Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef Unsub het volgende:
Ik werk in de vakantie van 8 tot 5
Ben van 7 tot 6 van huis af.
Hoi
terwijl ze op fok gewoon gezellig samen kunnen stressenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef Polyfemos het volgende:
Al mensen die stressen voor de uitslag :p ?
hoiquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het is echt rustig geworden he, niemand post meer
ja echt hoor, niet meer bij te benen hierquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
Ziekquote:
Dat is wel balen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
ahh beterschap meid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
Was vorig jaar wel anders jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
School, school en nog meer school.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Originsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
haha ahhh! nouja ik vind schoolreisjes altijd wel leuk hoor, leukste aan de middelbare schooltijd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
School, school en nog meer school.Gelukkig volgende week naar Londen (met school
)
nicee! ook series ingehaald & ook weer begonnen aan een paar series.. afgelopen weekend had ik mn verjaardag gevierd & nog naar wicked die musical geweest & verder gewoon nog wat afgesproken met vriendinnetjes enzo... Niet echt iets boeiends dus xD behalve mn birthdaypartyquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Origins
oh en gala
jij?
omg ik ben jaloerssss, ik wil ook lekker op vakantie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef Dhaha het volgende:
post vanuit turkije. was die examens echt totaal vergeten
Ja, ik heb er ook wel zin in hoor, maar ik moet zo vroeg opstaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ahhh! nouja ik vind schoolreisjes altijd wel leuk hoor, leukste aan de middelbare schooltijd!
Ik ga het in augustus proberen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Eerste rijles gehad!Vanaf vandaag 5x per week rijden. Nog anderen die hun rijbewijs proberen te halen in de zomervakantie?
Ik probeerde hem vanmorgen te halen. Was geen succes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Eerste rijles gehad!Vanaf vandaag 5x per week rijden. Nog anderen die hun rijbewijs proberen te halen in de zomervakantie?
nice! ja ik ga ook binnenkort beginnen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef SuperTinus het volgende:
Ja echt héquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar tweederde van mijn volledige jaarlaag zit nu in Albufeira, Kos, Barcelona.. you name it. Volgens mij zijn gewoon heel veel mensen weg op het moment.
haha hoe laat moet je? en ga je met de bus?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel zin in hoor, maar ik moet zo vroeg opstaan.
ja bij mij ook, Rhodos, Blanes, Egypte.. te jaloersquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar tweederde van mijn volledige jaarlaag zit nu in Albufeira, Kos, Barcelona.. you name it. Volgens mij zijn gewoon heel veel mensen weg op het moment.
hahahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg ik ben jaloerssss, ik wil ook lekker op vakantie!
hoe is het weer daar?
lekker hoor! veel plezierrrrrquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hahaha
het weer is hier geil28 graden + zon
Ik werk bij een bedrijf dat overkappingen/afdekkingen maakt voor zwembadenquote:
gefeliquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nicee! ook series ingehaald & ook weer begonnen aan een paar series.. afgelopen weekend had ik mn verjaardag gevierd & nog naar wicked die musical geweest & verder gewoon nog wat afgesproken met vriendinnetjes enzo... Niet echt iets boeiends dus xD behalve mn birthdayparty
Ai, hoezo gezakt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik probeerde hem vanmorgen te halen. Was geen succes.
Maandag om kwart voor 7 verzamelen, dus 5 uur opstaan, kan ik net zo goed niet slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha hoe laat moet je? en ga je met de bus?
hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja echt hoor, niet meer bij te benen hier
Was vorig jaar nog niet eens op Fokquote:
niet zeuren jij! ik ging dit jaar naar Parijs met school: van 4 uur 's ochtends tot 5 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag om kwart voor 7 verzamelen, dus 5 uur opstaan, kan ik net zo goed niet slapen.En ja, eerst met de bus naar Calais en dan met de trein naar Londen.
In een uur in Parijs?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
niet zeuren jij! ik ging dit jaar naar Parijs met school: van 4 uur 's ochtends tot 5 uur 's ochtendsmet de bus... en in de bus kan ik niet slapen & ik was te druk xD
hoelang ga je?
Dan ga je gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben eigenlijk ook lang niet naar een pretpark geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |