Dat had ik inderdaad al gedaan ja, ik verschoon de kooien altijd buiten en het meeste stof kwam er al af.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwaad, kwaad... Het is niet gezond. Wat je kan doen is, wanneer je het spul erin doet, het buiten omwoelen zodat de meeste stof eruit komt. En dan op zoek gaan naar een bodembedekking dat niet stoft.
Wat heb je nu dan? Wij hebben de konijnen altijd op drie lagen gehad, eerst kranten, dan een laag houtkrullen en dan een gigantische berg stro.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad al gedaan ja, ik verschoon de kooien altijd buiten en het meeste stof kwam er al af.
Volgende keer koop ik van ander materiaal dan
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor houtsoort het is. Maar ze zullen wel geen wengé gaan versnipperen.
Ik heb nu ook inderdaad kranten, en daarna dit eropquote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan? Wij hebben de konijnen altijd op drie lagen gehad, eerst kranten, dan een laag houtkrullen en dan een gigantische berg stro.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, even kijken wat er precies op staat
Aha, die ken ik niet. Ik had altijd een gigantische baal krullen die normaal voor paardenstallen gebruikt worden. Allspan, is wel prijzig, maar 99% stofvrij en ik deed er meer dan een half jaar mee en uiteindelijk is dat goedkoper dan steeds die kleine pakjes kopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb nu ook inderdaad kranten, en daarna dit erop
[..]
Oh echt? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
Mono, de achternaam van die gast spreek je uit als "chielj"
Eduard Chielj, ik zal dit nooit meer vergetenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
Mono, de achternaam van die gast spreek je uit als "chielj"
Pospan allspan, geweldig spul, ik gebruikte het voor m'n ratjesquote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha, die ken ik niet. Ik had altijd een gigantische baal krullen die normaal voor paardenstallen gebruikt worden. Allspan, is wel prijzig, maar 99% stofvrij en ik deed er meer dan een half jaar mee en uiteindelijk is dat goedkoper dan steeds die kleine pakjes kopen.
Sowieso scheelt het ook als je stro erbij gooit. Vaak kan je dat nog mooi recyclen en hoef je alleen het natte zaagsel te vervangen.
Komt door die klote engelsen die de nederlandse "g" niet kunnen uitspreken en het daarom maar vervangen door een kh. Zie ook kharkov/kharkiv. Of soms zie je ook de naam Mikhail, maar dat is dus ook michail als je het moet uitspreken.quote:
Nog geile hockeymeisjes gespot?quote:
Ja vader.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Ah, mijn zoon is er ook. Heb je je huiswerk af jongeman ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |