Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja, maar rijst neem ik toch nooit serieus.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij probeert toch te stoken door te zeggen dat jij een foto heb gestuurd of zie ik dat verkeerd?
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en twijfelde je of je de verkeerde gekocht had?
kan je die een beetje serieus nemen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar rijst neem ik toch nooit serieus.
Z'n zusje wel. Die neem ik serieus dagelijks. [ afbeelding ]
Dat gaat serieus prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je die een beetje serieus nemen?
4312, verder niks.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je een 3 middenvelders formatie hebt. Welke formaties geven een zwakke formatie? 5-3-2 werkt niet kom ik net achter. 4-3-3 is te duur en 4-3-2-1 moet ik zelf eigenlijk hebben.
4312 > 4321 , maar da's persoonlijk en een compleet andere speelwijzequote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Als je een 3 middenvelders formatie hebt. Welke formaties geven een zwakke formatie? 5-3-2 werkt niet kom ik net achter. 4-3-3 is te duur en 4-3-2-1 moet ik zelf eigenlijk hebben.
En geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4312 > 4321 , maar da's persoonlijk en een compleet andere speelwijze
Rasmusquote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenstats.
Ik ga een team met hem maken.
http://www.futhead.com/12/player/3177
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had de laatste tijd goed contact met Rijst, en dan gaat 'ie ineens zo doen.
Dus ik bedoel te zeggen dat als het te lang goed gaat je dit soort dingen krijgt
Zucht.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij probeert toch te stoken door te zeggen dat jij een foto heb gestuurd of zie ik dat verkeerd?
Heb je een zusje?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo neuken jullie elkaars zusjes allemaal. Dat overkomt mij nooit
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan moet er wat te regelen zijn zou je zeggen.
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenstats.
Ik ga een team met hem maken.
http://www.futhead.com/12/player/3177
ik heb een 18 jarige zus.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.
who needs skills als je Rasmus Lindgren hebt?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.
Ja in principe wel. Maar je hebt natuurlijk verschillende klassen. Scheelt dat jij er 2 in de aanbieding hebt als 1 niet nice genoeg isquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat gewoon ruilen of hoe zit dat? Ik ben daar niet in thuis.
Oh die van mij is 24 en de andere is 10 minuten ouder dan ik benquote:
Interesting....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh die van mij is 24 en de andere is 10 minuten ouder dan ik ben. Ofzoiets...
Dus stel, jij hebt een super lekker zusje en die van mij vallen tegen dan is het 2 tegen 1 ruilen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Maar je hebt natuurlijk verschillende klassen. Scheelt dat jij er 2 in de aanbieding hebt als 1 niet nice genoeg is
Ik heb alle skillers inmiddels wel in een team gehad.. Ik hou van variatie, als ik zin heb om te skillen pak ik mijn Brazilianen en anders gewoon wat anders. De meeste van mijn teams bezitten wel een paar 4* + 5* skillers hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie je echt altijd teams maken om spelers en nu ook weer die geen skills hebben. Ik dacht juist dat je zo'n zwaar zwaar zware skiller was, hoezo niet al je teams met veel skillers maken dan? Toch ook genoeg mogelijkheden lijkt mij.
Juist, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus stel, jij hebt een super lekker zusje en die van mij vallen tegen dan is het 2 tegen 1 ruilen?
Klinkt interessant. Ik zal ze eens whatsappen, dat ik ze ga gebruiken om te ruilen. Zullen ze vast niet erg vinden. Ik zeg gewoon dat jullie veel geld hebben (FUT COINS)quote:
Niet geïnteresseerd in Aziaten, sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Wanneer gaan we puberruilen Kevin. Wel snel voordat ik te oud word.
Ik was voetbal kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom BangBros gebannen is?Rijst?
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom BangBros gebannen is?Rijst?
Godver, was het nog leuk vanmiddag, ik las dat het kontvingeren nog gelukt was ;') Maar dat topic nummer 5 is onvindbaarquote:
Dat was niet eens zijn eigen idee, en daarom hoeft ie toch niet voor fok gebannen te worden, hij deed dat toch niet op fok?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij liet jongens via cam kontvingeren. Althans, daar had GJE het enthousiast over. [ afbeelding ]
Hijs goed he Hunter? Jammer dat het bij mij niet meer lukt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Heerlijke finale van de advanced cup,tegen iemand die met het engelse elftal van zojuist, alleen dan met Rooney. 3-1 voor bij rust, 2 keer Klaas, daarna precies als de Engelsen gespeeld: Ultra defensive en op de counter. geen kans meer weggegeven50e cup is binnen
![]()
Hij laat zich vaak terugzakken, maar als hij schiet is het meestal een goalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hijs goed he Hunter? Jammer dat het bij mij niet meer lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |