Hmmmm komt goed tochquote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had alleen hoek gedaan, nu nog baan midden op de muur..
Wat voor kleur had dat shirt???quote:
Hulp nodig met klussen?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... nou echt he....moet gewoon toegeven bij deze dat ik helemaal gene zelfstandige vrouw ben... dat probeer ik alleen maar, omdat ik niet echt ene klusteam heb om op terug te vallen... ben gewoon een klus-kneus
ik ben voor engeland, want frans is een stomme taal... (maar ze hebben wel lekkere chocolade broodjes!)quote:
Ik heb gewoon een hekel aan Frankrijk... ook als ik naar Disney ga... dan irriteer ik me aan Fransenquote:
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.quote:
Ik erger me aan alles rondom het nationale Engelse elftal. Hele sfeer die er altijd omheen hangt, verschrikkelijk. Dan zijn zelfs de Fransen nog beter. Verder heb ik niets tegen de mensen, de taal of het land.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan Frankrijk... ook als ik naar Disney ga... dan irriteer ik me aan FransenGene idee waarom
Mar dat heb ik als sinds mijn 16e ofzo
I feel your painquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.
Wordt echt doodziek van de hoeveelheid klusjes die ik nog moet doen.
Moet ook nog al mn laminaat (wat al ligt) opnieuw met een cirkelzaag oid zagen, want t staat veeeel te strak en daardoor bol... al op 2 plekken geklapt . en mn slaapkamer ziet er ook niet echt sfeervol uitserieus niet 1 kamer in huis die af/gezellig is
Awwquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.
Moet ook nog al mn laminaat (wat al ligt) opnieuw met een cirkelzaag oid zagen, want t staat veeeel te strak en daardoor bol... al op 2 plekken geklapt . en mn slaapkamer ziet er ook niet echt sfeervol uitserieus niet 1 kamer in huis die af/gezellig is
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik zeg: Klusmeet bij Snarf!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Same, had 0-1 voor Engeland. Kan nu alleen nog punten voor winst Engeland pakken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben soberzo genaaid in de poule. 2-0 kan het niet meer worden. Met 2-1, 3-1 of 3-2 pakken er een aantal mensen volle punten terwijl ik maar 4 puntjes scoor dan.
Dag eerste plaats.
Er is toch zo'n site voor dit soort dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.
sexjobs.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch zo'n site voor dit soort dingen![]()
Wacht ik ga ff zoeken
Sja, een handige ondernemende boer uut de Achterhoek wou je nietquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat weet jij wel heel goedquote:
Dat zou best vet zijn eigenlijk. Fok!kers voor Fok!kersquote:
Er is een subforum voorquote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zou best vet zijn eigenlijk. Fok!kers voor Fok!kers
Ik pas. Tenzij ik op de nu al mislukte muur mag kliederen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
JIJ!!quote:
Zo lief zijn wij gewoon.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Half 8, is dat niet erg krap?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ!!
Woensdag!!
Half 8!!
Amsterdam Centraal bij de Starbucks!!
Be there!!
ghehe... dinges waat ik gegeten had is handig...!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.
Ik zoek een klusjesvrouw die het tegen betaling in natura bij mij wil opknappen, en een tuinvrouw, en toen stuitte ik laatst in de panorama of nieuwe revu op een artikel er over.quote:
Nee!quote:
Aww, schatje tochquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zoek een klusjesvrouw die het tegen betaling in natura bij mij wil opknappen, en een tuinvrouw, en toen stuitte ik laatst in de panorama of nieuwe revu op een artikel er over.
Weinig reacties tot nu toe
Oké, in mijn bevlekte stadje had ik best wel moeite zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Spelen pas om kwart voor 9 dus tiet zat
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, in mijn bevlekte stadje had ik best wel moeite zeg maar.
Ik.quote:
Jij sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Spelen pas om kwart voor 9 dus tiet zat
Oh noes!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]nou opzich zou t verven/behangen in zijkamer dan in een dagdeel gedaan zijn... ik regel de bbq
En ben de laminaatvrouwquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]nou opzich zou t verven/behangen in zijkamer dan in een dagdeel gedaan zijn... ik regel de bbq
Dat valt reuze mee hoor!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik.
Ben.
Niet.
Lief.
Hmmmkay
[..]
Jij sowieso
Ik barst van de goede ideeën.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
Dat ik half zes nogal moeite had met een café te vinden waar het niet rijen dik tot buiten stond.quote:
Laminaat leggen is makkelijkquote:
Deal hoor, prik maar een datumquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
Nu heb ik zelf laatst gewoon een schilderij op staan hangen, en dat is tegen mijn principes he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |