaaaaa, dit moet wel de domste fucking post zijn die ik OOIT heb gezien
Bullshit om te zeggen dat iemand 20 is en dan maar een slecht seizoen kan hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast haal die poep uit je ogen en lees eens goed. Zijn zoveel jonge spelers die in het begin een minder seizoen hebben.
En wat heeft Narsingh verder laten zien? Ja Robben dit seizoen ook niet veel, maar zeggen dat Narsingh beter is dan Robben, dan sla je plak echt helemaal misquote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Hij speelt de bal wel af. Itt robben.
Want Afellay heeft geen minder seizoen gehad in zijn carrière bij PSV.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bullshit om te zeggen dat iemand 20 is en dan maar een slecht seizoen kan hebben. Helemaal als ie het jaar door voor gewoon goed speelt
Jawel? Maar die is net zo oud als Olaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Afellay heeft geen minder seizoen gehad in zijn carrière bij PSV.
Gast ik geef alleen aan dat Eriksen jong is en een minder seizoen heeft dat hebben bijna alle talenten of je moet Messi heten. Ik zeg nergens dat Toivonen geen goed seizoen heeft gedraaid alleen zijn de spelers die ik op noem bepalender geweest voor hun teams.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel? Maar die is net zo oud als Ola
Wat een slap gelul. Narsingh is in teamverband helemaal niet "bijna even goed" als Robben. Je baseert dit zeker op de paar interlands die je Robben hebt zien spelen en de enkele tientallen minuten dat Narsingh in Oranje heeft gespeeld? Misschien moet je dan toch maar eens wat vaker naar Bayern kijken:quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het niet over individuele kwaliteiten drol. Ik heb het over het teamverband.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165924quote:Zo zocht het statistiekbureau Opta uit dat de Oranje-international in de 62 Bundesliga-wedstrijden die hij in actie kwam, bij liefst zestig treffers van Bayern München betrokken is geweest. Zo was Robben goed voor veertig treffers en twintig assists. Daarmee is hij dus bijna in iedere wedstrijd in de Duitse competitie van doorslaggevende waarde voor zijn club.
Totaal andere discussie en dan kom je met Anita aanzettenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik geef alleen aan dat Eriksen jong is en een minder seizoen heeft dat hebben bijna alle talenten of je moet Messi heten. Ik zeg nergens dat Toivonen geen goed seizoen heeft gedraaid alleen zijn de spelers die ik op noem bepalender geweest voor hun teams.
Gast Anita speelde briljant op het middenveld.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Totaal andere discussie en dan kom je met Anita aanzetten
Ik heb het over teamverband binnen oranje inderdaad. Robben is bij interlands die er toe doen altijd een gore egotripper, al-tijd. Zaterdag heeft hij welgeteld een keer de bal afgelegd, vaker heb ik hem er niet op kunnen betrappen, en die voorzet faalde nog hard ook. Laat hem maar egotrippen op links wat mij betreft, waar hij er beter in is. Narsingh kan met ondersteuning van Sneijder prima die bal netjes bij Huntelaar afleveren.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Narsingh is in teamverband helemaal niet "bijna even goed" als Robben. Je baseert dit zeker op de paar interlands die je Robben hebt zien spelen en de enkele tientallen minuten dat Narsingh in Oranje heeft gespeeld? Misschien moet je dan toch maar eens wat vaker naar Bayern kijken:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165924
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |