abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112750857

Welkom in het grote PSV topic! :W

Websites:
Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness

Erelijst:
Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (8x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

xxx

xxx

xxx

Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 12-06-2012 00:25:50 ]
pi_112750969
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat echt héél karig voor een club als PSV. En Afellay en Bakkal zijn alweer 25+.
Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.

Hoe dan ook, Depay wordt een hele grote, Locadia zit er aan te komen en met een beetje mazzel maakt Ritzmaier ook nog de stap. Om nog maar niet te spreken van de 2 gigantische keepertalenten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112751045
Verlengd. :')
pi_112751112
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Verlengd. :')
Hij bedoelD waarschijnlijk 'heeft verlengd'.... :')
pi_112751129
OP wat aangepast. Paar plaatjes weg, erelijst niet in spoiler, en nog wat kleine dingetjes.
pi_112751277
Verlengd in de tegenwoordige tijd?

Hoort verlengt te zijn
pi_112751313
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Verlengd in de tegenwoordige tijd?

Hoort verlengt te zijn
spuit 11
  Forum Admin maandag 11 juni 2012 @ 19:35:15 #8
35723 crew  GGMM
pi_112751432
TT aangepast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_112752535
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
OP wat aangepast. Paar plaatjes weg, erelijst niet in spoiler, en nog wat kleine dingetjes.
Ik vind OP nog wat aan de lange kant.
Doe YT in Spoiler ofzo.
De wedstrijden mogen ook weg/spoiler.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_112753717
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik vind OP nog wat aan de lange kant.
Doe YT in Spoiler ofzo.
De wedstrijden mogen ook weg/spoiler.
Allemaal weg. Nieuwe seizoen komt er toch aan.
pi_112755741
Kaarten ajax - psv in de pocket w/
Nothing to see here, carry on
  maandag 11 juni 2012 @ 21:29:11 #12
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112759251
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.

Hoe dan ook, Depay wordt een hele grote, Locadia zit er aan te komen en met een beetje mazzel maakt Ritzmaier ook nog de stap. Om nog maar niet te spreken van de 2 gigantische keepertalenten.
Dat ze maar kort geleden begonnen zijn met de jeugd, is helemaal niet waar. Ze waren daar eigenlijk al mee bezig toen de eerste fase van de verbouwing van de Herdgang werd ingezet. En het effect daarvan is ook gewoon zichtbaar.

In principe is het idee natuurlijk dat je om de zoveel tijd iig één toptalent door krijgt en derest is eigenlijk gewoon bedoel om in functie van de ontwikkeling van de ontwikkeling van dat talent een situatie te creëren waarin hij zich kan ontwikkelen. Zo nu en dan valt er dan nog eens een extra spelertje op. Maar we zijn sowieso Pereira, Labyad al kwijt wat gewoon goede voorbeelden hadden kunnen zijn van eigen jeugdspelers die in het eerste mee konden en een vaste plaats hadden kunnen krijgen op termijn (voor zover Labyad die niet al had). Bazoer, Bakkali en Depay zijn andere spelers waar wat van verwacht wordt en die we in de nabije toekomst kunnen gaan zien. Maar ook daar wordt ook door andere clubs naar gekeken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_112759526
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef Kenju het volgende:
Maar we zijn sowieso Pereira, Labyad al kwijt wat gewoon goede voorbeelden hadden kunnen zijn van eigen jeugdspelers die in het eerste mee konden en een vaste plaats hadden kunnen krijgen op termijn (voor zover Labyad die niet al had). Bazoer, Bakkali en Depay zijn andere spelers waar wat van verwacht wordt en die we in de nabije toekomst kunnen gaan zien. Maar ook daar wordt ook door andere clubs naar gekeken.
Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.

Ik zeur daar niet over, maar het gebeurt wel gewoon.
pi_112759716
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.

Ik zeur daar niet over, maar het gebeurt wel gewoon.
Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 11 juni 2012 @ 21:42:54 #15
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112760156
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_112760371
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_112760525
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:

[..]

Eens hiermee. Zit toch wel een verschil in tussen een jongen van 16 3 ton bieden of gewoon een jeugdcontract. Tuurlijk kan iemand bij PSV meer verdienen dan bijv. Sparta, ook jeugdspelers, maar die doen het toch vooral voor hun ontwikkeling.

Maar echt klagen mogen we niet. Wij halen ook jongens uit het buitenland en het buitenland haalt ze weer bij ons weg. Er gaat toch nooit een manier komen om dit tegen te gaan en nu is het gewoon graaien bij de kleinere clubs. En een hoop van die jongen worden ook gewoon opgeleid om vervolgens weer naar een kleinere club terug te gaan omdat ze het niet redden.
pi_112760619
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:54:35 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112760981
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
Dat is nagenoeg niks als je ze heel vroeg wegplukt. Wordt berekend van 12-23 jaar en dan max. 5%
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112761384
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Nee, dat gaat echt om bedragen van max 5% en dat is alleen als je zo'n jongen van 12 tot 21 (of 23) opleidt. Meestal zitten ze van 12/13 tot 16/17 en worden ze weggeplukt. Dan ontvangt Sparta 1% ofzo, terwijl er jaarlijks meer dan een miljoen naar de jeugdopleiding gaat.

Die 5% moet gewoon naar minstens 25%, dat komt het voetbal alleen maar ten goede, omdat het dan eindelijk loont om een goede jeugdopleiding neer te zetten.
pi_112763005
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.

En ik heb dan geen inzicht in wat voor opleidingsvergoeding betaald wordt. Het zou wel netter zijn als er natuurlijk echt een transfervergoeding tegenover staat zoals bij Willems.
pi_112763111
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.
Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.
pi_112763215
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.
Ah oke. Ik lees ook overigens nu pas net dat PSV een nieuwe van Sparta gehaald heeft op het netwerk. Sorry, ben pas net thuis. Snap nu ook pas waarom heel deze discussie gevoerd wordt
pi_112767693
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

En ik heb dan geen inzicht in wat voor opleidingsvergoeding betaald wordt. Het zou wel netter zijn als er natuurlijk echt een transfervergoeding tegenover staat zoals bij Willems.
Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.

Verder begrijp ik wel dat PSV het doet en zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld en je kunt het niet oplossen, maar je kunt wel de clubs compenseren daar gewoon dat percentage flink omhoog te gooien. Dat is wat er moet gebeuren, dat zal ervoor zorgen dat clubs als Sparta gewoon door kunnen blijven gaan met het opleiden van eigen jongens.
pi_112772226
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.

Verder begrijp ik wel dat PSV het doet en zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld en je kunt het niet oplossen, maar je kunt wel de clubs compenseren daar gewoon dat percentage flink omhoog te gooien. Dat is wat er moet gebeuren, dat zal ervoor zorgen dat clubs als Sparta gewoon door kunnen blijven gaan met het opleiden van eigen jongens.
Dat moet de FIFA regelen, als PSV een talent voor 2 euro kan krijgen, dan doen ze dit ipv 200 te betalen omdat, dat eerlijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')