Zo ja danquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Vertaling in Jip en Janneke taal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Je man wel blijkbaar.quote:
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
Echt, van alle episch domme mensen span jij de kroon.
De enige die namen heeft geplaatst dat ben je zelfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
Bij Fok gaat dat blijkbaar zo.
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Vijf reacties verder stond de uitleg, dat was ook weer niet zoveel moeite.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hai,quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.
Uw immer vakkundige bijdragen zullen gemist worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.
Hier:
fokker op facebook gevonden
En nou opzouten.
Wat is deze!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
Je kan ook gewoon users vriendelijk te woord staan natuurlijk en even wat uitleggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Of gewoon uitloggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef De_Guidance het volgende:
Op dit soort momenten is geen Facebook hebben wel handig trouwens.
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net opquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Ksst, terug naar je eigen subforum.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net op
Hartverzakking.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
POL is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor POL, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ksst, terug naar je eigen subforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |