Geen idee, maar ik wist niet of je een "Ik moet hier gepost hebben" reactie mocht plaatsenquote:
Evenals mensen die PVV stemmen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen mogen geen mening hebben
Juist wel, anders leren ze het nooit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen mogen geen mening hebben
Wie dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh het kan nog veel enger.
Een (niet nader te benoemen) user van fok! Werkzaam als software-ontwikkelaar/adviseur. Zei ergens in een topic zomaar even gegevens van fokkers te kunnen achterhalen als hij dat wilde. Omdat het *grote bedrijf* met gevoelige informatie, een klant is van het software-bedrijf waar hij werkt. Hij heeft zich na dat topic niet meer laten zien op fok!. Waarschijnljik post hij nu onder een kloon. En ik heb wel een sterk vermoeden welke user het zou kunnen zijn.
Nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:23 schreef koemleit het volgende:
Beetje flauw om hier nog extra een klaagbaaktopic over te openen.. je hebt al genoeg aandacht gehad in het FB topic lijkt me..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet
Het is klachtwaardig en op deze manier kunnen meer mensen genieten hiervan
Kastanovaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh het kan nog veel enger.
Een (niet nader te benoemen) user van fok! Werkzaam als software-ontwikkelaar/adviseur. Zei ergens in een topic zomaar even gegevens van fokkers te kunnen achterhalen als hij dat wilde. Omdat het *grote bedrijf* met gevoelige informatie, een klant is van het software-bedrijf waar hij werkt. Hij heeft zich na dat topic niet meer laten zien op fok!. Waarschijnljik post hij nu onder een kloon. En ik heb wel een sterk vermoeden welke user het zou kunnen zijn.
Oh Schenk, wie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, niet Kastanova. Ik heb het over een serieuze teringlijer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |