Goeie vraag!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Elske6 het volgende:
Weet iemand wie die tattoo op zijn bovenarm moet voorstellen???
Zeg dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook niet nee, maar roken als voetballer is best apart. En dat 'pensje' is ook snel gegaan zo na een EK
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie vraag!
Mij lijkt het gewoon een of andere fee![]()
Die is later gekomen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.Je zou je toch goddomme drie weken de ogen uit je kop moeten schamen, in plaats van in St. Tropez of aanverwante stranden de mooiboy uit te hangen.
Ja klopt, Sneijder was ook de enige die de pers (=de fans in Nederland) te woord wilde staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.
Die heeft ook hard gewerkt tijdens het EK, een van de weinige spelers die wel naar kunnen presteerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |