Oh, achzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Is bij een concert geweest van The Stone Roses geweest, had hij aan haar getweet
"Maar"?? Mooi werk lijkt mequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
Ik ben een mail aan 't tikken naar mams en ik besef me net hoe tof 't eigenlijk is om Windesheim op m'n cv te kunnen zetten, ook al is het maar als student-assistent./randomgeneuzel.
't Was toffer geweest als ik natuurlijk gewoon docent daar wasquote:
Trusten en geef je ogen goed rust vannacht, zodat ze wellicht wat minder pijn doen als 'geslaagt' trending is morgen!quote:
Misschien rol je er wel hartstikke mooi in zo, hoe tof zou dat zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Was toffer geweest als ik natuurlijk gewoon docent daar wasEn hey, wellicht inspireert het me op hbo-niveau les te gaan geven, daar had ik nog geen ervaring mee
Verder alles wel gehad ondertussen. Alhoewel je voor hbo wel een 1stegraads bevoegdheid moet hebben, maar wie weet, wie weet.
Dat zou pas echt übertof zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien rol je er wel hartstikke mooi in zo, hoe tof zou dat zijn?
Vandaag, want TL-uitslag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten en geef je ogen goed rust vannacht, zodat ze wellicht wat minder pijn doen als 'geslaagt' trending is morgen!
Hihiquote:
Slijm niet zo johquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou pas echt übertof zijnAl helemaal als ik van die voorbeeldige studenten als Pino heb
Uiteraard ook eigenbelang, want evaluatie enzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slijm niet zo joh![]()
![]()
Pitten nu, trusten all![]()
.
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Againzender het volgende:
Slect moment om Belgie van Het Goede Doel te gaan luisteren.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |