wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, er zijn er ook die nogsteeds niet snappen waar je de kaart moet houden
Grrr ja!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....
Wat stond erop vrind?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik baal nu enorm. Ik ben mijn usb kwijt.
Rechthoekige poorten aan de voor- en achterkant van je PC.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent zeker een leraar?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja klopt, daar zouden ze wat op moeten verzinnen.. MAAR, je hebt ook de optie om hem elke maand of week automatisch bij te laten schrijven dacht ik?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....
Ik gebruik mijne regelmatig, en verwacht iedere keer dat ie te laag saldo heeft.. totdat ik met een groep weg ga, en denk van "Oh, er staat vast nog genoeg op.." Raad eens wie dan vervolgens het poortje staat te vervloeken omdat ie er weer eens met z'n neus tegenaan loopt... Juist jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die uit proberen te checken met hun fitnesspas
Hier zat in elke bus een oplaadpunt. Nu zit er bij bijna elk een sticker met "SORRY, DEFECT" erop.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...quote:
Heel terechtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onterechte klacht
Vrouwen die niet squatten :')
[..]_! Aardappeltje van me
_!
Dan loopt er een puisterige zolderkamernerd over jouw pasfoto heen te spuiten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...
Allemaal opdrachten van studie en lessen.quote:
;')quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Rechthoekige poorten aan de voor- en achterkant van je PC.
quote:
Ja dan is een anonieme beter. Maar goed het systeem werkt nog steeds niet optimaal en dat is een understatementquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jijquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik gebruik mijne regelmatig, en verwacht iedere keer dat ie te laag saldo heeft.. totdat ik met een groep weg ga, en denk van "Oh, er staat vast nog genoeg op.." Raad eens wie dan vervolgens het poortje staat te vervloeken omdat ie er weer eens met z'n neus tegenaan loopt... Juist ja![]()
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweerquote:
Ik niet maar ik zorg ervoor dat er altijd genoeg opstaat. Helaas gaat dat best hard.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net zeggen
heb ik ook
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jij
Shit dat had ik afgelopen zaterdag ook op Zuidpleinquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jij
Het heeft hier al geon weerd en geflitst en in een flat als ik het zo zie vind ik het ook niet echt fijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweer!
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit dat had ik afgelopen zaterdag ook op Zuidplein
Ik werd uitgelachen
Aardappeltje?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onterechte klacht
Vrouwen die niet squatten :')
[..]_! Aardappeltje van me
_!
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verzekeringspas, toegangspas van je werk
Dan gaan we buiten liggen, kijkend naar de onweer. Jij helemaal weggedoken in mijn sterke armen, zo romantischquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweer!
Tankpas van de zaak, en die is toch echt een hele andere kleurquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verzekeringspas, toegangspas van je werk
Lullig is dat hè. Intussen een hele rij mensen achter je pomtiedomquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tankpas van de zaak, en die is toch echt een hele andere kleur
Gebeurt jou zeker met grote regelmaatquote:
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn chip heeft iets met het saldo van -0.05 euro. Telkens kom ik daar weer op uit en kan ik net niet reizen in het weekend. Wat ik altijd vergeet omdat ik normaal gratis reis.
Slimme jij!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.
Ge watquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft hier al geon weerd en geflitst en in een flat als ik het zo zie vind ik het ook niet echt fijn
Mag het ook binnen, onder een dekentje zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan gaan we buiten liggen, kijkend naar de onweer. Jij helemaal weggedoken in mijn sterke armen, zo romantisch
Ik heb er ook nog eentje liggen anonieme pas wel handig eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.
Gelukkig is dat alleen wanneer ik een bus van de zaak mee naar huis hebquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lullig is dat hè. Intussen een hele rij mensen achter je pomtiedom
Is ook altijd handig als een van je homies geen kaart heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is een lichtend voorbeeld voor ons allen.
5 euro tegenwoordig? toen die cap er net was, was het toch 3,50?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb chippas expres in ov-hoesje zitten, dan herken ik m... met 5 euro erin... voor als ik hij leeg is en ik niet naar winkelcentrum wil lopen... dan kan ik voor 5 euro een uurnetkaart halen (dure grap )
WT is sowieso al de held van FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is een lichtend voorbeeld voor ons allen.
Ik heb geen homies.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ook altijd handig als een van je homies geen kaart heeft.
* stikt in drinken... proest *quote:
Ik betaalde 6,50 voor 2x uurnetkaartquote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 euro tegenwoordig? toen die cap er net was, was het toch 3,50?
Wij samen onder een dekentje? Dan ontvlamt het dekentjequote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ge wat. Het is geonweerd. En ik haat onweer
.
[..]
Mag het ook binnen, onder een dekentje zijn?
Met je Dutch Ovenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wij samen onder een dekentje? Dan ontvlamt het dekentje
Oh zo ja okay snap hem.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ken je het niet, die gast heeft echt het IQ van een aardappel? Dat is toch gangbaar?
Hoe raadt je hetquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebeurt jou zeker met grote regelmaat
Je bent gematst door een hitsige chauffeur..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik betaalde 6,50 voor 2x uurnetkaartDus dan is het goedkoper
Ik ken je al een beetjequote:
Ben je zo heetquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wij samen onder een dekentje? Dan ontvlamt het dekentje
Oiquote:
Wat is er zo grappig?quote:
Dan moet ik dus 30 reserven hebben?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je leerlingetjes dan als je op studiereis gaat.
dat krigj je als je tiets hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gematst door een hitsige chauffeur..![]()
Gewoon een paar achter latenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig?
[..]
Dan moet ik dus 30 reserven hebben?
Ik moet nog veel te vaak de volle mep betalenquote:
Jij hebt meer dan C_A, dus ik snap niet dat ze jou laten lopen naar de metro..quote:
Hehehe gebeurde vorige week in de tram naar Artis. Een kind stapte niet snel genoeg uitquote:
tja, je moet t ook niet combineren met een coll truiquote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog veel te vaak de volle mep betalen
nee hoor gewoon gekocht via het apparaatquote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gematst door een hitsige chauffeur..![]()
Nee, dat had voor je 30 homies ook niet gehoeven.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig?
[..]
Dan moet ik dus 30 reserven hebben?
jij hebt ca en mijn tieten vergeleken...?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt meer dan C_A, dus ik snap niet dat ze jou laten lopen naar de metro..
Schat, zelfs in een skipak krijg ik die van mij nog niet verstoptquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja, je moet t ook niet combineren met een coll trui
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij hebt ca en mijn tieten vergeleken...?
Hmm, das wel apart dan.. of was het alleen voor de bus?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor gewoon gekocht via het apparaat
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hij hoeft niet omlaag te kijken hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kocht het kaartje tijdens de beruchte Parkmeet op slingequote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, das wel apart dan.. of was het alleen voor de bus?
Weet je hoe makkelijk, dat kon iedereen in de skihut..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Arm kindquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe gebeurde vorige week in de tram naar Artis. Een kind stapte niet snel genoeg uit![]()
das weer zijn voordeel danquote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij hoeft niet omlaag te kijken hoor.
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij hoeft niet omlaag te kijken hoor.
hij mag pas klagen als hij niet naar tioeten kijkt als hij op zelfde hoogte staatquote:
Nee ze was de hele tijd erg vervelendquote:
Maak jij die dames nou uit voor slettenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk, dat kon iedereen in de skihut..
heb geen 60quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook 60 hebben
Maar dan wel 60EEN geen Q, dat is te groot
Dat maak jij ervanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak jij die dames nou uit voor sletten
ik was ook degelijk gekleedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had een beschaafd truitje aan hoorSnap niet dat iemand iets kon zien
Where there's a will, there's a way.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had een beschaafd truitje aan hoorSnap niet dat iemand iets kon zien
Ja denk het, als je ook E hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb geen 60en ook geen Q
denk dat we beetje zelfde zijn....???
Waarom zou je dat graag willen zien? Ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij mag pas klagen als hij niet naar tioeten kijkt als hij op zelfde hoogte staat
toen was ik ook netjes gekleed,quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht, was niet in de ski.. Was koninginnedag in Spijk(
Toen had ik dubbele kleding aan, nog beschaafderquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht, was niet in de ski.. Was koninginnedag in Spijk(
Hell no.. Je had een hemdje aan volgensmij hoor..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen had ik dubbele kleding aan, nog beschaafder
Komt goedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook 70 of 75. Nu moet ik het doen met 85
Ik ook, altijd. Alleen van Roffa naar Enschede nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog veel te vaak de volle mep betalen
mijn boobs zijn ook kleiner geworden toen ikw as afgevallen... en mn voeten ook trouwens!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja denk het, als je ook E hebtIk had F
Zo blij dat ik zoveel kilo ben afgevallen
Hoewel mijn borsten weer wat voller zijn, nu ik de pil weer slik
Ik had een oranje topje aan, met daarover een waterval shirtjequote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no.. Je had een hemdje aan volgensmij hoor..
Handig wel je pas brekenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, altijd. Alleen van Roffa naar Enschede niet.
Ah, correlatie?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn boobs zijn ook kleiner geworden toen ikw as afgevallen... en mn voeten ook trouwens!
Nee, denk het niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goed
Maar heb je inmiddels dan niet 80?? Gewoon proberen
Ja voeten vallen ook afquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn boobs zijn ook kleiner geworden toen ikw as afgevallen... en mn voeten ook trouwens!
Dat shirtje was al uit hoor toen ik er was..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een oranje topje aan, met daarover een waterval shirtje
Je kon mijn tieten niet zien
Jammerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ze was de hele tijd erg vervelenden de tram stopte al weer snel helaas
Wat!?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja voeten vallen ook afZo vaag
Oh wacht, dat afzakken van een broek/panty herken ik nog wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
en mn hardloopbroek zakt af.... had meestal mn mp3 de tailleband, maar moest m echt om de paar minuten ergens uit mn knieholte vissen...
zoooooquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een oranje topje aan, met daarover een waterval shirtje
jij kon mijn tieten niet zien
Nee hoor ik hem me die avond niet uitgekleedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat shirtje was al uit hoor toen ik er was..
Welnee joh dat heb jij niet nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook 70 of 75. Nu moet ik het doen met 85
had altijd maat 40... nu 38... (soms zelfs 37)quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja voeten vallen ook afZo vaag
quote:
Nou mijn voeten zijn afgevallenquote:
Ik wel. De 85 zit nog best wel strak dus dan zal 80 wel helemaal strak zitten.quote:
Slijmbalquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Welnee joh dat heb jij niet nodig.
Hosselskills deze man.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat shirtje was al uit hoor toen ik er was..
Volgensmij wel.. Ik moet het toch ergens gezien hebben, ik ga niet express naar zoiets zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik hem me die avond niet uitgekleed
ow zo erg is het bij mij nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had altijd maat 40... nu 38... (soms zelfs 37)
Ik ben meteen van mn a propos!quote:
ghehehe hinderlijk was dat! (en in deze post ging t over mn mp3 speler die afzakte... niet dak tijdens t rennen mn broek van mn enkels moest hijsen... gelukkig ghehehe)quote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh wacht, dat afzakken van een broek/panty herken ik nog wel.
hmm jammer, verkeerd in geschatquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. De 85 zit nog best wel strak dus dan zal 80 wel helemaal strak zitten.
Nopequote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij wel.. Ik moet het toch ergens gezien hebben, ik ga niet express naar zoiets zoeken
Dat moet dan wel, das de laatste keer dat ik jullie samen heb gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmm jammer, verkeerd in geschat
[..]
NopeDan moet het de skihut zijn geweest... hoewel ik daar hetzelfde shirtje aan had
Ik vond het op zich wel irritantquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn tieten worden niet kleiner als ik afval. Ook niet groter als ik aankom
.
En dan nogquote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet dan wel, das de laatste keer dat ik jullie samen heb gezien
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe moeilijk is het om te zeggen: Hups nu hierheen komen zodat ik je even compleet uitwoon!!
Voorlopig zegt ie het nog niet verdommequote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog
Is het onmogelijk dat je het gezien hebt
[..]
Is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe moeilijk is het om te zeggen: Hups nu hierheen komen zodat ik je even compleet uitwoon!!
Jij hoeft het ook niet te zeggenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk.
Maar ik zeg het niet.
Jij kan niet gewoon zeggen "Ik kom nu naar jou zodat je me compleet kan uitwonen."quote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig zegt ie het nog niet verdomme
Je durft niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk.
Maar ik zeg het niet.
Mjah uhm nou kijk DAT durf ik dus nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kan niet gewoon zeggen "Ik kom nu naar jou zodat je me compleet kan uitwonen."
Dateding heeft nog steeds de krassen in zn rug staanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Nee, ik kan Hups niet aan.
Zeg anders dat je jeuk hebt aan je clitoris.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah uhm nou kijk DAT durf ik dus niet
misschien zit hij nu ook ergens op een forum te roepen dat hij t niet durft en dat hij een sms verwacht van jou waarin staat dat je uitgewoond wil wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
of dat je wil knufflenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg anders dat je jeuk hebt aan je clitoris.
Niet? Gezonde vrouw van euh.. Net 30.. En dat niet durven? Kijk, dat IK het nou niet aandurf ok.. Maar jij..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als wij zouden batsen, zou jij de krassen hebben staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding heeft nog steeds de krassen in zn rug staan
Je kan ook zeggen: Ik heb zin in jequote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als wij zouden batsen, zou jij de krassen hebben staan.
of "zin om langs te komen"quote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: Ik heb zin in je
Dan zegt hij dat hij de Ben & Jerry's al koud heeft staan!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: Ik heb zin in je
Ik ook, keelpijnquote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik blijf maar hoofdpijn houden
En beetje keelpijn
Na de wedstrijd maar gelijk naar bed weer
gewoon zeggen dat je zin hebt...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe mijn best, iets te subtiel denk ik
Mjah dat roep ik al 2 dagenquote:
"Ik wil met je vrijen"quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe mijn best, iets te subtiel denk ik
whoeiii...!! ik pas na 2e...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant
Ik ga echt op tijd slapen weer. Gisteren sliep ik voor half 1
LOL! Voor half 1 is op tijd?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant
Geen ideequote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je neemt vrijdag je dateding mee he?
CA, ik heb een recept dat je voor WT kan maken. Hij wilde toch pizza?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant
quote:
WTFquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CA, ik heb een recept dat je voor WT kan maken. Hij wilde toch pizza?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Pffff had je ook last van kikkers?quote:
voor mij welquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lekker hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
Ik wil al sinds ik deze voor het eerst in ONZ zag, zo'n pizza hamburger maken. Wel met iets minder vlees. Maar gewoon 2 pizza's omtoveren tot een enorme hamburger.
[ afbeelding ]
ten eerste.... nee... dat klintk echt alsof ik een of andere rare soa hebquote:Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff had je ook last van kikkers?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
Ik wil al sinds ik deze voor het eerst in ONZ zag, zo'n pizza hamburger maken. Wel met iets minder vlees. Maar gewoon 2 pizza's omtoveren tot een enorme hamburger.
[ afbeelding ]
Nee, geen koekjequote:Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ten eerste.... nee... dat klintk echt alsof ik een of andere rare soa heb
en ten tweede... nee heb last van stress
en ten derde: mijn naam is al-ber-toooooo!!!
en ten vierde: zijn er nog koekjes?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ten eerste.... nee... dat klintk echt alsof ik een of andere rare soa heb
en ten tweede... nee heb last van stress
en ten derde: mijn naam is al-ber-toooooo!!!
en ten vierde: zijn er nog koekjes?
zo tof dat je dta herkent!!!!quote:
en de burgemeester die later een nieuwe carriere aanging als kabouter plopquote:
Het is alleen voor echte G's.quote:
Samson en Gert was de shit vroeger.quote:
ja.. miranda zei dat altijd !quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[...]
Samson en Gert was de shit vroeger.
En Octaaf de Bolle, ook zo'n held. Alles was zijn specialiteit.
Ik wil nu een pizzaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil rust nu! Mijn wasmachine piept
ik zeg trouwens nog steeds heel vaak "dat is een van mijn specialiteiten" maar de meeste mensen herkennen de referentie niet...quote:
FYLquote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, fucking priceless dit.
Ik heb afgelopen donderdag zitten flirten met een meisje. Voeg ik haar toe op facebook. Is ze in een relatie met een vrouw.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag zitten flirten met een meisje. Voeg ik haar toe op facebook. Is ze in een relatie met een vrouw.
geniaal !quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee eert neukenquote:
die zit nu met dr vriendin te gieren achter de laptopquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze waardeerde je vrouwelijke kant.
Jaquote:
Dat oranje jurkje?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Morgen zwarte verf kopen en op hoop van zegen m'n jurkje zwart verven!
Ik ben onwijs mannelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze waardeerde je vrouwelijke kant.
Nee, daar is ze te lief voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die zit nu met dr vriendin te gieren achter de laptop
Zo'n befborstelbeuker verhult dat niet hoor, geeft niet schatje!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben onwijs mannelijk.![]()
Vraag maar aan Myra.
[..]
Nee, daar is ze te lief voor.
Dan alquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Morgen zwarte verf kopen en op hoop van zegen m'n jurkje zwart verven!
troy!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
he meiden trouwens op net 5 is een langharige brad pitt die rond huppelt in weinig kleren
Dan is er vast Troye op..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
he meiden trouwens op net 5 is een langharige brad pitt die rond huppelt in weinig kleren
Maar dan zonder equote:
Dat is een dronkenlap.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef formerjellybean het volgende:
Hij schold net iemand uit voor sack of wineeuhh is dat een scheldwoord
Ja.quote:
Ik zei toch al eens dat ik het kryptonite van oranje benquote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan al![]()
Geef onze jongens toch een kans joh!
Troy, Troje, Troye, whateverquote:
Woensdag alstublief Oranje dragenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik zei toch al eens dat ik het kryptonite van oranje ben. Zodra ik dat ding zwart verf en niet meer ga kijken, winnen ze alles
.
Meteen doen dan!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik zei toch al eens dat ik het kryptonite van oranje ben. Zodra ik dat ding zwart verf en niet meer ga kijken, winnen ze alles
.
Hoeveel pandapunten heb jij?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Troy, Troje, Troye, whatever![]()
Krijg jij je vent nou maar zo ver dat je een wip krijgt
En ik nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen , ik wil toch wel dat ons ek avontuur iets langer duurt dan 2 wedstrijden
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik nietik vind de reacties als we verliezen veel te leuk. Ik verheug mij er nu al op
Wie durft er geen berichtje te sturen?quote:
tot zover weer de dagelijkse huishoudelijke update van c_aquote:Op maandag 11 juni 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
zo laatste wasje zit erin
Morgen alleen nog maar strijken
Eigenlijk is het leuker als ze verder komen en de finale verliezenquote:
Ik ben trots jaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
tot zover weer de dagelijkse huishoudelijke update van c_a
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk is het leuker als ze verder komen en de finale verliezen
Ben jij nou een nederlander ????quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dussssssssquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben trots ja![]()
Ik heb nog nooit zo hard gewerkt als vandaag
Nou jaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb me best wel verkneukeld om het WKquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn paspoort zegt van wel. Maar voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ben jij nou een nederlander ????
Nou ik ben gewoon een net meisjequote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie durft er geen berichtje te sturen?
Ik heb niks om een berichtje naar te sturen..
Laat mij ook iets hebben waar ik van kan genietenquote:
oke poetsertje, ik ben trots op jequote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus moet jij wat liever zijn tegen mij
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon na de poulefase naar huis, afgelopen met dat gedonder
Schade, schade Holland Alles ist vorbeiquote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon na de poulefase naar huis, afgelopen met dat gedonder
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, vast..![]()
Maak dat de kat wijs schat
Ik weet nog iemand die mij geen ijsthee liet drinken toen ik 't wildequote:
Dat staat compleet los van zin in seks hebben maar daar niet om durven vragenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand die mij geen ijsthee liet drinken toen ik 't wilde![]()
![]()
Nee, meer bier moest ik hebben volgens haar...
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
doe ik lief ga je emo giffen ja KAK!
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.quote:
Maar wel in verband met het net zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van zin in seks hebben maar daar niet om durven vragen
Ik heb er al 10quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Nog nooit zo weinig punten gehaald op een dag geloof ik.
Mjah iedereen denkt toch al dat ik alcoholist ben, kan ik dat net zo goed waarmakenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wel in verband met het net zijn
Okéquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet het ook eerst even masseren
Ik doe alleen mee bij EK-poultje.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah iedereen denkt toch al dat ik alcoholist ben, kan ik dat net zo goed waarmaken
Ik ben na de eerste wedstrijd vandaag meer dan 5000 plaatsen gezakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1-1
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1-1
Van alleen ijsthee?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono en ik waren je wel opeens kwijt daarna, was je gewoon naar 't station gewandeld..
Ik moest ook wankelend de metro zoeken
Waarom?quote:
Boh ik had gezegd dat ik naar de trein ging!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono en ik waren je wel opeens kwijt daarna, was je gewoon naar 't station gewandeld..
Ik moest ook wankelend de metro zoeken
Denken dat iemand ijsthee mag drinken van mijquote:
Nee, niet, je moest alleen even overgeven ergens zei je...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh ik had gezegd dat ik naar de trein ging!
Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gekotstquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet, je moest alleen even overgeven ergens zei je...
Alleen verse melk uit de uiers toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat iemand ijsthee mag drinken van mij
Volgensmij heb je dat uiteindelijk ook niet, maar we zaten daar wel van "eeuhh.. ok, en nu? Dan gaan wij ook maar.."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gekotst
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste wedstrijd vandaag meer dan 5000 plaatsen gezakt.
Ik had 0-0 Maar zo heb ik in ieder geval de toto goedquote:
Sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dat uiteindelijk ook niet, maar we zaten daar wel van "eeuhh.. ok, en nu? Dan gaan wij ook maar.."
Geen idee, drank is goed inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat iemand ijsthee mag drinken van mij
Jofu wilde een ijsthee dus ik bestelde heel braaf een Palmpjequote:
Zelfs in mijn poule sta ik niet meer op 1. En als het 1-1 blijft, loopt hij nog eens 8 punten uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik had 0-0 Maar zo heb ik in ieder geval de toto goed
Ach, geeft verder niet enzo, als ik er echt pissig om was had je het allang gemerkt, het was gezellig enzoquote:
Ja was idd een gezellige middagquote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, geeft verder niet enzo, als ik er echt pissig om was had je het allang gemerkt, het was gezellig enzoergens best voor herhaling vatbaar
Je voert mensen gewoon dronkenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu wilde een ijsthee dus ik bestelde heel braaf een Palmpje
Uiteraard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |