Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja, maar rijst neem ik toch nooit serieus.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij probeert toch te stoken door te zeggen dat jij een foto heb gestuurd of zie ik dat verkeerd?
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en twijfelde je of je de verkeerde gekocht had?
kan je die een beetje serieus nemen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar rijst neem ik toch nooit serieus.
Z'n zusje wel. Die neem ik serieus dagelijks. [ afbeelding ]
Dat gaat serieus prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je die een beetje serieus nemen?
4312, verder niks.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je een 3 middenvelders formatie hebt. Welke formaties geven een zwakke formatie? 5-3-2 werkt niet kom ik net achter. 4-3-3 is te duur en 4-3-2-1 moet ik zelf eigenlijk hebben.
4312 > 4321 , maar da's persoonlijk en een compleet andere speelwijzequote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je een 3 middenvelders formatie hebt. Welke formaties geven een zwakke formatie? 5-3-2 werkt niet kom ik net achter. 4-3-3 is te duur en 4-3-2-1 moet ik zelf eigenlijk hebben.
En geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4312 > 4321 , maar da's persoonlijk en een compleet andere speelwijze
Rasmusquote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenstats.
Ik ga een team met hem maken.
http://www.futhead.com/12/player/3177
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had de laatste tijd goed contact met Rijst, en dan gaat 'ie ineens zo doen.
Dus ik bedoel te zeggen dat als het te lang goed gaat je dit soort dingen krijgt
Zucht.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij probeert toch te stoken door te zeggen dat jij een foto heb gestuurd of zie ik dat verkeerd?
Heb je een zusje?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo neuken jullie elkaars zusjes allemaal. Dat overkomt mij nooit
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan moet er wat te regelen zijn zou je zeggen.
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenstats.
Ik ga een team met hem maken.
http://www.futhead.com/12/player/3177
ik heb een 18 jarige zus.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.
who needs skills als je Rasmus Lindgren hebt?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.
Ja in principe wel. Maar je hebt natuurlijk verschillende klassen. Scheelt dat jij er 2 in de aanbieding hebt als 1 niet nice genoeg isquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.
Oh die van mij is 24 en de andere is 10 minuten ouder dan ik benquote:
Interesting....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh die van mij is 24 en de andere is 10 minuten ouder dan ik ben. Ofzoiets...
Dus stel, jij hebt een super lekker zusje en die van mij vallen tegen dan is het 2 tegen 1 ruilen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Maar je hebt natuurlijk verschillende klassen. Scheelt dat jij er 2 in de aanbieding hebt als 1 niet nice genoeg is
Ik heb alle skillers inmiddels wel in een team gehad.. Ik hou van variatie, als ik zin heb om te skillen pak ik mijn Brazilianen en anders gewoon wat anders. De meeste van mijn teams bezitten wel een paar 4* + 5* skillers hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.
Juist, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus stel, jij hebt een super lekker zusje en die van mij vallen tegen dan is het 2 tegen 1 ruilen?
Klinkt interessant. Ik zal ze eens whatsappen, dat ik ze ga gebruiken om te ruilen. Zullen ze vast niet erg vinden. Ik zeg gewoon dat jullie veel geld hebben (FUT COINS)quote:
Niet geïnteresseerd in Aziaten, sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Wanneer gaan we puberruilen Kevin. Wel snel voordat ik te oud word.
Ik was voetbal kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom BangBros gebannen is?Rijst?
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom BangBros gebannen is?Rijst?
Godver, was het nog leuk vanmiddag, ik las dat het kontvingeren nog gelukt was ;') Maar dat topic nummer 5 is onvindbaarquote:
Dat was niet eens zijn eigen idee, en daarom hoeft ie toch niet voor fok gebannen te worden, hij deed dat toch niet op fok?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over. [ afbeelding ]
Hijs goed he Hunter? Jammer dat het bij mij niet meer lukt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Heerlijke finale van de advanced cup,tegen iemand die met het engelse elftal van zojuist, alleen dan met Rooney. 3-1 voor bij rust, 2 keer Klaas, daarna precies als de Engelsen gespeeld: Ultra defensive en op de counter. geen kans meer weggegeven50e cup is binnen
![]()
Hij laat zich vaak terugzakken, maar als hij schiet is het meestal een goalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hijs goed he Hunter? Jammer dat het bij mij niet meer lukt.
Castaignos.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af? Budget is niet zo heel groot. Wil sparen voor IF Ricky, maar achterin is het gewoon 3x friet/patat pan. Als ricky niet in de spits staat, dan heb je alleen nog maar kut spitsen. Zit er niet op te wachten op Casta erin te zetten.
Castaignos staat er in bij mij, tegen silvers is hij een opperbaas, maar op gouden niveau is hij poep. Ben altijd blij als ik TOTY de Jong er in kan zetten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af? Budget is niet zo heel groot. Wil sparen voor IF Ricky, maar achterin is het gewoon 3x friet/patat pan. Als ricky niet in de spits staat, dan heb je alleen nog maar kut spitsen. Zit er niet op te wachten op Casta erin te zetten.
(S)IF Heitinga, Donk, Van Aanholt, Emanuelson/Overtoomquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
kabirrrrrquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar is te traag, Gouden dost is kut en Van persie is te duurquote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Castaignos staat er in bij mij, tegen silvers is hij een opperbaas, maar op gouden niveau is hij poep. Ben altijd blij als ik TOTY de Jong er in kan zetten.
Messi kan ook nog.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Huntelaar is te traag, Gouden dost is kut en Van persie is te duur.
Die workrates dit jaar zijn ineens zoveel belangrijker geworden..paar spelers zijn echt waardeloos daardoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
Echt zonde die workrates van Huntelaar. Vorig jaar liep die echt overal precies goed.
Sarpong RW en Vela spits.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Huntelaar is te traag, Gouden dost is kut en Van persie is te duur.
Naarmate de wedstrijd volgt?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
Staat hangend links. komt (naarmate de wedstrijd volgt)steeds meer naar binnen en dan uithalen mt zijn goede been!
Ja hij is een 10/spits. Dus van nature dat hij in het centrum wil staan!quote:
Hij wees je op het 'volgt'. Het is naarmate de wedstrijd vordert.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hij is een 10/spits. Dus van nature dat hij in het centrum wil staan!
oh, Ja is een typ/denkfout. Excusesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij wees je op het 'volgt'. Het is naarmate de wedstrijd vordert.
Hoeveel had je hem ingekocht?quote:
11k maar dat is al heel lang geleden, voor de crashquote:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
gooooodver dat was close, wilde Nasri op de markt zetten, maar was vergeten dat mijn Cheat Engine nog aanstond
Gelukkig liep ie vast
Ja. Maar daar kwam ik dus mooi mee wegquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Huh?
Heb je hem dan zo staan dat elk item wat je aanklikt er voor 150 opgaat?
Hoe heb je dat dan gedaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja. Maar daar kwam ik dus mooi mee weg
nee dat moet niet, hoeft maar bij een item. Ik stuur wel even handleiding via PMquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan?
Ik moet bij elk item :
First scan 200
Next scan 250
value 150
En dan staat hij er pas op
oh thanks.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat moet niet, hoeft maar bij een item. Ik stuur wel even handleiding via PM
Vakje aanvinken aan de linkerkant van die tabel met value e.d.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan?
Ik moet bij elk item :
First scan 200
Next scan 250
value 150
En dan staat hij er pas op
welnee, 10 seconden werk als je CE opstart, daarna gewoon alles erop pleuren.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh thanks.
Dacht al, zeker zo een 15 seconde per item
Dankje,quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welnee, 10 seconden werk als je CE opstart, daarna gewoon alles erop pleuren.
Allemaal 250c?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
En jullie maar cheatengine gebruiken
weer wat geleerdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje,
Het active gedeelte wistik niet!
Ja, deze week zijn brons prijzen sowieso hoger omdat er geen brons IF is. Geen zin om spelers op te pikken dus maar wat pakjes geopend. Je kan ze natuurlijk ook voor 150 verkopenquote:
Ps3 leest geen MKV als het goed is, even een AVI'tje makenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier verstand van een filmpje kijken op de PS3 vanaf een USB-stick?
Bestand is een x264 (.MKV) en op internet las ik dat je een aparte map moet aanmaken (\VIDEO) en daar alles in moet zetten maar PS3 zegt dat er niks staat in de map : (
x
Goede vraag, past echt in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier verstand van een filmpje kijken op de PS3 vanaf een USB-stick?
Bestand is een x264 (.MKV) en op internet las ik dat je een aparte map moet aanmaken (\VIDEO) en daar alles in moet zetten maar PS3 zegt dat er niks staat in de map : (
x
lekker boeiendquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Goede vraag, past echt in dit topic
x
Goed antwoord, past echt in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
x
We zijn een hechte community ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
x
9 van de 10 dingen die hier gepost worden passen niet in dit topic.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
x
Het is een kleine xquote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
9 van de 10 dingen die hier gepost worden passen niet in dit topic.
X
Logisch dat je blijft verliezen dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Even een morale kaarjte kopen. Al mn spelers zitten rond de 70
Als ik mooie vrouwen wil zien zet ik hem wel op een andere zender of website, daarvoor ga ik niet 2x 45 minuten naar zwetende mannen kijken voor een paar flitsen tussendoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie hier kijkt deze wedstrijd nog meer alleen voor de mooie vrouwen op de tribunes?
JE bent gewoon helemaal niet zo slecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
He. Ik wist wel dat het niet aan mij lag!!!
Ik herken dit er in:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Pobberd het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet die ze draaien als de spelers in de catacombe staan? Echt een lekker deuntje
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
x
Dat is hem. Zo chill, thanks!quote:
Ik heb je al antwoord gegeven lolquote:
Overheen gelezen, ik zal eens kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb je al antwoord gegeven lol
Staan betere versies nog op youtube. Heb m in mn mp3 lijst staan, geweldig nummer, en inderdaad een zeer goed introquote:
geen idee man sorry, GJE is van de pc related achtige zaken.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef Pobberd het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet die ze draaien als de spelers in de catacombe staan? Echt een lekker deuntje
jaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Is die Swindon Town kit nog wat waard?
Neequote:
300!quote:
Kan niet mang, zit mobielquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kuuuut, wil je tradeoffer doen op mijne dan, heb hem er voor 200 opgezet
30kquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Had contracten nodig dus even twee jumbopacks voor MS points gekocht, krijg ik IF Akinfeev in mn pack. Is die nog wat waard? Mijn internet doet vaag kan niet checken
29,179 30,349quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Had contracten nodig dus even twee jumbopacks voor MS points gekocht, krijg ik IF Akinfeev in mn pack. Is die nog wat waard? Mijn internet doet vaag kan niet checken
rond de 30k op xbox.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
niet 134kquote:
lucky you.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Bedankt jongens! Toch weer mooi meegenomen. Ook nog een CAM->CM kaartje en een squad fitness zaten er in
6k geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef WezepAFCA het volgende:
Gaan die CAM->CM kaartjes nog steeds voor 8k ofzo?
Gebruik ook een autobuyer.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
ook contracten nodig, wil geen pakjes kopen en ook n iet achterlijk veel betalen.
klote autobuyers.
Of je doet het niet en koopt ze gewoon voor 350quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
ook contracten nodig, wil geen pakjes kopen en ook n iet achterlijk veel betalen.
klote autobuyers.
nahquote:
nonshineyquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah
350? dat kan nu door die autobuyers niet meer
ah ja dat bedoel ik dus met veels te veel betalen.quote:
350 op xbox kan zeker wel, ook met autobuyers, ik bedoel de shinyquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah
350? dat kan nu door die autobuyers niet meer
zat ik in je pakje?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Grote vriend Kevin zat ook nog in het pakje maar die heb ik maar gediscard
ps3 prijzen zijn veel hoger. had laatst nog shineys gekocht voor 550/600. Goedkoper heb je ze niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
350 op xbox kan zeker wel, ook met autobuyers, ik bedoel de shiny
En anders pak je ze voor 400
de paar keer dat ik heb gekeken de afgelopen tijd op ps3 is dat onmogelijk geworden.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
350 op xbox kan zeker wel, ook met autobuyers, ik bedoel de shiny
En anders pak je ze voor 400
Oh oke dat zou kunnen. Dan moet je gewoon wachten tot de eerstvolgende Happy Hour, dan koop ik altijd mijn hele consumables pile vol met contracten van 300/350quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de paar keer dat ik heb gekeken de afgelopen tijd op ps3 is dat onmogelijk geworden.
Voor 2900 bin denk ik toch dat hij weg isquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef WezepAFCA het volgende:
WTF is deze! Had die Akinfeev IF op de tradepile gezet voor 2800 bid 2900 BIN, ga naar mn tradepile en hij staat nergens, in club ook niet. En mn munten staan op 19.206 dus hij kan ook niet verkocht zijn..
geprobeerd maar autobuyers.. echt vaag, ging eerst allemaal zo simpel zoals je het beschrijft. nu onmogelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke dat zou kunnen. Dan moet je gewoon wachten tot de eerstvolgende Happy Hour, dan koop ik altijd mijn hele consumables pile vol met contracten van 300/350
Je had hem beter voor 28000 erop kunnen zetten imo. New Items?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef WezepAFCA het volgende:
WTF is deze! Had die Akinfeev IF op de tradepile gezet voor 2800 bid 2900 BIN, ga naar mn tradepile en hij staat nergens, in club ook niet. En mn munten staan op 19.206 dus hij kan ook niet verkocht zijn..
Oh foutje was 29000 maar ik ga wel via de webapp kijken, staat zeker nog bij new items.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor 2900 bin denk ik toch dat hij weg is
Koop een 400c brons pakje, dan zit hij daar in.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon UT afsluiten, dan zegt ie dat hij nog items heeft staan, en dan kan je hem naar de club zetten, heb dit de laatste paar dagen ook meerdere keren gehad, dat je hem niet op de TP kan zetten. Ook als je dat nu probeert gaat dat niet, dus je moet hem eerst in de club opslaanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh foutje was 29000 maar ik ga wel via de webapp kijken, staat zeker nog bij new items.
Ik denk een paarse Nasriquote:
Daarom, voor een paarse Ibra gaat niemand pakjes kopen, voor nasri welquote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan wel idd, die heeft ook nog geen enkele IF gehad.
Want wie wil er nou een paarse Ibra hequote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom, voor een paarse Ibra gaat niemand pakjes kopen, voor nasri wel
Shevchenko zit niet in het spel neem ik aan ?
Nou ik denk niet dat die hoger ratings krijgt dan de IF, dus vandaar dat ie wss niet zo heel waardevol wordt, en een Nasri welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Want wie wil er nou een paarse Ibra he![]()
Mwoah, niet super. TOTY is echt 1000x beter.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is IF Huntelaar wat? Wil een team maken met TOTY Farfan en kan TOTY Huntelaar niet betalen
Maar ook 10x duurderquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, niet super. TOTY is echt 1000x beter.
1000x beter, 10x duurder. Value ligt bij TOTYquote:
Kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1000x beter, 10x duurder. Value ligt bij TOTY
Of handelen/mijn coins kopenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KloptMaar dan zou ik een van mijn 2 andere gold teams moeten verkopen
Handelen doe ik al, maar dat is nog niet genoeg om een team te bouwen met en rond Huntelaar, dan ben ik nog wel paar dagen bezigquote:
Kan niet, dan vallen ze door de mand met hun "we kunnen geen spelers toevoegen".quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie EA wel met een speciale Shevshenko kaart komen ofzoBij een Russische club ofzo
Je moet ook wel een totale idioot zijn om hem als linksbuiten op te stellen, zet hem dan op de bank zodat die nog als breekijzer er in kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
ToivonenDie raken we nooit meer kwijt
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
Toivonen, roemloos er af. Jammer, ik vind het zo'n sympathieke speler.
Aan Toivonen heb je ook niets als breekijzer, daar issie veel te slap voorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet ook wel een totale idioot zijn om hem als linksbuiten op te stellen, zet hem dan op de bank zodat die nog als breekijzer er in kan.
Normaal eist hij toch om op nummer 10 te spelen?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet ook wel een totale idioot zijn om hem als linksbuiten op te stellen, zet hem dan op de bank zodat die nog als breekijzer er in kan.
Speelde wel een rol in de goal van Zweden btw.
Die gozer schijt in zijn broek voor Ibraquote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal eist hij toch om op nummer 10 te spelen?
Ja en hij offert ontvoerde kleine kinderen aan satan en eet zielige zeehondjes voor ontbijt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal eist hij toch om op nummer 10 te spelen?
En terechtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gozer schijt in zijn broek voor Ibra
Dan is hij niet zo stoer meerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gozer schijt in zijn broek voor Ibra
Serieus?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en hij offert ontvoerde kleine kinderen aan satan en eet zielige zeehondjes voor ontbijt.
suarez is een vampierquote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Serieus?Ik wist dat hij erg was, maar zó erg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ookal zo vandermarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik zou Ibra en di Natale omdraaien, di Natale's linker vond ik veel fijner dan Ibra's linker (ondanks beiden 4* weak foot). Bovendien kan di Natale vanaf daar ook voorzetten geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder misschien IF Pepe / TOTY Basta ofzo?
Ogbonna is gepromoveerd naar de Serie Aquote:
Ik bedoelde Krasicquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ogbonna is gepromoveerd naar de Serie A
Ja zat ik wel aan te denken idd, dat switchen. Qua RM moet ik even kijken hoe dit speelt. Ben echt Krasic fan, maar wil even kijken hoe hij tot zijn recht komt op RM. Meestal doe ik of defensieve mids + aanvallende flanken of wat meer aanvallende spelers op CDM en meer verdedigende flanken. CDM's zijn nu al defensief, dus weet niet of het nodig is. Staat wel mooi als alles IF is thoughquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou Ibra en di Natale omdraaien, di Natale's linker vond ik veel fijner dan Ibra's linker (ondanks beiden 4* weak foot). Bovendien kan di Natale vanaf daar ook voorzetten geven.
Verder misschien IF Pepe / TOTY Basta ofzo?
KrasicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Winnen met 497 coins, issie geraged of had je gewonnen door 2 penaltys ?quote:
1 penalquote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Winnen met 497 coins, issie geraged of had je gewonnen door 2 penaltys ?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KrasicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel, voor Serie A begrippenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
Ik vind Krasic ook lekker spelen hoor, niets mis mee
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
ThanksIk heb gerbuikt gemaakt van de tips van Tim86 en Stijnda. Het spelverdelen op het middenveld ipv iedere x naar voren spelen en amper LB passjes meer geven
Had wel dik 60% balbezit. Lekker lekker
maarja ik mag ook wel winnen met zo'n teamDie voorhoede heb ik ook gemaakt voor mijn toekomstige Huntelaar Farfan squadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Oh Rijst heeft natuurlijk wel geraged, daarom zo weinigquote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik krijg ook maar steeds 550 tot 650 coinsTerwijl ik meestal win en bijna nooit ragequit
hier welquote:
Als ik op dingen klik blijft hij in het hoofdmenu erg vervelend..quote:
f5quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Desiler het volgende:
[..]
Als ik op dingen klik blijft hij in het hoofdmenu erg vervelend..
En ik kan wel op tokens kopen klikken
Niemandquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand nog leuke tips om te handelen? DM ofzo van mensen van PS3 mag, ik heb het namelijk beetje gehad met het handelen in Bronze BPL/ MLS spelers of consumables, en behalve een x een IF Witsel voor 20k lukt het me ook niet echt klappers te maken met golds
Heb je wel eens dat er een vriend bij je op bezoek is en dat ie dan zegt dat ie moet schijten en een dik kwartier weg is??quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh die van mij is 24 en de andere is 10 minuten ouder dan ik ben. Ofzoiets...
da pacequote:
Ik weet niet of je op xbox of PS3 zit, maar op de PS3 zal ik je iig niet in de weg zitten, en op de xbox, uhm ja dan welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga mn geheimen niet vertellen, anders is het geen geheim meer ...
Gaat niemand je zeggen helaasquote:
Moutinho 7 chem hahaquote:
Je moet gewoon Van der Wiel pricefixen, voor meer info moet je ven GJE dm'enquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op xbox of PS3 zit, maar op de PS3 zal ik je iig niet in de weg zitten, en op de xbox, uhm ja dan wel
Heb ervaringquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet gewoon Van der Wiel pricefixen, voor meer info moet je ven GJE dm'en
Seems legitquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet gewoon Van der Wiel pricefixen, voor meer info moet je ven GJE dm'en
Op de console heeft hij 7 chem hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zei je?
Dat lijkt me niet te kloppen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zei je?
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op de console heeft hij 7 chem hoor
Oke veel plezier met je 9 chem moutinho op de webapp gr grquote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar ik zit niet op de console nu he.
o dan heb je wel 9quote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar ik zit niet op de console nu he.
fuck danilo en fuck de chem.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
o dan heb je wel 9danilo krijgt wel 9
Bedankt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke veel plezier met je 9 chem moutinho op de webapp gr gr
hjbquote:
zei je moeder gister ookquote:
Vind het wel leuk voor het thuisland, maakt de groep ook wel spannend zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dit, heb minus Toivonen toch een sympathie voor Zweden
dat zou heel goed kunnen, ik weet niet waar mijn ma gister was. In oegstgeest waarschijnlijk, was jij daar ook? Had even gezegd, was ik langs gekomen.quote:
Ja was ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen, ik weet niet waar mijn ma gister was. In oegstgeest waarschijnlijk, was jij daar ook? Had even gezegd, was ik langs gekomen.
2 jongens op een fokmeet, gay much!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat dan lamlul hadden we fokmeet kunnen doen
Quel even bellen tochquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 jongens op een fokmeet, gay much!
mijn moeder is er dan toch bijquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 jongens op een fokmeet, gay much!
komt eraanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Weiser, pm mij die tut ook eens? Ik zet ze er 1 voor 1 op..
De gay beschuldiging afweren door er incest van te maken..niet handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |