Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef Unsub het volgende:
Ik werk in de vakantie van 8 tot 5
Ben van 7 tot 6 van huis af.
Hoi
terwijl ze op fok gewoon gezellig samen kunnen stressenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef Polyfemos het volgende:
Al mensen die stressen voor de uitslag :p ?
hoiquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het is echt rustig geworden he, niemand post meer
ja echt hoor, niet meer bij te benen hierquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
Ziekquote:
Dat is wel balen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
ahh beterschap meid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
Was vorig jaar wel anders jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
School, school en nog meer school.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Originsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
haha ahhh! nouja ik vind schoolreisjes altijd wel leuk hoor, leukste aan de middelbare schooltijd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
School, school en nog meer school.Gelukkig volgende week naar Londen (met school
)
nicee! ook series ingehaald & ook weer begonnen aan een paar series.. afgelopen weekend had ik mn verjaardag gevierd & nog naar wicked die musical geweest & verder gewoon nog wat afgesproken met vriendinnetjes enzo... Niet echt iets boeiends dus xD behalve mn birthdaypartyquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Origins
oh en gala
jij?
omg ik ben jaloerssss, ik wil ook lekker op vakantie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef Dhaha het volgende:
post vanuit turkije. was die examens echt totaal vergeten
Ja, ik heb er ook wel zin in hoor, maar ik moet zo vroeg opstaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ahhh! nouja ik vind schoolreisjes altijd wel leuk hoor, leukste aan de middelbare schooltijd!
Ik ga het in augustus proberen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Eerste rijles gehad!Vanaf vandaag 5x per week rijden. Nog anderen die hun rijbewijs proberen te halen in de zomervakantie?
Ik probeerde hem vanmorgen te halen. Was geen succes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Eerste rijles gehad!Vanaf vandaag 5x per week rijden. Nog anderen die hun rijbewijs proberen te halen in de zomervakantie?
nice! ja ik ga ook binnenkort beginnen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Ja echt héquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar tweederde van mijn volledige jaarlaag zit nu in Albufeira, Kos, Barcelona.. you name it. Volgens mij zijn gewoon heel veel mensen weg op het moment.
haha hoe laat moet je? en ga je met de bus?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel zin in hoor, maar ik moet zo vroeg opstaan.
ja bij mij ook, Rhodos, Blanes, Egypte.. te jaloersquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar tweederde van mijn volledige jaarlaag zit nu in Albufeira, Kos, Barcelona.. you name it. Volgens mij zijn gewoon heel veel mensen weg op het moment.
hahahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg ik ben jaloerssss, ik wil ook lekker op vakantie!
hoe is het weer daar?
lekker hoor! veel plezierrrrrquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hahaha
het weer is hier geil28 graden + zon
Ik werk bij een bedrijf dat overkappingen/afdekkingen maakt voor zwembadenquote:
gefeliquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nicee! ook series ingehaald & ook weer begonnen aan een paar series.. afgelopen weekend had ik mn verjaardag gevierd & nog naar wicked die musical geweest & verder gewoon nog wat afgesproken met vriendinnetjes enzo... Niet echt iets boeiends dus xD behalve mn birthdayparty
Ai, hoezo gezakt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik probeerde hem vanmorgen te halen. Was geen succes.
Maandag om kwart voor 7 verzamelen, dus 5 uur opstaan, kan ik net zo goed niet slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha hoe laat moet je? en ga je met de bus?
hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja echt hoor, niet meer bij te benen hier
Was vorig jaar nog niet eens op Fokquote:
niet zeuren jij! ik ging dit jaar naar Parijs met school: van 4 uur 's ochtends tot 5 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag om kwart voor 7 verzamelen, dus 5 uur opstaan, kan ik net zo goed niet slapen.En ja, eerst met de bus naar Calais en dan met de trein naar Londen.
In een uur in Parijs?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
niet zeuren jij! ik ging dit jaar naar Parijs met school: van 4 uur 's ochtends tot 5 uur 's ochtendsmet de bus... en in de bus kan ik niet slapen & ik was te druk xD
hoelang ga je?
Dan ga je gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben eigenlijk ook lang niet naar een pretpark geweest..
hahaha ja man in 1 uur, zo doen wij dat! Gezellig man, ik wil ook een keer naar Londen, nog nooit geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
In een uur in Parijs?3 dagen, donderdagnacht terug.
Hoe de neuk hebben jullie dat gedaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha ja man in 1 uur, zo doen wij dat! Gezellig man, ik wil ook een keer naar Londen, nog nooit geweest
Nodig iemand uit, een FOK!ker bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaaaa gezellig in mn eentje xD
Ik heb echt last van onredelijke examenstress. Ook bij schoolexamen, zodra ik het vak belangrijk vind.quote:
Dat is wel klote.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb echt last van onredelijke examenstress. Ook bij schoolexamen, zodra ik het vak belangrijk vind.
Scheikunde bijvoorbeeld, ik beheers de stof op 8.5-9 niveau, maar ik presteer rond 6,0 op examens, puur door stress, omdat ik mijn scheikunde cijfer belangrijk vind.
Rijden is nog zoiets wat ik héél belangrijk vind, omdat het in de familie zit en ik er zelf gewoon écht van houd. Ik rij heel erg goed (zeker voor een vrouw) - en met mijn belachelijke hoge eisen voor mezelf, zegt dat wat - alleen tijdens examens raakte ik totaaal in de stress.
De eerste keer reed ik alsof ik nog maar 7 lessen had gehad. Ik kon amper schakelen, reed fietsers omver, reed 30 op wegen waar je 50 mag.. alles wat een beginner fout doet, deed ik fout. Dik gezakt dus.
Vanmorgen ging het ook niet goed, tenminste, niet zoals ik zou kunnen. Dit was niet dik gezakt, maar net niet voldoende. Het was 'sloppy' en ik maakte net een domme en stomme fout teveel. Terecht dat ik gezakt ben, wat betreft ik heb laten zien, daar niet van, maar gewoon wel zonde omdat het niet overeenkomt met hoe ik werkelijk rijd. En dat alles alleen omdat het een 'examen' is...
Na 4 keer falen toch staatsexamen? Balen idd..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel klote.Maar er zijn toch speciale rijexamens voor mensen met examenstress?
Staatsexamen rijvaardigheid?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
Na 4 keer falen toch staatsexamen? Balen idd..
Gewoon aangeschoten examen doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb echt last van onredelijke examenstress. Ook bij schoolexamen, zodra ik het vak belangrijk vind.
Scheikunde bijvoorbeeld, ik beheers de stof op 8.5-9 niveau, maar ik presteer rond 6,0 op examens, puur door stress, omdat ik mijn scheikunde cijfer belangrijk vind.
Rijden is nog zoiets wat ik héél belangrijk vind, omdat het in de familie zit en ik er zelf gewoon écht van houd. Ik rij heel erg goed (zeker voor een vrouw) - en met mijn belachelijke hoge eisen voor mezelf, zegt dat wat - alleen tijdens examens raakte ik totaaal in de stress.
De eerste keer reed ik alsof ik nog maar 7 lessen had gehad. Ik kon amper schakelen, reed fietsers omver, reed 30 op wegen waar je 50 mag.. alles wat een beginner fout doet, deed ik fout. Dik gezakt dus.
Vanmorgen ging het ook niet goed, tenminste, niet zoals ik zou kunnen. Dit was niet dik gezakt, maar net niet voldoende. Het was 'sloppy' en ik maakte net een domme en stomme fout teveel. Terecht dat ik gezakt ben, wat betreft ik heb laten zien, daar niet van, maar gewoon wel zonde omdat het niet overeenkomt met hoe ik werkelijk rijd. En dat alles alleen omdat het een 'examen' is...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel klote.Maar er zijn toch speciale rijexamens voor mensen met examenstress?
Er zijn rijexamens voor mensen met faalangst. Ik heb geen faalangst en die maatregelingen die je dan extra krijgt (time-out etc) heb ik niks aan, want het is en blijft een 'examen' voor mij. Het is ook geen angst voor examens, alleen pure mentale stress.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
Na 4 keer falen toch staatsexamen? Balen idd..
Dat is inclusief koffie drinken enzo
Faalangst dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Er zijn rijexamens voor mensen met faalangst. Ik heb geen faalangst en die maatregelingen die je dan extra krijgt (time-out etc) heb ik niks aan, want het is en blijft een 'examen' voor mij. Het is ook geen angst voor examens, alleen pure mentale stress.
Dat is precies de definitie van faalangstquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Er zijn rijexamens voor mensen met faalangst. Ik heb geen faalangst en die maatregelingen die je dan extra krijgt (time-out etc) heb ik niks aan, want het is en blijft een 'examen' voor mij. Het is ook geen angst voor examens, alleen pure mentale stress.
Geen angst, maar meer.. ik zit te veel 'in mijn hoofd' ipv zoals VMBO'ers dat zo geweldig kunnen (echt, respect).. zij dóen het gewoon, zijn niet bezig met denken over de situatie.. maar dóen het gewoon.
Dat heet faalangst toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Geen angst, maar meer.. ik zit te veel 'in mijn hoofd' ipv zoals VMBO'ers dat zo geweldig kunnen (echt, respect).. zij dóen het gewoon, zijn niet bezig met denken over de situatie.. maar dóen het gewoon.
Edit: het stomme is, ik heb dat denkprobleem alleen tijdens examens, maar niet tijdens zelf rijden.
quote:
Ik ken mensen die gediagnosticeerd faalangstig zijn. Zij zijn echt gewoon báng en raken lichamelijk totaal in de stress. Trillen, ziek, hoofdpijn, alles.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat is precies de definitie van faalangst
hahaha het was 25uur lang, heb daarna echt een dag geslapen denk ik... Ja kan wel zo lang hoor, met de bus is het sowieso langer...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de neuk hebben jullie dat gedaan?Het duurt fucking vijf uur om in Calais te komen volgens de school.
![]()
[..]
Nodig iemand uit, een FOK!ker bijvoorbeeld.
meer posten jij!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef FokNederland het volgende:
Ik dacht toen de examens begonnen echt: wow, dit gaat snel die topics. Nu.
25 uur in Parijs? Dat lijkt me wel vet, gewoon niet slapen en zo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:34 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha het was 25uur lang, heb daarna echt een dag geslapen denk ik... Ja kan wel zo lang hoor, met de bus is het sowieso langer...
haha oke, meet in een pretpark! bij deze
De efteling?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
wie komen er allemaal naar de efteling?
Daar ben ik 14 jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
wie komen er allemaal naar de efteling?
Derde meest populaire attractiepark van Europa.quote:
In de categorie 4 tot 12 jarigen misschien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar ben ik 14 jaar geleden voor het laatst geweest.Ik zou niet eens weten waar het is.
[..]
Derde meest populaire attractiepark van Europa.
Pandadroom, whihi!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
In de categorie 4 tot 12 jarigen misschien.Op die leeftijd kocht ik voor het eerst schoenen met hakjes eronder zodat ik lang genoeg was om in de Space Mountain enzo van Disney te gaan.. Ik word niet bepaald warm van het vooruitzicht om door het Sprookjesbos rond te lopen.
Ja, maar ik stel voor om gewoon naar een kroeg te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef SummerSunshine het volgende:
Gaat er nou echt een meet komen? ..
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik stel voor om gewoon naar een kroeg te gaan.
Jij wel, jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Efteling of kroeg, dan weet ik het wel.
''De kroeg''quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Efteling of kroeg, dan weet ik het wel.
Pub dan, doe niet moeilijk.quote:
Het ging mij niet om of je het kroeg dan wel pub noemt, maar een kroeg wtf, lekker aan een bar hangen met Henk en Sjaakquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pub dan, doe niet moeilijk.Beter dan een club waar je elkaar niet kan verstaan en alles veel te duur is.
Dus mensen gaan serieus een eind reizen (sommigen dan) voor een kroeg?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pub dan, doe niet moeilijk.Beter dan een club waar je elkaar niet kan verstaan en alles veel te duur is.
Nee, lekker schuren tussen de Nickelsonjassen en breezahs is leuk wil je zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Het ging mij niet om of je het kroeg dan wel pub noemt, maar een kroeg wtf, lekker aan een bar hangen met Henk en Sjaak
Ik denk dat het punt meer is: waarom zou je misschien 100den km afleggen voor een pub/kroeg? .. Dat dóe je gewoon niet. Voor een pretpark dan weer wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lekker schuren tussen de Nickelsonjassen en breezahs is leuk wil je zeggen.
Nickelsons die gaan naar de plek waar ze horen, de vuilnisbak en de breezers vind ik wel goodquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lekker schuren tussen de Nickelsonjassen en breezahs is leuk wil je zeggen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dus mensen gaan serieus een eind reizen (sommigen dan) voor een kroeg?
Omdat je voor de mensen komt? Maar hoeft niet hoor, pretpark kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is: waarom zou je misschien 100den km afleggen voor een pub/kroeg? .. Dat dóe je gewoon niet. Voor een pretpark dan weer wel.
ja was het ook! in de bus haatte iedereen me omdat ik een marco borsato concert gaf XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
25 uur in Parijs? Dat lijkt me wel vet, gewoon niet slapen en zo.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Omdat je voor de mensen komt? Maar hoeft niet hoor, pretpark kan ook leuk zijn.Maar geen Efteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever 's ochtends, kan ik nog een ontbijt nemen van 1 Euro.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
Ik stel een meet in de IKEA in Delft voor. Zaterdagmiddag om half 3 is toch wel te doen?
dan moet ik vroeg opstaan...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
Ik stel een meet in de IKEA in Delft voor. Zaterdagmiddag om half 3 is toch wel te doen?
Weet jij hoe een IKEA op zaterdagmiddag om half 3 is? Of hoe het daar er überhaupt op een zaterdag aan toe gaat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Liever 's ochtends, kan ik nog een ontbijt nemen van 1 Euro.
Walibi Hollandquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik woon in het noorden, dat gaat hem allemaal voor mij niet worden jongens.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik woon in het noorden, dat gaat hem allemaal voor mij niet worden jongens.
Nee, ik spendeer mijn tijd niet bij de IKEA, kom daar uberhuapt niet. Dus ik weet ook niet hoe het daar aan toe gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet jij hoe een IKEA op zaterdagmiddag om half 3 is? Of hoe het daar er überhaupt op een zaterdag aan toe gaat?
1 keer geweest op zaterdag, hel op aarde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:11 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nee, ik spendeer mijn tijd niet bij de IKEA, kom daar uberhuapt niet. Dus ik weet ook niet hoe het daar aan toe gaat.
hahaha fuck your life!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
Ik moet godverdomme ook nog naar school gaan om OLC uren in te halen anders krijg ik geen diploma.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg meer aan tegemoetkoming terwijl de middelbare school tegenwoordig bijna gratis is, wtf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook maar eens stufi aangevraagd, maar 98 euro.
wtf is OLC? Het klinkt als een of ander falend opvulvak.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
Ik moet godverdomme ook nog naar school gaan om OLC uren in te halen anders krijg ik geen diploma.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo verwend zijn jij. In praktisch ieder ander land zou je helemaal noppes krijgen terwijl je studiekosten daar 10x zo hoog zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook maar eens stufi aangevraagd, maar 98 euro.
Je kunt iets van 319 krijgen inc. aanvullend, maar dat is onder de 35K voor je ouders vanaf 50K krijg je maar 98 euro verder niets.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg meer aan tegemoetkoming terwijl de middelbare school tegenwoordig bijna gratis is, wtf.
OLC is open leer centrum, daar kun je dus je huiswerk enzo gaan maken. Alsof ik nu nog huiswerk heb.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
wtf is OLC? Het klinkt als een of ander falend opvulvak.
[..]
Niet zo verwend zijn jij. In praktisch ieder ander land zou je helemaal noppes krijgen terwijl je studiekosten daar 10x zo hoog zijn.
zooo das echt fckdup! heb dit jaar misschien 8 of 9 uurtjes moeten inhalen, maar moest me wel vaaaak kwart voor 8 melden door te laat komenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het zijn er iets van 15-20 ofzo volgens mij.
oh ik dacht iets van spijbelen XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
OLC is open leer centrum, daar kun je dus je huiswerk enzo gaan maken. Alsof ik nu nog huiswerk heb.![]()
ze geven nu gewoon toe dat het opvuluren zijn.
Voor spijbelen hoefde ik nooit uren in te halen, ik dacht bij dit dus ook, ah als ik ze lang genoeg negeer laten ze het wel zitten, net als bij bijna alles bij mij op school, maar blijkbaar niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
zooo das echt fckdup! heb dit jaar misschien 8 of 9 uurtjes moeten inhalen, maar moest me wel vaaaak kwart voor 8 melden door te laat komen
Ga een herexamen maken! Als je toch moet leren.. in die 15-20 uur ga je dan leren voor je her. Met zo veel tijd ga je echt een belachelijk hoog cijfer halen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
OLC is open leer centrum, daar kun je dus je huiswerk enzo gaan maken. Alsof ik nu nog huiswerk heb.![]()
ze geven nu gewoon toe dat het opvuluren zijn.
Ik heb nooit uren moeten inhalen. De vrouw die achter je aankomt voor inhaaluren is moeder van oude klasgenoot van mijquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
zooo das echt fckdup! heb dit jaar misschien 8 of 9 uurtjes moeten inhalen, maar moest me wel vaaaak kwart voor 8 melden door te laat komen
Ik heb m'n boeken al ingeleverd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ga een herexamen maken! Als je toch moet leren.. in die 15-20 uur ga je dan leren voor je her. Met zo veel tijd ga je echt een belachelijk hoog cijfer halen.
Dat nog is het apart dat de minimale tegemoetkoming voor middelbare scholieren hoger is dan de minimale stufi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Je kunt iets van 319 krijgen inc. aanvullend, maar dat is onder de 35K voor je ouders vanaf 50K krijg je maar 98 euro verder niets.
ja dat werkte bij mij tot de 5e toen we een andere teamleider kregen, that bitch!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Voor spijbelen hoefde ik nooit uren in te halen, ik dacht bij dit dus ook, ah als ik ze lang genoeg negeer laten ze het wel zitten, net als bij bijna alles bij mij op school, maar blijkbaar niet.
Dan kom je dus nergens. Want ik ga niet half Nederland door voor de Efteling of een kroegquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef Amoeba het volgende:
Ik kom naar iedere meet waar SummerSunshine is.
Dit, en toen had ik best wel veel gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef FokNederland het volgende:
Nooit hoeven nablijven, in de afgelopen vijf jaar.
Onee, slechts een keer.
Gewoon ff naar je boekenbeheerder/docent toe gaan, die gaan echt niet moeilijk doen als een leerling vrijwillig wil gaan zitten leren.quote:
haha niceeee!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb nooit uren moeten inhalen. De vrouw die achter je aankomt voor inhaaluren is moeder van oude klasgenoot van mijff goed geslijmt en dan zegt ze elke x gewoon; lever je even een briefje ervoor in? Anders moet je ze inhalen. En bij vriend van me; Ja! Inhalen!
Mijn school faalt ook echt gewoon hoor, en ik kan daar wel gaan zitten met een boek, maar ik denk dat van leren toch niet meer veel terecht komt. Ik neem wel gewoon een leesboek mee ofzo, of ga plaatjes kijken op m'n mobiel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Gewoon ff naar je boekenbeheerder/docent toe gaan, die gaan echt niet moeilijk doen als een leerling vrijwillig wil gaan zitten leren.Anders faalt je school echt gewoon.
Sowieso de Efteling.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dan kom je dus nergens. Want ik ga niet half Nederland door voor de Efteling of een kroeg.
Ja, dat is spannend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso de Efteling.
Wel saaie plekken, ga dan met z'n allen naar de Deltawerken.
WTF, your sick boy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso de Efteling.
Wel saaie plekken, ga dan met z'n allen naar de Deltawerken.
Voor je studie kun je namelijk terecht bij een 'sociaal leenstelsel', als scholier niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat nog is het apart dat de minimale tegemoetkoming voor middelbare scholieren hoger is dan de minimale stufi.
Dat klinkt ook niet echt logisch ja, sowieso dat hele systeem eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Voor je studie kun je namelijk terecht bij een 'sociaal leenstelsel', als scholier niet.
Wat ik werkelijk fucked up vind, is dat voor scholierentoeslag de aanvullende beurs bepaald wordt door het inkomen van de ouder die de kinderbijslag ontvangt, terwijl bij stufi dat het inkomen van beide ouders is.
Mijn ouders zijn gescheiden, mam krijgt kinderbijslag. Ik krijg dus voor scholierentoeslag het volledige bedrag, maar bij stufie heb ik 0,0 recht op aanvullend.
Je kan er wel naast werken toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb ook even gekeken, als ik alles zou moeten lenen wat ik moet betalen dan heb ik aan het einde van de studie kleine 50.000 schuld.
Maar nogmaals: Wees blij dat je überhaupt 'gratis' geld krijgt icm héle lage studiekosten. Studenten in Nederland hebben werkelijk geen recht van klagen op dat gebied.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt logisch ja, sowieso dat hele systeem eigenlijk.
zoo dat is echt fuckedup! mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik denk dat ik wel aanvullend krijgquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Voor je studie kun je namelijk terecht bij een 'sociaal leenstelsel', als scholier niet.
Wat ik werkelijk fucked up vind, is dat voor scholierentoeslag de aanvullende beurs bepaald wordt door het inkomen van de ouder die de kinderbijslag ontvangt, terwijl bij stufi dat het inkomen van beide ouders is.
Mijn ouders zijn gescheiden, mam krijgt kinderbijslag. Ik krijg dus voor scholierentoeslag het volledige bedrag, maar bij stufie heb ik 0,0 recht op aanvullend.
Autismequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef Amoeba het volgende:
Niet doorhebben dat dat net zo saai is.Sowieso met wildvreemden meeten.
Heb jij ooit gemeet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef Amoeba het volgende:
Niet doorhebben dat dat net zo saai is.Sowieso met wildvreemden meeten.
Maar ze doen het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar nogmaals: Wees blij dat je überhaupt 'gratis' geld krijgt icm héle lage studiekosten. Studenten in Nederland hebben werkelijk geen recht van klagen op dat gebied.
Ik ga alleen uit van als je alles moet lenen. Dus collegegeld, boeken, uitwonen, zorgverzekering etc.quote:
Dude, dat zegt niks ja. Ik heb het ook en ben gewoon naar meets gegaan.quote:
Ik ben uitwonend en vang nu 219 pm. Hiervan betaal ik 100 aan huur (quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb ook even gekeken, als ik alles zou moeten lenen wat ik moet betalen dan heb ik aan het einde van de studie kleine 50.000 schuld.
Y no sayquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, dat zegt niks ja. Ik heb het ook en ben gewoon naar meets gegaan.
Dit dus.quote:
Hoe kom je ooit aan een kamer van 100 euro? :\quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben uitwonend en vang nu 219 pm. Hiervan betaal ik 100 aan huur () kamer voor 100 ja, en spaar ik 119 pm voor mn studie. Met stufi moet het dan wel lukken hoop ik.
Ik post wel even een pic? Deze kamer is 1/3 van een boerderijwoning, met aflopend dak, dus in de volle breedte. Heel ruim.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe kom je ooit aan een kamer van 100 euro? :\
Er zijn al heul veel meets geweest hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef FokNederland het volgende:
Sowieso Meets op FOK!, komt volgensmij nooit wat van.
Pervasieve ontwikkelingsstoornis. Valt trouwens ook onder het spectrum autisme.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord, wat is dat ook alweer?
Ook een communicatiestoornis?
Jawel hoor, vaak zelfs.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef FokNederland het volgende:
Sowieso Meets op FOK!, komt volgensmij nooit wat van.
Klinkt wel vet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik post wel even een pic? Deze kamer is 1/3 van een boerderijwoning, met aflopend dak, dus in de volle breedte. Heel ruim.
Hoe? Beetje mazzel gehad.
Leg eens uit hoe je 'dat beetje mazzel' hebt kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik post wel even een pic? Deze kamer is 1/3 van een boerderijwoning, met aflopend dak, dus in de volle breedte. Heel ruim.
Hoe? Beetje mazzel gehad.
Ervaring?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er zijn al heul veel meets geweest hoor.
Ik heb wel eens iemand gehad in mijn voetbalteam die dat ook had, vandaar dat het mij wel bekend klonk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pervasieve ontwikkelingsstoornis. Valt trouwens ook onder het spectrum autisme.
[..]
Jawel hoor, vaak zelfs.
[..]
Klinkt wel vet.
Heeft Trollscience al bij je geslapen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Rezania het volgende:
Ik ben wel al naar een paar meets geweest, wat juist hartstikke gezellig joh.
Nee, gaat ook niet gebeuren ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heeft Trollscience al bij je geslapen?
Weet niet, tijdens iemands verjaardag ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren ook.Wanneer was dat ook al weer?
Dubbelop, oef.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren ook.Wanneer was dat ook al weer?
Walibi world is leuker vind ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef dramatic het volgende:
niemand wil naar de efteling__! Het meeste epische park van nederland
wat heb jij met de efteling? zulke leuke attracties heb je daar niet hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef dramatic het volgende:
niemand wil naar de efteling__! Het meeste epische park van nederland
15 min reizenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wat heb jij met de efteling? zulke leuke attracties heb je daar niet hoor...
De sfeer, of vinden jullie het de duur?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wat heb jij met de efteling? zulke leuke attracties heb je daar niet hoor...
15 juni of zo, weet ik veel, verschijnen vanzelf wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet niet, tijdens iemands verjaardag ofzo.
En dan komt ie daar en mag ie daar niet slapen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
15 juni of zo, weet ik veel, verschijnen vanzelf wel.
Het is ook inderdaad best duur, maar dat zijn alle pretparken... Ja het is op zicht wel gezellig in de efteling, maar de attracties gaan gewoon nergens overquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef FokNederland het volgende:
[..]
De sfeer, of vinden jullie het de duur?
Dan zwerven ze maar tot zes uur rond, kan prima in mijn achtertuin. Of we gaan gewoon 's nachts de kaag op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan komt ie daar en mag ie daar niet slapen?
Slaaplekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef FokNederland het volgende:
Anyway time to sleep. Have a good night.
Trusten man.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef FokNederland het volgende:
Anyway time to sleep. Have a good night.
Geen idee, ik zie nog geen concrete plannen hier.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
Maar gaan jullie van EXA meeten of niet?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je 'dat beetje mazzel' hebt kunnen krijgen.Dit is namelijk wel écht mazzel hebben.
veel plezier, slaap lekker voor straks!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Ff nog een paar uurtjes gamen.Slaap lekker voor straks iedereen.
Mooie kamer! Beetje wittig enzo, maar lekker veel ruimte! Lucky you.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Achter die kasten zit aan beide kanten nog een even brede kruipruimte. Leuk optrekje toch?
Trusten. Wat speel je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Ff nog een paar uurtjes gamen.Slaap lekker voor straks iedereen.
Ik ging als kind elk jaar naar Walibiquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef dramatic het volgende:
Ik wil opzich best naar walibi, nog nooit geweest. alleen vertrouw ik achtbanen nooit
slaapze, ik ben aan het jagermeisterfilmkijken maar moet er pas om 9 uur uit dusja..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, morgen weer om 7 uur opstaan.Trusten.
Ik zit eraan te denken om voor de verandering eens wat anders te doen. Heroes of Might & Magic... das echt lang geleden.quote:
Ik moet nog wat posters ophangen. Die van Far Cry 2 en GTA IV zijn genomineerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie kamer! Beetje wittig enzo, maar lekker veel ruimte! Lucky you.
Edit: nu ga ik echt![]()
haha hoezo niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef dramatic het volgende:
Ik wil opzich best naar walibi, nog nooit geweest. alleen vertrouw ik achtbanen nooit
slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, morgen weer om 7 uur opstaan.Trusten.
Hehe, oke, trusten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om voor de verandering eens wat anders te doen. Heroes of Might & Magic... das echt lang geleden.
En nu ga ik écht écht.
In duinrell had je zo'n achtbaan die 20 meter recht omhoog ging.. dan denk je ook van whytf zit ik hier inquote:
Ik was ook een keer bij Fright Night toen ik wat jonger was, toen was er zo'n eng spookhuis doolhof en daar was een monster met een kettingszaag. Ik was best bang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ging als kind elk jaar naar WalibiEn vorig jaar Halloween Fright Night
Te leuk
ja eerlijk gezegd ben ik doooodsbang voor achtbanen, vooral het omhoog gaan... maar het gevoel als je naar beneden gaat is zoooo leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:42 schreef dramatic het volgende:
[..]
In duinrell had je zo'n achtbaan die 20 meter recht omhoog ging.. dan denk je ook van whytf zit ik hier in
Daar was ik ook een keer en daar was zo'n hele hoge glijbaan en daar moest je liggend in maar dat wist ik niet dus ging ik zitten en stootte mijn hoofd.quote:
ja die zijn er nu nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was ook een keer bij Fright Night toen ik wat jonger was, toen was er zo'n eng spookhuis doolhof en daar was een monster met een kettingszaag. Ik was best bang.
Het is wel ziek druk altijd dan, 3 uur wachten voor een achtbaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja die zijn er nu nogmaar Alice Horrorhouse was nieuw vlgns my
Echt te weird (in a good way)
ja moooiiii. wij stonden toch lang in de rij voor de Goliath. en dat was men eerste x in die achtbaan xD mja er was een groep jongens achter ons die ons 'gerust probeerden te stellen'. Mogelijk een gefaalde poging tot flirten xDquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is wel ziek druk altijd dan, 3 uur wachten voor een achtbaan.
En lucky me? Ik woon begeleid, 24 uurs. De staat betaalt dat, dat is mijn zorg niet. We wonen hier met z'n vieren momenteel, en het is heus niet dat we iedere dag 2 uur moeten praten, in praktijk zijn we vrij om te doen en laten wat we willen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie kamer! Beetje wittig enzo, maar lekker veel ruimte! Lucky you.
Edit: nu ga ik echt![]()
waarom word je begeleid alsk het vragen mag?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En lucky me? Ik woon begeleid, 24 uurs. De staat betaalt dat, dat is mijn zorg niet. We wonen hier met z'n vieren momenteel, en het is heus niet dat we iedere dag 2 uur moeten praten, in praktijk zijn we vrij om te doen en laten wat we willen.
De huur is hier normaal hoger, maargoed, toen ik hier net kwam stond er iemand op weggaan en stonden er 2 kamers vrij. Met een huur van pakweg 2000 pm en salaris van de begeleiding hadden we ze onbewust zo goed als klem. 2500-3000*3 per maand mislopen is veel geld, vandaar de concessie.
Ja, bij de Goliath stond toen inderdaad een dikke rij bij ons ook. Wat jammer voor ze dat ie gefaald was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja moooiiii. wij stonden toch lang in de rij voor de Goliath. en dat was men eerste x in die achtbaan xD mja er was een groep jongens achter ons die ons 'gerust probeerden te stellen'. Mogelijk een gefaalde poging tot flirten xD
Moest van m'n ouders, anders kwam ik niet weg. Maar je gebruikt het vrij weinig. Bonus is wel dat al het voedsel hier ( op eigen chips ed na) ook vergoed wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
waarom word je beg
eleid alsk het vragen mag?
toen wij met school waren, ging het regenen en waren er attracties gesloten en zaten we vast in eentjequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, bij de Goliath stond toen inderdaad een dikke rij bij ons ook. Wat jammer voor ze dat ie gefaald was.![]()
Toen we een keer met school bij Walibi waren was er helemaal niemand en kon je altijd gewoon doorlopen.
ik ging in groep 3 naar dierenpark emmenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
ik ben in groep 3 naar de efteling geweest
Dierenpark Emmen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ging in groep 3 naar dierenpark emmen
hahaha wij gingen in groep 3 en groep 4 daarheen met schoolreisje.. groep 5 en 6 naar Oranjestad XDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dierenpark Emmen.Ik ging daar vroeger altijd heen, wij hadden zo'n seizoenskaart.
Ik kom in de vakantie wss wel een keer in leiden dus kunnen we misschien een minimeet doenquote:
is dat 3 uur reizen? seriously? damn naar groningen is zelfs nog korter...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik kom in de vakantie wss wel een keer in leiden dus kunnen we misschien een minimeet doenom er zomaar heen te gaan is 3 uur
Maar ik kan jullie dus niet vragen om zo ver te reizen wss (naar de efteling):P
misschien iets korter maar leiden is 2:40 geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
is dat 3 uur reizen? seriously? damn naar groningen is zelfs nog korter...
Maar in de vakantie ben ik best wel weinig in Den Haag, maar je moet maar zeggen, misschien ben ik er wel
Een vriend van mij durfde in de 2e niet in die achtbaan in Speelstad Oranje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha wij gingen in groep 3 en groep 4 daarheen met schoolreisje.. groep 5 en 6 naar Oranjestad XD
woow haha okeeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
misschien iets korter maar leiden is 2:40 geloof ikwe zien wel
nee dat is echt een grap. je hebt het toch niet over die drakenachtbaan he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een vriend van mij durfde in de 2e niet in die achtbaan in Speelstad Oranje.
Ja, die drakenachtbaan ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee dat is echt een grap. je hebt het toch niet over die drakenachtbaan he?
dragonberry met cola cherryyyyyyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef dramatic het volgende:
razz is wel de lekkerste bacardi denk ikof misschien lemon?
hahaha dat gaat echt te ver!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die drakenachtbaan ja.
Waar woon jij eigenlijk dan?
ken ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dragonberry met cola cherryyyyyy
En dan ga je helemaal daarheen op schoolreisje? Of woonde je daar toen in de buurt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha dat gaat echt te ver!
ik woon in oh oh den haag
ja toen ik op de basisschool zat woonde ik in het hoge noordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan ga je helemaal daarheen op schoolreisje? Of woonde je daar toen in de buurt?
neejoh, gewoon de film afkijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef dramatic het volgende:
ik zou de film stop kunnen zetten zodat ik morgen niet moe ben tijdens t werken,,
Tja dit kwartier kan het verschil ook niet maken tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
neejoh, gewoon de film afkijken!
pff haha duurde het nog maar een kwartier? dan sowieso afkijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
Tja dit kwartier kan het verschil ook niet maken toch
van de opdrachten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zucht. Ik wil een kopie hebben van m'n scheikunde examen, zodat ik dat zelf kan doornemen voor de herkansingen. Mag dus niet volgens het examenregelement van de school. (Ondanks dat ik er in de wetten over de examenbesluiten niks van terug zie).
Dan maar m'n laptop mee. Typ ik het wel over.
'Kopiëren' -> Maken van een duplicaat
'Duplicaat' -> Een identiek tweede exemplaar
Ik typ gewoon m'n tekstjes en teken m'n evenwichten en schema's op een los blaadje. Zowel het document als het blaadje, zijn geen identiek tweede exemplaar (zeker als ik het een beetje parafraseer) en daarom geen kopie.
School moet oprotten met die stomme lullige nutteloze regeltjes.
Jawel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef dramatic het volgende:
de meeste drank zal wel niet voor puur drinken bedoeld zijn..
Inzien wel na de 14de, maar ik wil het dus thuis hebben. Dan kan ik het nog een keer maken, kijken waar m'n fouten zitten en het vervolgens midden in de nacht (ik leer nou eenmaal het beste midden in de nacht) rustig vergelijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:22 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ohh ik wou net zeggen, maar je mag het toch sowieso niet zien? pas na de 14e dacht ik
ojaa dat mag pas na een jaar ofzo he? ik snap nu wat je bedoelt idd, dat is idd wel fuckedupquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Inzien wel na de 14de, maar ik wil het dus thuis hebben. Dan kan ik het nog een keer maken, kijken waar m'n fouten zitten en het vervolgens midden in de nacht (ik leer nou eenmaal het beste midden in de nacht) rustig vergelijken.
Je kan ook de nummers noteren van de vragen die je fout gedaan hebt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Inzien wel na de 14de, maar ik wil het dus thuis hebben. Dan kan ik het nog een keer maken, kijken waar m'n fouten zitten en het vervolgens midden in de nacht (ik leer nou eenmaal het beste midden in de nacht) rustig vergelijken.
Woensdag voor vmbo, donderdag voor havo/vwo.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:32 schreef Blistering het volgende:
Wanneer komen die normeringen? Woensdag toch?
Niet overal hoeft -dt achterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf het altijd komisch vinden de stress van menig student die op zijn uitslag wacht en op een positief resultaat hoopt. De reden dat ik dit komisch vind is omdat je zelf je uitslag in de hand hebt en de zorg eigenlijk onnodig is want als je je niet goed hebt voorbereidt,dan is de kans dat je faalt groter dan wanneer je je gewoon goed hebt voorbereidt.
Beste anti-stressmiddel? Gewoon ervan uitgaan dat je gezakt bent, kan het alleen maar meevallen.
Wanneer weten die leraren het dan, dag van te voren?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Woensdag voor vmbo, donderdag voor havo/vwo.
Gewoon op dezelfde dag.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:12 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wanneer weten die leraren het dan, dag van te voren?
I couldn't care lessquote:
Nee hoor, ze komen op dezelfde dag als de uitslag.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:43 schreef Blistering het volgende:
Nee hoor, sowieso een dag eerder. Dat is wel wat ze op mijn school vertelde iig.
De meeste docenten weten dat vantevoren alquote:Op zondag 10 juni 2012 15:25 schreef metanite het volgende:
Wel een vreemde gedachte dat de docenten in principe nu al van de meeste mensen weten of ze geslaagd of gezakt zijn, terwijl de normering nog niet bekend is
13 juni en op www.examenblad.nlquote:Op zondag 10 juni 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer is de normering voor vmbotl bekend? Waar kan je dat zien?
Je zegt het zelf al, "is de kans groter". Groter ja. Hoe groot dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf het altijd komisch vinden de stress van menig student die op zijn uitslag wacht en op een positief resultaat hoopt. De reden dat ik dit komisch vind is omdat je zelf je uitslag in de hand hebt en de zorg eigenlijk onnodig is want als je je niet goed hebt voorbereidt,dan is de kans dat je faalt groter dan wanneer je je gewoon goed hebt voorbereidt.
Beste anti-stressmiddel? Gewoon ervan uitgaan dat je gezakt bent, kan het alleen maar meevallen.
Oh, dus je wil zeggen dat voorbereiden wel degelijk de kans op slagen vergroot? Goed punt, misschien dat studenten zich daarom voorbereidenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Iwanius het volgende:
niet zenuwachtig, i don't know why, maar ik geniet van mn vrije dagen! en jij?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:56 schreef Renn het volgende:
Hoi topic
Zijn jullie zenuwwachtig of weten jullie de uitslag stiekem al?
woensdagquote:Op zondag 10 juni 2012 23:08 schreef jaren80 het volgende:
Wanneer worden de uitslagen voor het vmbo bekend gemaakt?
Ik roep het niet al te hardop, maar ik ben wel geslaagd.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
niet zenuwachtig, i don't know why, maar ik geniet van mn vrije dagen! en jij?
Ik hoorde van mijn leraar Nederlands dat als je geen nummer voor de kantlijn hebt gezet bij de samenvatting, je 0 punten krijgt. flauwquote:
Balen voor je.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef Thabaus het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn leraar Nederlands dat als je geen nummer voor de kantlijn hebt gezet bij de samenvatting, je 0 punten krijgt. flauw
Wtfquote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef Thabaus het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn leraar Nederlands dat als je geen nummer voor de kantlijn hebt gezet bij de samenvatting, je 0 punten krijgt. flauw
?!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef Thabaus het volgende:
[..]
Ja, ik zal je even het rekeningnummer PMen. Als je daar even 450 euro op overmaakt krijg je morgen al je uitslag.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef MeesterBier het volgende:
Wanneer hoort men of hij/zij geslaagd is? Kan je ook extra betalen in ruil voor een dag eerder het te horen krijgen?
Meen je dat nu echt?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef MeesterBier het volgende:
Kan je ook extra betalen in ruil voor een dag eerder het te horen krijgen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik zal je even het rekeningnummer PMen. Als je daar even 450 euro op overmaakt krijg je morgen al je uitslag.
Hellowquote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Hoi schatjes van me, daar was ik weer. Iedereen al zenuwachtig voor donderdag?
Wat een baas.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef Etsu het volgende:
teleurgesteld, dat wel. ik kwam ontzettend in tijdnood en heb 15 kantjes volgekliederd, vol met pijltjes en afkortingen en slordig, ben benieuwd of m'n correctoren het kunnen ontcijferen (normaal schrijf ik heel netjes), en zat tot 17:00 en heb 1 vraag overgeslagen
btw dat betoogeen uur mee bezig geweest ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat een baas.tja, ik heb havo eco eens bekeken en tering, wat was die schijtmakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond die betoog bij vwo vaaaaaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, ik heb havo eco eens bekeken en tering, wat was die schijtmakkelijk
mja, dat wel. heb toch wel 6 puntjes eruit kunnen slepen (had een +/- verkeerd, dus verdere uitwerking ook fout).quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vond die betoog bij vwo vaaaaaag.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, ik heb havo eco eens bekeken en tering, wat was die schijtmakkelijk
Ik denk dat ik daar juist nog wel wat uitgehaald heb (Denk ik). Kan het me nu niet meer zo herinnerenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, dat wel. heb toch wel 6 puntjes eruit kunnen slepen (had een +/- verkeerd, dus verdere uitwerking ook fout).
maar voor de rest was het erg goed lezen en logica.
wat ik echt geen fck van snapte, was die met kostenverschillen en conjunctuurkompas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |