Ja hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef FokNederland het volgende:
Tegen de tijd dat dit topic vol is, zijn we ergens over een week.
Vorig jaar zaten ze op 270 ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja heGaat zo langzaam de laatste tijd. Moet zeggen dat ik zelf ook niet echt heb bijgedragen
Ach, ik zie het vanzelf wel. Zakken is sowieso uitgesloten (heb 3x5 -> her), gaat mij om 5,5 gemiddeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar juist nog wel wat uitgehaald heb (Denk ik). Kan het me nu niet meer zo herinneren. Maarja. Aan de ene kant wil ik dat donderdag heel snel komt, aan de andere kant weer niet
Geen idee. Was er vorig jaar nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Volgend jaar zaten ze op 190 ofzo?
Ja zonder die regel van 5,5 gemiddeld zou ik nu sowieso geslaagd zijn. Maar daar zit mijn knelpunt nu. Ik had precies in de week dat ik 5 examens had, echt mijn week niet. En helaas liet ik dat overheersenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vanzelf wel. Zakken is sowieso uitgesloten (heb 3x5 -> her), gaat mij om 5,5 gemiddeld.Zonder die regel was ik geslaagd geweest
![]()
Trouwens, errata voor maw vwo gezien? 7 gratis punten ofzo.![]()
Zie mijn ninja-edit. Ik was er vorig jaar ook niet, maar heb zo eens gekeken 500 topics.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen idee. Was er vorig jaar niet![]()
Maar ik hoop wel dat er goede N-normen komen hoor D: Anders haal ik die 5.5 niet (Iknow heel zielig, men slechtste werken tot nu toe)
Dat is te kansloosquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit. Ik was er vorig jaar ook niet, maar heb zo eens gekeken 500 topics.
Haha, postgeschiedenis van jou:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is te kansloos69 is genoeg voor mij hoor, dank je (A)
Ik ook hoor, ik ben teleurgesteld in mijn prestatie voor eco. Ik kende het echt goed, had veel oefenexamens gemaakt en allemaal goed gescoord, maar had tijdtekort door dat betoog en model (heb daar 1 puntje laten liggen, kan je nagaan hoe geconcentreerd ik begon...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja zonder die regel van 5,5 gemiddeld zou ik nu sowieso geslaagd zijn. Maar daar zit mijn knelpunt nu. Ik had precies in de week dat ik 5 examens had, echt mijn week niet. En helaas liet ik dat overheersenDus ik schaam me echt voor m'n werk
Maar als er goede N-normen zijn heb ik nog hoop
Waarom ga je men postgeschiedenis bekijken? bwhahaha. En ja, ik lees meer het nieuws hier op Fok! en kom rechtstreeks naar EXAquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Haha, postgeschiedenis van jou:
Examens
Examens
Examens
Ja ik dacht dat we tot 5uur hadden dus zoals mijn leraar zei liet ik een halfu over aan het eind voor betoog. Dat halfuur van mij bestond dus niet, haha. Dus ik haasten als een gek xD Maarja. Mijn leraar was er zeker van dat ik het goed zou doen, omdat ik allleeee examenopgaven die hij had gegeven ter oefening had gemaakt. En hij heeft 3 mailtjes met totaal 9 redelijk grote vragen op de mail in 1dag voor me beantwoordt (thankgod him!). Maar toch heb ik het niet geweldig gedaan D : Shame on me.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben teleurgesteld in mijn prestatie voor eco. Ik kende het echt goed, had veel oefenexamens gemaakt en allemaal goed gescoord, maar had tijdtekort door dat betoog en model (heb daar 1 puntje op liggen, kan je nagaan hoe geconcentreerd ik begon...)
![]()
![]()
![]()
maar n-termen zijn over t algemeen niet zo heel hoog, op enkele uitschieters na (vorig jaar eco 1,7, maw 1,6 en bio 1,6 ofzo. de rest lager.)
Heb ergens anders niets te zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Allemaal van die bazen die alleen op FOK! komen voor examens.
zam's schuldquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Ik merk het alweer: VWO-Niveau gepraat hier.
Valt mee toch.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef FokNederland het volgende:
Ik merk het alweer: VWO-Niveau gepraat hier.
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Etsu het volgende:
ik ga je aangev0n
hoestie met mn lieve zammie?
geen discipline hebben en op tijd naar bed gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.We gingen elke dag slapen wanneer het weer licht was geworden
En het leuke is dat ik morgen om 8 uur rijles heb..
LAN-Partyquote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed, net een LAN-party van dik 3 dagen achter de rug en nu een beetje moe.We gingen elke dag slapen wanneer het weer licht was geworden
En het leuke is dat ik morgen om 8 uur rijles heb..
Maar we sliepen wel uit tot een uur of 12 of 1quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen discipline hebben en op tijd naar bed gaan.
over je slaapritme verneuken gesprokenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar we sliepen wel uit tot een uur of 12 of 1
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Standaard tijd waarop ik op sta in vakanties, niks mis mee
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Standaard tijd waarop ik op sta in vakanties, niks mis mee
Slimquote:Op maandag 11 juni 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
Ik haat mezelf.
Ik had op m'n werk vrijgevraagd voor 29 juni en 30 juni voor mn eigen feestje, vandaag vroeg iemand aan me of ik 29 juni kon werken, zeg ik lukraak 'ja' zonder na te denken wat ik op die dag heb en nu moet ik iemand anders zoeken.![]()
Failquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef FokNederland het volgende:
Morgenmiddag weer naar de AH, had een maand geleden sollicitatiebrief gestuurd wordt gebeld dat ik na de examens kan komen. Dus ik vorige week bellen, zijn ze mijn papier kwijt en kan ik op gesprek komen, alles gedaan en zo woensdag/donderdag teruggebeld worden, niet dus. Ik vrijdag bellen word ik afgesnauwd door zo'n hommo achter de kassa. Zaterdag weer bellen krijg ik de goede persoon aan de telefoon: ''Ja we zijn het vergeten''.
Anyway, morgen bankrekeningnummer meenemen en tijden bespreken.
AH
..quote:
Dat is een FOK!-woord.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
..Jij komt altijd met van die rare dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |