Hij heeft bij mij in de buurt gewoond ja, sukkelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij komt zelfs uit Nijmegen. Ooit gezien?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij in de buurt gewoond ja, sukkel
Een grappig jongetje, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddd... ik kijk wat meer filmpjes van hem maar dit is echt 100x niks. Kijk hoe hij hier staat en hij mag ook wel eens werken aan zijn articulatie.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is vaak genoeg geprobeerd en als je de topics terugleest komt het op een 'mijn smaak vs jouw smaak' discussie neer, waarbij het aanraden/posten van toffe nummers in de afgelopen 90 topics meestal de overhand heeft gehad(in de tijd voor youtube copy/paste je je winamp playlist of je LP/CD aankopen).
Ik weet het nummer niet, maar wel relaxt setjequote:Op maandag 16 juli 2012 00:25 schreef andreas612 het volgende:
Iemand die hier wel het nummer weet op 1:38:10?
Nog int voorprogramma gezien van Souls of Mischief, 8-9 jaar geleden in tivoli. Leuke show welquote:
Nee, jij wel al? Net deze clip ervan gezien, lijkt me wel een interessante filmquote:Op zondag 15 juli 2012 15:45 schreef nelisb het volgende:
Iemand de film Art of Rap van Ice T weleens gezien?
Die track klinkt lekker spacey, heb je al van deze gehoord? Ook erg lekkerquote:
Zoek een op Grime rapquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef arucard het volgende:
Mix van lekker noisy hiphop
Iemand meer van zulk soort artiesten?
Death Grips, maar die zul je wel al kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef arucard het volgende:
Mix van lekker noisy hiphop
Iemand meer van zulk soort artiesten?
Dankquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zoek een op Grime rapzo noemen ze dat volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |