abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:38:51 #226
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_115627561
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:34 schreef Insane- het volgende:
DOOMStarks
Als die uberhaupt nog gaat komen...

Begreep dat de bal nu bij DOOM ligt maar die heeft het nogal druk met andere projecten
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_115627635
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Als die uberhaupt nog gaat komen...

Begreep dat de bal nu bij DOOM ligt maar die heeft het nogal druk met andere projecten
Nee het is al af, maar komt pas uit in 2013. Omdat Wu-block en JJ DOOM voorrang hebben.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:45:42 #228
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_115627773
Ergens een bron daarvan?

Laatste wat ik had gelezen is dit bericht, is al wel van december '11:
http://www.hiphopdx.com/i(...)rks-lp-is-on-the-way
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:21:20 #230
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_115650278
Gehele JJ DOOM album is hier te luisteren:
http://www.guardian.co.uk/music/2012/aug/16/doom-key-to-the-kuffs
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_115651751
quote:
^O^
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:52:06 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115682595
[edit] :')
pi_115707172

vandaag voor het eerst gehoord, ziek goede rapper
pi_115707348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef ChesterPerry het volgende:

God hey waarom worden dit soort mongolen gewaardeerd, het wereldje daar is wel ons kent ons heb ik het gevoel. Nederlandse rappers waren al clowns en wack, maar nu maken we ons wel erg belachelijk.

Even ter compensatie:




Een paar nummertjes van Ironman, eigenlijk kan ik wel het hele oeuvre droppen van ghostface killah
Faberyayo is soms nog wel creatief en heeft nog wel eens wat te zeggen.

Maar Lil' Kleine? :')

Hij vechten? _O-. Die naam alleen al. Tevens kut beat met Logic stock sounds, niks bijzonders.
pi_115733403
- al gepost :D -


quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 05:56 schreef brothalynchhung het volgende:

vandaag voor het eerst gehoord, ziek goede rapper
pi_115733456
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rumiii op 19-08-2012 00:19:57 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 10:59:01 #239
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_115817072
http://www.nu.nl/muziek/2(...)verkeerde-koers.html

quote:
Chuck D waarschuwt Nederland voor verkeerde koers
AMSTERDAM - Nederland is de verkeerde weg ingeslagen en moet oppassen om de slag met andere landen in Europa niet te verliezen. "Ik hoop dat dit verandert", zegt Chuck D van de Amerikaanse rapgroep Public Enemy tegen NU.nl.
Foto: Wenn.com

De Nederlandse bezuinigingen op vlakken als cultuur en onderwijs zitten de rapper danig dwars. "Dit is een slechte koers", zegt Chuck D. "Ik weet dat veel Amerikanen graag naar Nederland komen. De mensen, de musea, de architectuur: ik ben er zelf ook dol op. Al jaren kom ik in Nederland, in Europa is het een tweede thuis voor me."

"Vijftien, twintig jaar geleden leek Nederland nog op een geweldige koers te zitten in deze veranderende wereld. Maar sindsdien is Nederland een andere koers ingeslagen. Ze proberen duidelijk te redden wat er te redden valt nu de euro gefaald heeft." Dat er zwaar bezuinigd wordt op onderwijs baart hem het meeste zorgen.

"Dat is teleurstellend", waarschuwt hij. "Ik kom in veel landen in Oost-Europa en het lijkt erop dat die landen juist naar manieren zoeken om hun mensen beter te scholen. Zo willen ze onderdeel worden van het westen. De oude landen in het westen moeten er daarom nu voor blijven zorgen dat ze hun eigen identiteit bewaren."

Overboord

"Maar het lijkt er nu op dat Nederland zijn eigen karakter overboord aan het zetten is. Ik hoop dat dit weer verandert." Chuck D, voorman van de rapgroep Public Enemy uit New York, is deze week weer in Nederland om de staat van ons land met eigen ogen te aanschouwen.

De band is woensdag te zien in Utrecht en zaterdag op het festival Boogiedown in Breda en viert zo het vijfentwintigjarige bestaan van Public Enemy, bekend van hits als Can't Truss It en Fight The Power. De groep zal er onder meer nummers spelen van het nieuwste album, Most Of My Heroes Still Don't Appear On No Stamp.

Wijzer

"Al het reizen heeft me een wijzer man gemaakt", zegt Chuck. "Natuurlijk is elk land tegenwoordig op internet te zien. Maar er gaat niets boven zelf in zo'n land zijn, met mensen te kunnen praten en het met eigen ogen te zien. In Nederland zal ik ook weer praten met mensen over hun leven."

"Over politiek, economie. Ik wil ze graag advies geven, al luister ik altijd meer dan ik praat." Het voornaamste advies is dat Chuck D aan jongeren geeft is dat ze niet de pakken neer moeten gaan zitten. "Als je geen baan kunt vinden, houd je zelf dan bezig", zegt hij. "Ga iets interessants voor jezelf doen."

Ontmoedigd

"Raak niet ontmoedigd, geef niet op. Blijf je best doen." Muziek maken is voor jongeren uiteraard ook een optie. Chuck D werpt zich tegenwoordig op als ontdekker van nieuw talent. "Ik heb een radioshow in New York, te horen via rapstation.com, en weet door dat werk dat de muziekscene van nu enorm leeft", zegt hij.

"Er is veel talent op dit moment en het is mijn werk om ze te ontdekken. Om de goede artiesten eruit te filteren. 25 jaar geleden was dat veel makkelijker. Je had twintig albums op je bureau liggen. Nu zijn er honderdduizenden artiesten op internet."

Lui

"Veel mensen rekenen er ook nog eens op dat iemand het voor ze uitzoekt en bepaalt wie er talentvol is. Eigenlijk is dat lui." Chuck D had maar al te graag gezien dat internet had bestaan in de begintijd van zijn spraakmakende groep. "Wij hadden precies geweten hoe internet te gebruiken."

"Public Enemy had een ondergrondse wereld gebouwd. Maar dat is nu ook nog mogelijk hoor", vervolgt hij. "Nee, je wordt niet zomaar in een dag beroemd met je muziek. Echt niet. Maar je kunt het wel makkelijker proberen. Dat blijf ik zeggen, tegen iedereen."

Public Enemy staat op 22 augustus in Tivoli, Utrecht, op 23 augustus in Metropool, Hengelo en op 25 augustus op Boogiedown, Breda.
Door: NU.nl/Anton Slotboom
ik ben het met hem eens, steeds saaier en chagrijniger wordt dit land.. niks kan goed, en dan ook nog die bezuinigingen van rechts, helpt er allemaal niet bij, wat hij zegt: je zet je identiteit overboord

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 11:53:28 ]
pi_115818319
:')

Ik vind Chuck D een grappige dude maar zijn mening over de financiën van een land laten mijn heel erg siberisch.
Conscience do cost.
pi_115818553
mwoa, wou je gaan ontkennen dat het allemaal veel beter gaat dan 5 jaar geleden? :P
pi_115875450

deze beat, eigenlijk alle beats van cunninlynguists zijn echt zo dope he :)
pi_115875747
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:38 schreef andreas612 het volgende:
mwoa, wou je gaan ontkennen dat het allemaal veel beter gaat dan 5 jaar geleden? :P
Nee, dat niet :P Maar ik krijg gewoon hoofdpijn van artiesten die, zeker als ze uit het buitenland zijn, zogenaamd slim gaan doen over Nederlandse politiek.

En al helemaal als ze kritiek hebben op de kunst&cultuur bezuinigingen :P
Conscience do cost.
pi_115878303
Een klassieker uit mijn jeugd:


_O_ _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_115879587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, dat niet :P Maar ik krijg gewoon hoofdpijn van artiesten die, zeker als ze uit het buitenland zijn, zogenaamd slim gaan doen over Nederlandse politiek.

En al helemaal als ze kritiek hebben op de kunst&cultuur bezuinigingen :P
naja, dat zijn wel de bezuinigingen die hun ook geld gaan kosten..
  donderdag 23 augustus 2012 @ 08:24:47 #247
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_115896669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
Een klassieker uit mijn jeugd:


_O_ _O_ _O_
Eric B en Rakim zijn naar mijn mening echt een perfecte combo ^O^


Jazzmatazz :D

I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_115899251
Deze vind ik echt chill _O_

Vooral door de beat. Lil Wayne heeft ook wel een chille stem. Je moet er maar van houden zullen we maar zeggen :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115910597
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze vind ik echt chill _O_

Vooral door de beat. Lil Wayne heeft ook wel een chille stem. Je moet er maar van houden zullen we maar zeggen :P.
dude? chille stem? dit is 140% geautotuned :l snap ook niet hoe je ergens van kan houden dat het beeld op hip hop/rap zo verpest heeft voor mensen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:48:06 #250
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_115943903
Een onbekende, yet gruwelijke track!
Old skool tunes en Lupe flow _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')