Ja hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef FokNederland het volgende:
Tegen de tijd dat dit topic vol is, zijn we ergens over een week.
Vorig jaar zaten ze op 270 ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja heGaat zo langzaam de laatste tijd. Moet zeggen dat ik zelf ook niet echt heb bijgedragen
Ach, ik zie het vanzelf wel. Zakken is sowieso uitgesloten (heb 3x5 -> her), gaat mij om 5,5 gemiddeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar juist nog wel wat uitgehaald heb (Denk ik). Kan het me nu niet meer zo herinneren. Maarja. Aan de ene kant wil ik dat donderdag heel snel komt, aan de andere kant weer niet
Geen idee. Was er vorig jaar nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Volgend jaar zaten ze op 190 ofzo?
Ja zonder die regel van 5,5 gemiddeld zou ik nu sowieso geslaagd zijn. Maar daar zit mijn knelpunt nu. Ik had precies in de week dat ik 5 examens had, echt mijn week niet. En helaas liet ik dat overheersenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vanzelf wel. Zakken is sowieso uitgesloten (heb 3x5 -> her), gaat mij om 5,5 gemiddeld.Zonder die regel was ik geslaagd geweest
![]()
Trouwens, errata voor maw vwo gezien? 7 gratis punten ofzo.![]()
Zie mijn ninja-edit. Ik was er vorig jaar ook niet, maar heb zo eens gekeken 500 topics.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen idee. Was er vorig jaar niet![]()
Maar ik hoop wel dat er goede N-normen komen hoor D: Anders haal ik die 5.5 niet (Iknow heel zielig, men slechtste werken tot nu toe)
Dat is te kansloosquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit. Ik was er vorig jaar ook niet, maar heb zo eens gekeken 500 topics.
Haha, postgeschiedenis van jou:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is te kansloos69 is genoeg voor mij hoor, dank je (A)
Ik ook hoor, ik ben teleurgesteld in mijn prestatie voor eco. Ik kende het echt goed, had veel oefenexamens gemaakt en allemaal goed gescoord, maar had tijdtekort door dat betoog en model (heb daar 1 puntje laten liggen, kan je nagaan hoe geconcentreerd ik begon...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja zonder die regel van 5,5 gemiddeld zou ik nu sowieso geslaagd zijn. Maar daar zit mijn knelpunt nu. Ik had precies in de week dat ik 5 examens had, echt mijn week niet. En helaas liet ik dat overheersenDus ik schaam me echt voor m'n werk
Maar als er goede N-normen zijn heb ik nog hoop
Waarom ga je men postgeschiedenis bekijken? bwhahaha. En ja, ik lees meer het nieuws hier op Fok! en kom rechtstreeks naar EXAquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Haha, postgeschiedenis van jou:
Examens
Examens
Examens
Ja ik dacht dat we tot 5uur hadden dus zoals mijn leraar zei liet ik een halfu over aan het eind voor betoog. Dat halfuur van mij bestond dus niet, haha. Dus ik haasten als een gek xD Maarja. Mijn leraar was er zeker van dat ik het goed zou doen, omdat ik allleeee examenopgaven die hij had gegeven ter oefening had gemaakt. En hij heeft 3 mailtjes met totaal 9 redelijk grote vragen op de mail in 1dag voor me beantwoordt (thankgod him!). Maar toch heb ik het niet geweldig gedaan D : Shame on me.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben teleurgesteld in mijn prestatie voor eco. Ik kende het echt goed, had veel oefenexamens gemaakt en allemaal goed gescoord, maar had tijdtekort door dat betoog en model (heb daar 1 puntje op liggen, kan je nagaan hoe geconcentreerd ik begon...)
![]()
![]()
![]()
maar n-termen zijn over t algemeen niet zo heel hoog, op enkele uitschieters na (vorig jaar eco 1,7, maw 1,6 en bio 1,6 ofzo. de rest lager.)
Heb ergens anders niets te zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Allemaal van die bazen die alleen op FOK! komen voor examens.
zam's schuldquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Ik merk het alweer: VWO-Niveau gepraat hier.
Valt mee toch.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Ik merk het alweer: VWO-Niveau gepraat hier.
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga je aangev0n
hoestie met mn lieve zammie?
geen discipline hebben en op tijd naar bed gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.We gingen elke dag slapen wanneer het weer licht was geworden
En het leuke is dat ik morgen om 8 uur rijles heb..
LAN-Partyquote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.We gingen elke dag slapen wanneer het weer licht was geworden
En het leuke is dat ik morgen om 8 uur rijles heb..
Maar we sliepen wel uit tot een uur of 12 of 1quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen discipline hebben en op tijd naar bed gaan.
over je slaapritme verneuken gesprokenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar we sliepen wel uit tot een uur of 12 of 1
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Standaard tijd waarop ik op sta in vakanties, niks mis mee
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Standaard tijd waarop ik op sta in vakanties, niks mis mee
Slimquote:Op maandag 11 juni 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
Ik haat mezelf.
Ik had op m'n werk vrijgevraagd voor 29 juni en 30 juni voor mn eigen feestje, vandaag vroeg iemand aan me of ik 29 juni kon werken, zeg ik lukraak 'ja' zonder na te denken wat ik op die dag heb en nu moet ik iemand anders zoeken.![]()
Failquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef FokNederland het volgende:
Morgenmiddag weer naar de AH, had een maand geleden sollicitatiebrief gestuurd wordt gebeld dat ik na de examens kan komen. Dus ik vorige week bellen, zijn ze mijn papier kwijt en kan ik op gesprek komen, alles gedaan en zo woensdag/donderdag teruggebeld worden, niet dus. Ik vrijdag bellen word ik afgesnauwd door zo'n hommo achter de kassa. Zaterdag weer bellen krijg ik de goede persoon aan de telefoon: ''Ja we zijn het vergeten''.
Anyway, morgen bankrekeningnummer meenemen en tijden bespreken.
AH
..quote:
Dat is een FOK!-woord.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
..Jij komt altijd met van die rare dingen
Oke.. FOK!-woorden..quote:
WTF, krijg jij het gewoon te horen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Ayca het volgende:
Kreeg gisteren een mailtje van m'n leraar en heb 31/60 puntenviel wat tegen mja
pff wil ik ook wel zomaar even te horen krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Ayca het volgende:
Alsnog meer dan ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Ayca het volgende:
Bij ons op school zij de leraar alleen:''Ik vertel de afdelingsleider alleen als het zo is gemaakt dat diegenen alvast geinformeerd kan worden om alvast te leren voor herkansing''quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
pff wil ik ook wel zomaar even te horen krijgen.
Dat is ook handig. Wij krijgen niks te horen D: Volledige negeermodusquote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Bij ons op school zij de leraar alleen:''Ik vertel de afdelingsleider alleen als het zo is gemaakt dat diegenen alvast geinformeerd kan worden om alvast te leren voor herkansing''
Die vent lult ook maar gewoon uit zijn nek, hij kan toch niet weten hoe je de andere examens hebt gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is ook handig. Wij krijgen niks te horen D: Volledige negeermodus
Als je een 3/4 hebt gehaald voor zijn vak, dan denk ik dat herkansen een handige optie is ivm gemiddelde.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Die vent lult ook maar gewoon uit zijn nek, hij kan toch niet weten hoe je de andere examens hebt gemaakt.
Nee oke, maar misschien laten alle leraren het weten en dan kunnen ze een beetje een indicator krijgen voor de leerlingen? Wie weet. Maarja ik wil eigenlijk wel een indicator van m'n aantal punten enzo. Ook al heb ik het zelf al nagekeken (ziet er niet zo goed uit) dus goed/beter nieuws is welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Die vent lult ook maar gewoon uit zijn nek, hij kan toch niet weten hoe je de andere examens hebt gemaakt.
Beter krijg je gewoon nu al je puntenaantal te horen van de leraren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee oke, maar misschien laten alle leraren het weten en dan kunnen ze een beetje een indicator krijgen voor de leerlingen? Wie weet. Maarja ik wil eigenlijk wel een indicator van m'n aantal punten enzo. Ook al heb ik het zelf al nagekeken (ziet er niet zo goed uit) dus goed/beter nieuws is welkom
Graag. Maar scumbag teachers doen dat nietquote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Beter krijg je gewoon nu al je puntenaantal te horen van de leraren.
Valse hoop, wat is er vals als je 45/60 punten ofzo zegt, valser kan het toch niet worden?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Graag. Maar scumbag teachers doen dat nietEen van mijn (goede) leraren zei dat hij het niet doet i.v.m. valse hoop e.d.
Snap ik opzich wel maar hoor het liever gewoon. Ik bereid me liever ook voor op een telleurstelling
Tweede corrector gedoe? Het is MAW.. hij zei dat met MAW er vaak discussies zijn tussen correctors, omdat het zo'n vak is waar veel uitgelegd moet worden en dat maar net afhangt van het oogpunt en interpretatie van de leerling.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Valse hoop, wat is er vals als je 45/60 punten ofzo zegt, valser kan het toch niet worden?
Of gaan ze nog even vlak voor het einde effe punten aftrekken.
NU WORDT ER ECHT NIOET MEER GEDISCUSEERD .quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Tweede corrector gedoe? Het is MAW.. hij zei dat met MAW er vaak discussies zijn tussen correctors, omdat het zo'n vak is waar veel uitgelegd moet worden en dat maar net afhangt van het oogpunt en interpretatie van de leerling.
O_O.... oke okequote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef FokNederland het volgende:
[..]
NU WORDT ER ECHT NIOET MEER GEDISCUSEERD .
In het mailtje stond dat het na de 2de corrector was, dus tis wel definitief.. had er trouwens niet om gevraagd ofzo kreeg t gewoonquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Tweede corrector gedoe? Het is MAW.. hij zei dat met MAW er vaak discussies zijn tussen correctors, omdat het zo'n vak is waar veel uitgelegd moet worden en dat maar net afhangt van het oogpunt en interpretatie van de leerling.
Ik werk ook gewoon 40 uur per week. Verdient lekker met leuk werk, en anders verveel ik me toch maarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
41 uur vorige week, week daarvoor 24 (ofzo), deze week 18, hoi.
Wij moeten na het belletje meteen naar school, dus moet sowieso vrij vragen..quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef PG18 het volgende:
Ik dacht donderdagmiddag gewoon aan het werk te gaan, omdat m'n moeder wel thuis zou zijn en zij de telefoon wel kon opnemen en mij dan vervolgens op m'n mobiel zou bellen of ik geslaagd ben of niet, blijkt dat m'n moeder donderdagmiddag ook niet thuis is. Moet ik die middag ook nog weer vrij vragen.
Iedere week 40 uur is mij ietsje té, wil ook graag een sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:51 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon 40 uur per week. Verdient lekker met leuk werk, en anders verveel ik me toch maar
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dr gaan geruchten dat het landelijk gemiddelde duits een 6 is.,, ennde norm dus 0,1 voor duits... Fml
Dit soort mensen, echt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dr gaan geruchten dat het landelijk gemiddelde duits een 6 is.,, ennde norm dus 0,1 voor duits... Fml
Ik wil ook vroeg naar bed. Maar lukt me niet en dan lig ik toch een tijd wakker in m'n bed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:57 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Kwart voor elf naar bed, half negen eruit.
Ik heb niet zo de behoefte om alleen voor de TV te zitten om twaalf uur.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik wil ook vroeg naar bed. Maar lukt me niet en dan lig ik toch een tijd wakker in m'n bed.Hoelaat ik ook naar bed ga, het eindigt met 1AM slapen
Ons is helemaal niks uitgelegd. Hoelaat? Wie worden er gebeld? etc. etc. Faalschool.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef Blistering het volgende:
Ik word pas Vrijdag (hopelijk niet) gebeld, Vavo
ROC Apeldoorn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef Blistering het volgende:
Ik word pas Vrijdag (hopelijk niet) gebeld, Vavo
Echt niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ons is helemaal niks uitgelegd. Hoelaat? Wie worden er gebeld? etc. etc. Faalschool.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om alleen voor de TV te zitten om twaalf uur.
Hahahaha dat is lullig. Dan is al je hoop bij het opnemen van de telefoon weg. xD Moet je afdelingsleider de stem van je mentor gaan faken. Misschien trapt iemand erinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Echt niet?
Wij wel:
Geslaagd/herkansing: Mentor
Gezakt: Afdelingsleider
Hoelaat?:
13:30 tot 15:00
Dus als je de afdelingsleider aan de telefoon krijgt meteen jezelf ophangen.
Ik heb samen met vrienden al hele scenario's gemaakt:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha dat is lullig. Dan is al je hoop bij het opnemen van de telefoon weg. xD Moet je afdelingsleider de stem van je mentor gaan faken. Misschien trapt iemand erin
huahauhauahauaa geweldig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:03 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik heb samen met vrienden al hele scenario's gemaakt:
Mentor belt:
Jij : YESSSSSSSSs
Mentor: Ja de afdelingsleider is ziek, ik bel nu ook als je gezakt bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SYTYCD is sowieso niet zoveel aan, in het begin vond ik het (quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]Ik kijk sowieso geen tv meer. Niks leuks meer op tv. Wordt ook gek van dat So You Think You Can Dance USA wat paar van m'n vrienden kijken. Overdramatische mensjes met irritante stemmen die alles faken.
Vindt dat soort shows van Europa leuker.(Zeg niet dat zij niet faken, maar ze doen het iig realistischer xD)
mja ik kijk alles nu op internet. Nja geen SYTYCD maar andere dingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
SYTYCD is sowieso niet zoveel aan, in het begin vond ik het () nog wel leuk, maar nu is het alleen maar en ook die UDB ofzo, its not a show, its a battle
, zondagavond sowieso
.
Bij ons word je tussen 12:00 en 14:00 gebeld als je gezakt bent. Als je geslaagd bent word je niet gebeld, dan mag je vanaf 15:00 je cijferlijst ophalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ons is helemaal niks uitgelegd. Hoelaat? Wie worden er gebeld? etc. etc. Faalschool.
Sowieso hele dag non-stop op internetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mja ik kijk alles nu op internet. Nja geen SYTYCD maar andere dingenseries enzo.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Sowieso hele dag non-stop op internet
Ik moet m'n coordinator maar eens gaan mailenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij ons word je tussen 12:00 en 14:00 gebeld als je gezakt bent. Als je geslaagd bent word je niet gebeld, dan mag je vanaf 15:00 je cijferlijst ophalen.
Nu nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Ik moet m'n coordinator maar eens gaan mailen
Het is nog geen donderdag, dus niet te laat.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Het is nog geen donderdag, dus niet te laat.Als zij het niet laten weten.. We hebben een beetje een oude mentrix die geen benul heeft van e-mail dus die zal ik niet mailen xD Ik heb nog steeds een reply tegoed van haar van het begin van het jaar.
Iedereen is werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:30 schreef SummerSunshine het volgende:
stilte.Hoe gaat het met de wereld vandaag?
2 uur wachten dus, bij ons word je gebeld door de mentor tussen 11:00 - 12:00 al ben je gezakt. Om 12:00 staan de geslaagden op de site en om 13:00 moeten wij onze cijferlijst ophalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij ons word je tussen 12:00 en 14:00 gebeld als je gezakt bent. Als je geslaagd bent word je niet gebeld, dan mag je vanaf 15:00 je cijferlijst ophalen.
Waar als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef Blistering het volgende:
Haha ja.
Hier vandaag al spanning, straks sollicitatiegesprek
Dat was zeker wel fantastisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet 450 euro hebben betaald om de uitslag vandaag al te krijgen
bwhuahuahua!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet 450 euro hebben betaald om de uitslag vandaag al te krijgen
Best stom. Als je bent gezakt wil je niet in zo'n crowded ruimte zijn met iedereen erbij. Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef Ayca het volgende:
Wij moeten om 15.30 naar school gaan om de resultaten te zien.
Hoezo zou je dat niet willen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Best stom. Als je bent gezakt wil je niet in zo'n crowded ruimte zijn met iedereen erbij. Ik in ieder geval niet
Waarschijnlijk alleen als je geslaagd bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhuahuahua!
[..]
Best stom. Als je bent gezakt wil je niet in zo'n crowded ruimte zijn met iedereen erbij. Ik in ieder geval niet
Bij ons om drie uur de gezakten op school, om vier uur de geslaagden. Vind ik wel goed geregeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je geslaagd bent.
Vind ik gewoon niet prettig,quote:
bwhahah echt he. Dan is het wel leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je geslaagd bent.
Hoe weet je hoelaat je op school moet zijn danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij ons om drie uur de gezakten op school, om vier uur de geslaagden. Vind ik wel goed geregeld
Telefoontjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe weet je hoelaat je op school moet zijn dan
oowh haha dus dan hoor je alsnog wel via de telefoon xD Niet dat je het pas op school weet.quote:
Wat stom!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Echt niet?
Wij wel:
Geslaagd/herkansing: Mentor
Gezakt: Afdelingsleider
Ja, dat sowieso. Zit je daar 2 uur lang te wachten. Wij werden ook gewoon sowieso gebeld, maargoed, zat dan ook op een kleine school met ik geloof 75 eindexamenkandidaten per jaar. Dus dan kan 't ook écht wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef FokNederland het volgende:
Wel beter dat wij sowieso bericht krijgen.
Maar als alleen je mentor belt valt het wel mee per klas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Zit je daar 2 uur lang te wachten. Wij werden ook gewoon sowieso gebeld, maargoed, zat dan ook op een kleine school met ik geloof 75 eindexamenkandidaten per jaar. Dus dan kan 't ook écht wel.
Hoe groot is je school dan ooit, als dat zo lang moet duren? :\quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Kevinofzo het volgende:
Bij ons komen ze alleen langs tussen 15:30 - 19:00 als je gezakt bent of herkansing hebt. Snap niet waarom ze niet gewoon even iedereen bellen. :s
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Kevinofzo het volgende:
Bij ons komen ze alleen langs tussen 15:30 - 19:00 als je gezakt bent of herkansing hebt. Snap niet waarom ze niet gewoon even iedereen bellen. :s
bij ons op alfabet tussen 14-17. Voor zover ik weet hoef ik niet naar schoolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Dennisweb het volgende:
Bij ons worden zowel de gezakten als de geslaagden door de mentor gebeld. Geslaagden moeten meteen naar school, gezakten op vrijdagmorgen.
We worden gebeld op alfabet tussen 15-16u, en moeten om 16.30 op school zijn. Balen dat ik op 't eind van 't alfabet zit
CvEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lgen-examennorm.html
Valt reuze mee, denk dat er 70 leerlingen eindexamen VWO doen. Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Dat worden de stressvolste uren uit mijn leven vrees ik zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe groot is je school dan ooit, als dat zo lang moet duren? :\
ook tijdnood?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stond SE een 7.9 en kwam met CE met n=0 op een 5.0 uit
Ja. Ik faalde echt hard. Ik had het af en dacht toen ''hee, er zat helemaal geen samenvattingsopdracht in dit jaar''. Ik ging dus nog maar ff opgave 1 overdoen want daar snapte ik eerst weinig van. Zo ging ik de rest verder controleren totdat ik erachter kwam dat ik de samenvattingsopdracht perongeluk had overgeslagenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja. Ik faalde echt hard. Ik had het af en dacht toen ''hee, er zat helemaal geen samenvattingsopdracht in dit jaar''. Ik ging dus nog maar ff opgave 1 overdoen want daar snapte ik eerst weinig van. Zo ging ik de rest verder controleren totdat ik erachter kwam dat ik de samenvattingsopdracht perongeluk had overgeslagenToen heb ik in 7 minuten die samenvattingsopdracht moeten doen. Was echt kut.
Ja ik snapte eerst vraag 1 al niet terwijl die maar 1 punt waard was, en dus makkelijk moest zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb op volgorde gemaakt, was na 1,5 uur pas bij vraag 10 van de 27. Kon wel janken achteraf.
Die vond ik best eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik snapte eerst vraag 1 al niet terwijl die maar 1 punt waard was, en dus makkelijk moest zijn. Toen raakte ik dus echt in paniek.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vond ik best eenvoudig.![]()
Ben ook 1 puntje misgelopen bij dat model, had hem veel moeilijker verwacht.
Ik denk dat de norm iets van 1,3 wordt ofzo, komt helemaal goed.![]()
Sowieso is de RuG onveilig volgend jaar jeweetz
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Etsu het volgende:
Ik begin door te slaan denk ik.
Net in bad even voor de zekerheid nog eens punten voor eco opgeteld waarvan ik zeker weet dat ik het goed had, kwam uit op 26/60En heb er 27 nodig bij nterm van 1,0
ik wil het nu weten
Ah ik hoop het echtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vond ik best eenvoudig.![]()
Ben ook 1 puntje misgelopen bij dat model, had hem veel moeilijker verwacht.
Ik denk dat de norm iets van 1,3 wordt ofzo, komt helemaal goed.![]()
Sowieso is de RuG onveilig volgend jaar jeweetz
Sowieso 0,7 maximaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie trouwens voor normen M&O en NED VWO?
Ned 0,7 max.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie trouwens voor normen M&O en NED VWO?
Beter kans op falen dan daadwerkelijk gefaald hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, kan wel, met grote kans op falen op mvt.
Ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Beter kans op falen dan daadwerkelijk gefaald hebben.
Beste manier inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Oh oke. Nouja beetje koffiedik kijken ook allemaal.
Ik wacht wel gewoon tot donderdag. Gelukkig speelt Nederlands woensdag dus dan blijven we wel tot minstens 2 uur ofzo in de groep --> laat wakker --> minder wachttijd tot telefoontje
Alsof je in bad iets te doen hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef FokNederland het volgende:
Vent jij doet hier echt te groot met je : Ik doe VWO, twee jaar geleden was jij ook wel bezig met je cijfers ondanks havo, lees jou berichten nog eens. Lag in bad ging ik de punten nog een keer tellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ga morgen naar Groningen toevallig, maar niet stappen. Ga ergens bij Pathé daar in een clubhuis Nederland supporteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]! Ben benieuwd wanneer ik jou een keer tegenkom in de stad
wel mij aanspreken als je me herkent he
2 Weken na het examen nog denken dat je de antwoorden weet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof je in bad iets te doen hebt.
Dat jij je antwoorden niet meer weet, wil niet zeggen dat de anderen het ook niet meer weten. Nam aan dat je ook wel zelf die conclusie kon trekken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef FokNederland het volgende:
[..]
2 Weken na het examen nog denken dat je de antwoorden weet.
Oh toff! Morgen blijf ik thuis denk ik.. Ik was er vanmiddag nog. We moeten een keer wat afspreken ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Groningen toevallig, maar niet stappen. Ga ergens bij Pathé daar in een clubhuis Nederland supporteren.
M'n huisje is bijna af, kom dan maar een wijntje drinken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh toff! Morgen blijf ik thuis denk ik.. Ik was er vanmiddag nog. We moeten een keer wat afspreken ofzo.
Kan je er al fatsoenlijk naar de wc? Of moet je nog steeds naar de drie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n huisje is bijna af, kom dan maar een wijntje drinken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je er al fatsoenlijk naar de wc? Of moet je nog steeds naar de drie?
Let me know.
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
De wc is al klaar ja. Maar ik bedoelde meer het verbouwen en opknappen zelf he, dan is het alleen nog kwestie van verhuizen.
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Dromenvangertje, jij gaat ook in groningen studeren?
Ah okequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Javanaf 10 september begin ik met art&design
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
Groningen ftw
Alle mensen die er wonen
Mensen die er gaan wonen
Met Groningen bedoelde ik ook de provincie zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die er niet gaan wonen maar wel studeren
(mocht ik slagen)
Oh okequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met Groningen bedoelde ik ook de provincie zelf.
Support your localsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Tevens: FC GroningenZaterdag een seizoenskaart gekocht
ook de mensen die er geboren zijn en er gewoond hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
Groningen ftw
Alle mensen die er wonen
Mensen die er gaan wonen
Ja, wij zijn de echte fans: na zo'n waardeloos seizoen een seizoenskaart aanschaffenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Support your localsHoop blijven houden, zelfs in de slechte tijden
Waar ligt stadspark?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, noorderpoortcollege bij stadspark.
dan ben je halfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ook de mensen die er geboren zijn en er gewoond hebben?
ik woon er eigenlijk ook nog in de vakantiesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben je half, want je bent dan in principe een overloper en provincieverrader
Hoe geweldig moet ik dan niet zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben je half, want je bent dan in principe een overloper en provincieverrader
dan ben je driekwartquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik woon er eigenlijk ook nog in de vakanties
Hopen dat het geld het waard is danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, wij zijn de echte fans: na zo'n waardeloos seizoen een seizoenskaart aanschaffen.
Ja inderdaad. 198 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hopen dat het geld het waard is dan
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe geweldig moet ik dan niet zijn?![]()
![]()
Een echte stadjer sinds geboorte + studeren aan de RuG.
Nah. Ik woon sowieso al praktisch in het centrum, dus ik heb me maar gelijk ingeschreven voor sociale huur toen ik 18 werd zodat ik over een jaartje in zo'n studentenstudio-ding kan.quote:
We hadden eerst onze zinnen gezet op kaarten van 300 euro maar daar was geen plek meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zó, dan moet je wel erg goede hoop hebben dat Groningen er weer bovenop komt.
Stadspark is het grote park in het zuiden. Eronder ligt het Hoornsemeer en rechts ervan is Helpman. Als ik het zo goed heb uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben pas paar keer geweest, ben nog lang niet ingeburgerd, dus vertel op.
Ah, ook netjes toch. Wel fijn dat de RuG (rechten iig) in het centrum ligt, is voor mij maar 5-10 minuten lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nah. Ik woon sowieso al praktisch in het centrum, dus ik heb me maar gelijk ingeschreven voor sociale huur toen ik 18 werd zodat ik over een jaartje in zo'n studentenstudio-ding kan.
Oh daarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stadspark is het grote park in het zuiden. Eronder ligt het Hoornsemeer en rechts ervan is Helpman. Als ik het zo goed heb uit m'n hoofd.
google.nl/maps
Wat je wel niet kan doen met 300 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hadden eerst onze zinnen gezet op kaarten van 300 euro maar daar was geen plek meer
Ben er ook nog niet uit en zit aan dezelfde studies te denken......quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Ephesis het volgende:
Politicologie of rechten aan UvA, wie nog meer?
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:38 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig goed teken lijkt mij?
ik ben ook niet zenuwachtig, no need to be, what's done is done right?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:38 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig goed teken lijkt mij?
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
FokNederland is gevlucht nu de Groningers het topic hebben overgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn deze normen bij het vmbo niet altijd laag, of is dat weer een vooronderstelling van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:58 schreef Etsu het volgende:
De normen van vmbo zijn echt bizar laag.. Ben benieuwd naar morgen
Omdat laag niveau.
Succes vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef jaren80 het volgende:
Vandaag D-day. Dat ik het überhaupt kan opbrengen om naar school te gaan
Idd, echt niet chillquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:58 schreef Etsu het volgende:
De normen van vmbo zijn echt bizar laag.. Ben benieuwd naar morgen
Je bedoelt NL - DU ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef jaren80 het volgende:
Vandaag D-day. Dat ik het überhaupt kan opbrengen om naar school te gaan
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef noobdeswoop het volgende:
Geslaagd , mooie punten al mijn leraren even bedankt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef meneer_valk het volgende:
Nummer 31 bij de decentrale selectie, dus ik studeer volgend jaar geneeskunde in MaastrichtIk ben zoooo blij!
Super! Gefeliciteerd alledrie!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef JoelBaka het volgende:
GeslaagdOp naar de havo!
..............................SE........CE.........Eindcijfer....Afgerond
Nederlands..........= 6.8........7.6.........7.2...............7..................x Herkansing (zodat het een 7.5 wordt)
Engels.................= 9.1.........8.9.........9.0...............9
Duits....................= 6.5.........7.8.........7.1...............7
Geschiedenis.......= 6.4........7.7.........7.0...............7
Economie............= 6.4........7.5.........6.9...............7
Wiskunde.............= 6.6........7.1.........6.8...............7
En dus een mooie 7.4 gemiddeld, misschien zelfs wel een 7.5 als ik heel hoog scoor voor NL
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef meneer_valk het volgende:
Nummer 31 bij de decentrale selectie, dus ik studeer volgend jaar geneeskunde in MaastrichtIk ben zoooo blij!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef JoelBaka het volgende:
GeslaagdOp naar de havo!
Nederlands..........= 6.8........7.6.........7.2...............7..................x Herkansing (zodat het een 7.5 wordt)
En dus een mooie 7.4 gemiddeld, misschien zelfs wel een 7.5 als ik heel hoog scoor voor NL
Toppers! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef noobdeswoop het volgende:
Geslaagd , mooie punten al mijn leraren even bedankt.
Mooie lijstquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef JoelBaka het volgende:
GeslaagdOp naar de havo!
Hele mooie lijst! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef JoelBaka het volgende:
GeslaagdOp naar de havo!
Ga uit voorzorg op het toilet zitten met je broek omlaag en telefoon in de handquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Gezicht het volgende:
Vanaf 12 uur, eerste de gezakten en vervolgens het lijstje af de geslaagden. Ik sta ook nog als 3e of 4e op de lijst dus wanneer de telefoon dan redelijk vroeg gaat schijt ik waarschijnlijk in m'n broek.
Hmm dat is nog redelijk vroeg, ik werd pas om half 5 gebeldquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Gezicht het volgende:
Vanaf 12 uur, eerste de gezakten en vervolgens het lijstje af de geslaagden. Ik sta ook nog als 3e of 4e op de lijst dus wanneer de telefoon dan redelijk vroeg gaat schijt ik waarschijnlijk in m'n broek.
Hoi studiegenootjequote:Op donderdag 14 juni 2012 01:32 schreef Winegummetje het volgende:
Ik ben ook door met de decentrale in maastricht, dus meneertje en ik worden studiegenootjes
Is volgens mij afhankelijk van de mentorklassen, bepaalde mentoren krijgen het eerder te weten i.v.m. vergaderingen of iets dergelijks en kunnen het dan ook eerder aan de leerlingen doorgeven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hmm dat is nog redelijk vroeg, ik werd pas om half 5 gebeld
haha iets minder gezakten, vind je het gek met geschiedenis n-termquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:31 schreef FokNederland het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-beter-gemaakt.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |