wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, er zijn er ook die nogsteeds niet snappen waar je de kaart moet houden
Grrr ja!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....
Wat stond erop vrind?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik baal nu enorm. Ik ben mijn usb kwijt.
Rechthoekige poorten aan de voor- en achterkant van je PC.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent zeker een leraar?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja klopt, daar zouden ze wat op moeten verzinnen.. MAAR, je hebt ook de optie om hem elke maand of week automatisch bij te laten schrijven dacht ik?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ik ook zooooo irritant vind, is dat je in vrijwel alle bussen NIET kan opwaarderen.... als je kaart te leeg is, moet je dus lopend naar de metro (of winkelcentrum oid moet) om daar je kaart op te waarderen....
Ik gebruik mijne regelmatig, en verwacht iedere keer dat ie te laag saldo heeft.. totdat ik met een groep weg ga, en denk van "Oh, er staat vast nog genoeg op.." Raad eens wie dan vervolgens het poortje staat te vervloeken omdat ie er weer eens met z'n neus tegenaan loopt... Juist jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die uit proberen te checken met hun fitnesspas
Hier zat in elke bus een oplaadpunt. Nu zit er bij bijna elk een sticker met "SORRY, DEFECT" erop.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...quote:
Heel terechtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onterechte klacht
Vrouwen die niet squatten :')
[..]_! Aardappeltje van me
_!
Dan loopt er een puisterige zolderkamernerd over jouw pasfoto heen te spuiten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...
Allemaal opdrachten van studie en lessen.quote:
;')quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Rechthoekige poorten aan de voor- en achterkant van je PC.
quote:
Ja dan is een anonieme beter. Maar goed het systeem werkt nog steeds niet optimaal en dat is een understatementquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet met een anonieme... en wil eigenlijk niet NOG een pas met mn foto erop, ga bijna nooit met OV, raak dat ding kwijt en dan .. ja dan...
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jijquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik gebruik mijne regelmatig, en verwacht iedere keer dat ie te laag saldo heeft.. totdat ik met een groep weg ga, en denk van "Oh, er staat vast nog genoeg op.." Raad eens wie dan vervolgens het poortje staat te vervloeken omdat ie er weer eens met z'n neus tegenaan loopt... Juist ja![]()
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweerquote:
Ik niet maar ik zorg ervoor dat er altijd genoeg opstaat. Helaas gaat dat best hard.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net zeggen
heb ik ook
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jij
Shit dat had ik afgelopen zaterdag ook op Zuidpleinquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tweede keer in de metro Rotterdam, inchecken bij het apparaat met m'n linkerhand, en door het poortje rechts ervan willen lopen. Zelfde resultaat als jij
Het heeft hier al geon weerd en geflitst en in een flat als ik het zo zie vind ik het ook niet echt fijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweer!
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit dat had ik afgelopen zaterdag ook op Zuidplein
Ik werd uitgelachen
Aardappeltje?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onterechte klacht
Vrouwen die niet squatten :')
[..]_! Aardappeltje van me
_!
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verzekeringspas, toegangspas van je werk
Dan gaan we buiten liggen, kijkend naar de onweer. Jij helemaal weggedoken in mijn sterke armen, zo romantischquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag! Volgens mij gaat het onweren, ik haat onweer!
Tankpas van de zaak, en die is toch echt een hele andere kleurquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verzekeringspas, toegangspas van je werk
Lullig is dat hè. Intussen een hele rij mensen achter je pomtiedomquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tankpas van de zaak, en die is toch echt een hele andere kleur
Gebeurt jou zeker met grote regelmaatquote:
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn chip heeft iets met het saldo van -0.05 euro. Telkens kom ik daar weer op uit en kan ik net niet reizen in het weekend. Wat ik altijd vergeet omdat ik normaal gratis reis.
Slimme jij!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.
Ge watquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft hier al geon weerd en geflitst en in een flat als ik het zo zie vind ik het ook niet echt fijn
Mag het ook binnen, onder een dekentje zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan gaan we buiten liggen, kijkend naar de onweer. Jij helemaal weggedoken in mijn sterke armen, zo romantisch
Ik heb er ook nog eentje liggen anonieme pas wel handig eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd twee OV chipkaarten bij me. Altijd een backup.
Gelukkig is dat alleen wanneer ik een bus van de zaak mee naar huis hebquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lullig is dat hè. Intussen een hele rij mensen achter je pomtiedom
Is ook altijd handig als een van je homies geen kaart heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is een lichtend voorbeeld voor ons allen.
5 euro tegenwoordig? toen die cap er net was, was het toch 3,50?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb chippas expres in ov-hoesje zitten, dan herken ik m... met 5 euro erin... voor als ik hij leeg is en ik niet naar winkelcentrum wil lopen... dan kan ik voor 5 euro een uurnetkaart halen (dure grap )
WT is sowieso al de held van FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is een lichtend voorbeeld voor ons allen.
Ik heb geen homies.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ook altijd handig als een van je homies geen kaart heeft.
* stikt in drinken... proest *quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |