quote:
Natuurlijk mogen ze op vakantie. Maar dat ze in elk geval de moeite nemen om de pers te woord te staan, voordat hun vliegtuig naar de vakantiebestemming vertrekt, zou sympathiek zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef alors het volgende:
Ik vind dat echt zo overdreven. Waarom zouden ze niet op vakantie mogen? Ze hebben het hele jaar door geen tijd om op vakantie te gaan en dan zouden ze nu maar moeten gaan kamperen op Ameland ofzo?Die tweet van Heitinga was behoorlijk ongepast ja, maar op vakantie gaan is hun vrije recht.
Whats next? Een strafkamp na een slecht toernooi, zoals in bananenrepublieken?
Typo.quote:
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze op vakantie. Maar dat ze in elk geval de moeite nemen om de pers te woord te staan, voordat hun vliegtuig naar de vakantiebestemming vertrekt, zou sympathiek zijn.
Wat een afschuwelijke tattoos heeft ie zegquote:
hij probeert natuurlijk de boel een beetje op te leuken en de aandacht af te leiden van dat lelijke koppiequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
Ik moet bij het zien van die Yolanthe-tattoo altijd denken aan hoe Yolanthe zei dat ze 'er wel even stil van was' toen Wesley haar ermee verraste.
Que?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef static het volgende:
[..]
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.
M'n oren blijven klapperen, hoe vaak ik die naam ook ziequote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Die 'fee' op zijn bovenarm is toch Ramona, zijn ex, moeder van Jessey? Volgens mij was dat eerst ook zo'n 'portret' maar is daar later een fee van gemaakt... Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
En voor iemand die ook net van een EK komt, heel apart, of hij heeft echt lopen schranzen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
Hou me ten goede, ik heb ook een pens, ergens op m'n knieėn hangtie, maar voor een sportman?
Hij zit vast in een all inclusive resortquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En voor iemand die ook net van een EK komt, heel apart, of hij heeft echt lopen schranzen.
Whehehe, scherp!quote:
Dat dacht ik ook ja, nu kijken wat hij voor Yolanthe in petto heet als het over is... Een dolfijn of een draak? Of gewoon MJ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Die 'fee' op zijn bovenarm is toch Ramona, zijn ex, moeder van Jessey? Volgens mij was dat eerst ook zo'n 'portret' maar is daar later een fee van gemaakt... Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
Ik moet bij het zien van die Yolanthe-tattoo altijd denken aan hoe Yolanthe zei dat ze 'er wel even stil van was' toen Wesley haar ermee verraste.
Hij laat er dan gewoon 'this is it' onder tatoeėrenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, nu kijken wat hij voor Yolanthe in petto heet als het over is... Een dolfijn of een draak? Of gewoon MJ?
Ze mogen zeker op vakantie..Bertje en schoonzoon Mark met hun vrouwen zitten op Ibiza. Ontopic: Bah Wesley met die tattoo'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef alors het volgende:
Ik vind dat echt zo overdreven. Waarom zouden ze niet op vakantie mogen? Ze hebben het hele jaar door geen tijd om op vakantie te gaan en dan zouden ze nu maar moeten gaan kamperen op Ameland ofzo?Die tweet van Heitinga was behoorlijk ongepast ja, maar op vakantie gaan is hun vrije recht.
Whats next? Een strafkamp na een slecht toernooi, zoals in bananenrepublieken?
Beter 'This is shit'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij laat er dan gewoon 'this is it' onder tatoeėren
Hij is toch voor ons land uitgekomen? Voor Nederland? Dat land dat een klein beetje op zijn kop staat als we/ze in zo'n toernooi staan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef static het volgende:
[..]
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |