Gouden combi welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Brood met kaas, Ardenner boterhamworst en ei?
Ciabatta brood wel te verstaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Brood met kaas, Ardenner boterhamworst en ei?
Photoshop lvl: over 9000quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit.. echt?Het lijkt zo echt omg
Zo jammer dat ik niet op mannen val.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft grotere tieten dan ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat ze twijfelt of het echt is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij heeft grotere tieten dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ook allebei goede combi'squote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm een combinatie die wel een keer kan proberen, ardenner ken ik alleen samen met augurk
Filet americain met ei is ook baas trouwens.
Ik mag toch voor hem hopen van nietquote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat het heel erg pijn doetquote:
Wie mooi wil zijn.....quote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het heel erg pijn doet.
Ja, ik vind dat een ontzettend gave! Verder wil ik er geen in de buurt van m'n gezicht.quote:
Praat me er niet vanquote:
Hij zal niet lang meer leven dan inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch voor hem hopen van niet. Lijkt me totaal ongezond.
[..]
Ik ben bang dat het heel erg pijn doet.
Ik ben dus benieuwd hoeveel pijnquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zal niet lang meer leven dan inderdaad
En het deed ook best pijn.
Meisje toch..quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praat me er niet van. De pijn die ik geleden heb...
ik dacht alleen daar bij je mondhoek?quote:
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Meisje toch..
Wil je dr over praten ?
Ik vind dat het een mooie versiering kan zijn. Ik heb twee piercings, waarvan eentje echt voor mezelf en ik vind ze nog steedsquote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht alleen daar bij je mondhoek?
Nu snap ik sowieso niet wat men in piercings ziet, mja
Als je nagels hebt dan moet je met je wijsvinger en duim even in dat stukje knijpen. Even goed doorknijpen. Dan voel je precies wat je voelt als er een naald doorheen gaatquote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dus benieuwd hoeveel pijn. Ik heb geen kraakbeenpiercings verder, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik heb wel een erg hoge pijngrens, vind ik.
Kijk eens in m'n fobo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht alleen daar bij je mondhoek?
Nu snap ik sowieso niet wat men in piercings ziet, mja
Van die klein dingetjes zoals DV die ook heeft vind ik prima. Maar sommige mensen gaan een beetje ver.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik vind dat het een mooie versiering kan zijn. Ik heb twee piercings, waarvan eentje echt voor mezelf en ik vind ze nog steeds.
Stretchers en dat soort geintjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van die klein dingetjes zoals DV die ook heeft vind ik prima. Maar sommige mensen gaan een beetje ver.
Ooooh, dat valt wel mee denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je nagels hebt dan moet je met je wijsvinger en duim even in dat stukje knijpen. Even goed doorknijpen. Dan voel je precies wat je voelt als er een naald doorheen gaat
De naald is er echt binnen 5sec doorheen, dan doen ze het piercing knopje er op en gaat de naald er weer uit. De weken daarna kan je alleen niet fatsoenlijk op dat oor slapen en het plekje is gevoelig, maar ik ben er zoooo blij mee
Ligt er ook aan man, bij sommige mensen ziet het er écht niet uit. En andere kunnen het wel hebben. Maar helemaal clean vind ik meestal toch het mooiste als ik mag kiezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van die klein dingetjes zoals DV die ook heeft vind ik prima. Maar sommige mensen gaan een beetje ver.
Ach, als ze er blij mee zijn vind ik alles bestquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even kotsen.quote:
Die in m'n lip was niks vergelijken die tragusquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt wel mee denk ik. M'n andere piercings heb ik bijna niet gevoeld, maar dat ging door vlees en dat lijkt me toch anders dan kraakbeen. Maar hij is wel echt
. Dus binnenkort maar een afspraak maken.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bekkende one-direction types.
Ja, dat doe ik sowieso. Ik bereidde me met iedere piercing voor op hevige pijnenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die in m'n lip was niks vergelijken die tragusbereid je wel even voor op wat pijn. Laat even weten wanneer je 'm laat zetten, dan kan ik voor je duimen
Mijn droom is om later tatoeëerder te wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik heb helemaal niks met piercings bij mezelf.
Doe mij maar tatoeages
Dat kan toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had ik het gedaan als ik het zonde vond?Slimbo
Ik heb ook gaatjes in m'n oorlellenquote:
Bij piercings kan je beter te veel verwachten dan te weinig, dan kan het altijd nog meevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik sowieso. Ik bereidde me met iedere piercing voor op hevige pijnen. Tot nu toe viel het altijd mee. M'n laatste heb ik niet eens gemerkt
.
Maar goed, na de trachus is het ook wel voldoende.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn droom is om later tatoeëerder te worden
Ja, van die kleine tellen niet!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook gaatjes in m'n oorlellen. Niet gestretched, maar wel gaatjes
. Wel twee per oor
.
BAHquote:
Neu, ik wil ze nog groter.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan toch?Maatje van mij heeft het ook en die heeft er echt spijt van.
Ga je die laten zettenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik sowieso. Ik bereidde me met iedere piercing voor op hevige pijnen. Tot nu toe viel het altijd mee. M'n laatste heb ik niet eens gemerkt
.
Maar goed, na de trachus is het ook wel voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |