Hmmmm komt goed tochquote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had alleen hoek gedaan, nu nog baan midden op de muur..
Wat voor kleur had dat shirt???quote:
Hulp nodig met klussen?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... nou echt he....moet gewoon toegeven bij deze dat ik helemaal gene zelfstandige vrouw ben... dat probeer ik alleen maar, omdat ik niet echt ene klusteam heb om op terug te vallen... ben gewoon een klus-kneus
ik ben voor engeland, want frans is een stomme taal... (maar ze hebben wel lekkere chocolade broodjes!)quote:
Ik heb gewoon een hekel aan Frankrijk... ook als ik naar Disney ga... dan irriteer ik me aan Fransenquote:
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.quote:
Ik erger me aan alles rondom het nationale Engelse elftal. Hele sfeer die er altijd omheen hangt, verschrikkelijk. Dan zijn zelfs de Fransen nog beter. Verder heb ik niets tegen de mensen, de taal of het land.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan Frankrijk... ook als ik naar Disney ga... dan irriteer ik me aan FransenGene idee waarom
Mar dat heb ik als sinds mijn 16e ofzo
I feel your painquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.
Wordt echt doodziek van de hoeveelheid klusjes die ik nog moet doen.
Moet ook nog al mn laminaat (wat al ligt) opnieuw met een cirkelzaag oid zagen, want t staat veeeel te strak en daardoor bol... al op 2 plekken geklapt . en mn slaapkamer ziet er ook niet echt sfeervol uitserieus niet 1 kamer in huis die af/gezellig is
Awwquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wil gewoon t eigen-huis-en-tuin klusteam... dan kan eindelijk ook mn droger worden aangesloten en laatste stukje tuin getekgeld en in no-time mn zijkamer beetje grbuiksklaar gemaakt.
Moet ook nog al mn laminaat (wat al ligt) opnieuw met een cirkelzaag oid zagen, want t staat veeeel te strak en daardoor bol... al op 2 plekken geklapt . en mn slaapkamer ziet er ook niet echt sfeervol uitserieus niet 1 kamer in huis die af/gezellig is
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik zeg: Klusmeet bij Snarf!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Same, had 0-1 voor Engeland. Kan nu alleen nog punten voor winst Engeland pakken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben soberzo genaaid in de poule. 2-0 kan het niet meer worden. Met 2-1, 3-1 of 3-2 pakken er een aantal mensen volle punten terwijl ik maar 4 puntjes scoor dan.
Dag eerste plaats.
Er is toch zo'n site voor dit soort dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.
sexjobs.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch zo'n site voor dit soort dingen![]()
Wacht ik ga ff zoeken
Sja, een handige ondernemende boer uut de Achterhoek wou je nietquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat weet jij wel heel goedquote:
Dat zou best vet zijn eigenlijk. Fok!kers voor Fok!kersquote:
Er is een subforum voorquote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zou best vet zijn eigenlijk. Fok!kers voor Fok!kers
Ik pas. Tenzij ik op de nu al mislukte muur mag kliederen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
JIJ!!quote:
Zo lief zijn wij gewoon.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Half 8, is dat niet erg krap?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ!!
Woensdag!!
Half 8!!
Amsterdam Centraal bij de Starbucks!!
Be there!!
ghehe... dinges waat ik gegeten had is handig...!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.
Ik zoek een klusjesvrouw die het tegen betaling in natura bij mij wil opknappen, en een tuinvrouw, en toen stuitte ik laatst in de panorama of nieuwe revu op een artikel er over.quote:
Nee!quote:
Aww, schatje tochquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zoek een klusjesvrouw die het tegen betaling in natura bij mij wil opknappen, en een tuinvrouw, en toen stuitte ik laatst in de panorama of nieuwe revu op een artikel er over.
Weinig reacties tot nu toe
Oké, in mijn bevlekte stadje had ik best wel moeite zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Spelen pas om kwart voor 9 dus tiet zat
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, in mijn bevlekte stadje had ik best wel moeite zeg maar.
Ik.quote:
Jij sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Spelen pas om kwart voor 9 dus tiet zat
Oh noes!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]nou opzich zou t verven/behangen in zijkamer dan in een dagdeel gedaan zijn... ik regel de bbq
En ben de laminaatvrouwquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]nou opzich zou t verven/behangen in zijkamer dan in een dagdeel gedaan zijn... ik regel de bbq
Dat valt reuze mee hoor!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik.
Ben.
Niet.
Lief.
Hmmmkay
[..]
Jij sowieso
Ik barst van de goede ideeën.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
Dat ik half zes nogal moeite had met een café te vinden waar het niet rijen dik tot buiten stond.quote:
Laminaat leggen is makkelijkquote:
Deal hoor, prik maar een datumquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
Nu heb ik zelf laatst gewoon een schilderij op staan hangen, en dat is tegen mijn principes he.quote:
ja, deden wij goed he...! laminaat boven ligt nog steeds perfect (beneden niet..) misschien is dat dan toch een vrouwen klusquote:
Oh dat zal in amsterdam ook wel zijn but who cares!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ik half zes nogal moeite had met een café te vinden waar het niet rijen dik tot buiten stond.
Sheldon helpt je vast welquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf laatst gewoon een schilderij op staan hangen, en dat is tegen mijn principes he.
Het is zo erg dat ik waarschijnlijk volgende week zelf in de tuin ga beginnen
die vriendin van jou heeft een goede invloed op jou!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf laatst gewoon een schilderij op staan hangen, en dat is tegen mijn principes he.
Het is zo erg dat ik waarschijnlijk volgende week zelf in de tuin ga beginnen
Ja Snarf en ik hebben het laminaat in de slaapkamer nog beter gelegd dan de mannenquote:
Altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om uiteindelijk met meer rommel te eindigen dan waar je mee begon
Mensen die toegeven dat ze lief zijnquote:
Nee hoor, is meer het feit dat ik me er gewoon al heel lang gruwelijk aan erger en nu wat meer tijd hadquote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die vriendin van jou heeft een goede invloed op jou!
Maar jij bent liefquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die toegeven dat ze lief zijn
Kun je nagaan als je hem in levende lijve zietquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
SheldonMoet steeds lachen als ik die naam zie
Hoax.quote:
Ga naar een willekeurige fokmeetquote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je hem in levende lijve ziet
Ik moest lachen toen ik zaterdag zag hoe hij Roy ging "helpen"quote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
SheldonMoet steeds lachen als ik die naam zie
ghehe ik wil details!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik zaterdag zag hoe hij Roy ging "helpen"
Roy ging een vlag ophangen. Sheldon vond de touwtjes leuk. Roy riep de hele tijd "sheldon opzouten!" "Sheldon ga weg" "Sheldon afblijven" Enzquote:
Ik hoor het al---hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat zal in amsterdam ook wel zijn but who cares!!
Uitzicht op de hoeren en gezellige FOK!kers!!
Ik ben lief.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die toegeven dat ze lief zijn
Mooi!! Gezellig!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al---hier ga ik spijt van krijgen.
I'm in!
Wat ben je dan wel?quote:
en sheldon is ook vernoemd naar DE sheldon...?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy ging een vlag ophangen. Sheldon vond de touwtjes leuk. Roy riep de hele tijd "sheldon opzouten!" "Sheldon ga weg" "Sheldon afblijven" Enz
jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sheldon is ook vernoemd naar DE sheldon...?
Volgens mij is FOK!ers taaltechnisch gezien meer correct.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een subforum voor![]()
Als snarf daar een topic opent zijn er vast wel fokkers die willen helpen!
En ja het is FOK!kers!
Uiteraardquote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sheldon is ook vernoemd naar DE sheldon...?
Maar het is toch ook fokkers? Geen idee eigenlijk en dikke /carequote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is FOK!ers taaltechnisch gezien meer correct.
Niemand heeft toch zo'n poppetje van mij?quote:
Iedereen!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand heeft toch zo'n poppetje van mij?
Dat verklaard een hoopquote:Op maandag 11 juni 2012 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen!
Kregen we gratis bij de registratie
* verklaartquote:
Een klootzak. Chicks dig it, schijnt hetquote:
Huppel is veel ergerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs geband leeft Joy hier nog voort.
HOAX!!quote:
QFTquote:
Ik zag de ninja editquote:
Jullie laten mij gewoon fouten makenquote:
Daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie laten mij gewoon fouten maken
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar verder ben je wel een schatje hoor. soms
Ja, maar ook Nederlanders en niet Nederlandders. En ook Duitsers en niet Duitssers.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is toch ook fokkers? Geen idee eigenlijk en dikke /care
Maar de d en s zijn toch geen letters die verdubbelen bij meervoud en de k wel toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ook Nederlanders en niet Nederlandders. En ook Duitsers en niet Duitssers.
Klopt, maar dat doe ik uit liefde voor iedereen. Nu heeft iedereen een voorbeeld dat het nog slechter en dat ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig hoor
Die van mij heeft ook zijn eigen plek.quote:
klopt, anders zou t foker (fookers zijn in uitspraak)quote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de d en s zijn toch geen letters die verdubbelen bij meervoud en de k wel toch?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook zijn eigen plek.
Het is dat hij niet kan praten maar hij kijkt me dan wel aan met zo'n blik van you're in my spot
Had - hadden.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de d en s zijn toch geen letters die verdubbelen bij meervoud en de k wel toch?
Mjah nogmaals geen idee verderquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, anders zou t foker (fookers zijn in uitspraak)
maar omdat dit een "merk" is , kan t ook af met fok!ers... door de "!" heb je t woord al juist gesplitst
Whehehehehequote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook zijn eigen plek.
Het is dat hij niet kan praten maar hij kijkt me dan wel aan met zo'n blik van you're in my spot
Das een werkwoord, daar gelden weer andere regels voor!!quote:
Ja, maar er staat een uitroepteken, waardoor het woord al 'eindigd' en het is een merknaam.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme kindjes van julliequote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding is ook een taalnazi![]()
Hij heeft zelfs een abo op "onze taal"
Doe eens niet zo eng!!quote:
Wat lief dat je me schatje noemtquote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Er is maar een schatje in dit topic...
Ik tel er 3quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
hihi dank jequote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
en meer 1 troll.....quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Ahwquote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik tel er 3
Samzz, Snarf en Huppel
Is dat zo, en zo ja waarom?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das een werkwoord, daar gelden weer andere regels voor!!
Ja dat zeg je nuquote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng!!
1 Kledder is meer dan genoeg
JIJ OOK HOOR!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik tel er 3
Samzz, Snarf en Huppel
Eindigd?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar er staat een uitroepteken, waardoor het woord al 'eindigd' en het is een merknaam.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik tel er 3
Samzz, Snarf en Huppel
Jij denkt dat ik die hel van strontluiers, nachtelijke voedingen, kuthechtingen, pijnlijke borsten en kots overal nog een keer wil meemaken?quote:
Ik heb bierquote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Kut mij thee staat op de tafel, ik zit op de bank, met laptop op schoot..... En ik wil mijn thee
Pfffffffff
hoooooooooooow hoe moet je dat nu oplossen...??quote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Kut mij thee staat op de tafel, ik zit op de bank, met laptop op schoot..... En ik wil mijn thee
Pfffffffff
Ik ken het gevoel. Heb je ook nog een snuggie aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffffff
Die is in slaap gevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoooooooooooow hoe moet je dat nu oplossen...??
"roooooooooobbbbbbb"
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb je ook nog een snuggy aan?
Daarom zeg ik het maar ff!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar dat kan ik toch niet over mijzelf zeggen
[..]
Vrouwelijke schatjes
Nee dat niet, maar wel een dekentje over mij heenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb je ook nog een snuggy aan?
Ja, moet met een 't'quote:
Vast welquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die hel van strontluiers, nachtelijke voedingen, kuthechtingen, pijnlijke borsten en kots overal nog een keer wil meemaken?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel een dekentje over mij heen
Geeft niks hoor chica!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, moet met een 't'. Ik zat met geëindigd in m'n hoofd.
Moet dat nu weer biedt ik nog vriendelijk aan om een leuke zaterdag avond te hebben waarin we leuke spelletjes hadden kunnen doenquote:
Leugens!!quote:
Bed - bedden dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das een werkwoord, daar gelden weer andere regels voor!!
En meende het ook nogquote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
Ben blij dat ik er vanaf ben!!![]()
Overigens deed jouw app gisteren mij wel goed![]()
Thnx!!
zaterdag is demo... van 10 (of 11....??) tot 16.00 / 17.00quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het maar ff!!
Snarf, tot hoe laat duurt je demo vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |