Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik denk een gelijkspelquote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie in WOS dat praktisch iedereen op Frankrijk inzet. Ik vind het tricky, ik wacht wel tot morgen. Rusland op 2.40 tegen Polen
BDIL, we zitten wis en waarachtig weer op 1 lijn, want heb ook de +4,5 kaarten. Of 1 rode en 2 gelequote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspelIk ga Frankrijk 1,5+ goals spelen, een penalty in de wedstrijd en meer dan 4,5 gele kaarten
Ik heb behoorlijk veel goed de afgelopen tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BDIL, we zitten wis en waarachtig weer op 1 lijn, want heb ook de +4,5 kaarten. Of 1 rode en 2 gele
Als ik win, gaat de helft van de winst op X2 bij Oekraine - Zwedenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk veel goed de afgelopen tijdLaten we hopen dat het zo blijft
Ik ga eens een potje H2H hiermee proberen. Jammer dat Henderson, Gerrard en Carroll niet in de selectie van het Engeland zitten met H2H.quote:
Wat is de odd van e +4,5 kaarten?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BDIL, we zitten wis en waarachtig weer op 1 lijn, want heb ook de +4,5 kaarten. Of 1 rode en 2 gele
Oke bedanktquote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had m op betfair voor 2.08. Ging daarna omhoog, dus had m voor hoger kunnen hebben
aightquote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspelIk ga Frankrijk 1,5+ goals spelen, een penalty in de wedstrijd en meer dan 4,5 gele kaarten
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Wolkbreuk hier , onweer, regen, alles. Binnen is het warm en lekker eten en voetbal kijken
nog steeds voor de 1.5+ voor frankrijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je als bondscoach van Frankrijk Alou Diara en Malouda opstellen ipv, Menez en M'Vila en dan heb je nog Giroud en Ben Arfa op de bank
Nou en, ik wil Ben Arfa :pquote:
racistquote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
Kijk die jongens eens meezingen met God save the queen. Dat mistte ik bij de Nederlands elftal spelers. Behoudens enkele spelers die geen kleurtje hadden.
Veel energieker hequote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind de volksliederen van Frankrijk, Engeland en Italië 10x leuker dan die van Nederland
Volkslied van Rusland vind ik helemaal baasquote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind de volksliederen van Frankrijk, Engeland en Italië 10x leuker dan die van Nederland
Frankrijk 2.62quote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn de odds voor Frankrijk en Engeland Toef?
wat is dit danquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Frankrijk 2.62
Engeland 3.40
Gelijkspel: 3.00
Okquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Frankrijk 2.62
Engeland 3.40
Gelijkspel: 3.00
Daarom kun je ook beter op betfair spelen. De wedders maken de markt, dus er is geen behoefte aan extra winstmarge dmv lagere quoteringen zoals bij bookmakers.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is dit dan![]()
2.3 voor Frankrijk op Bwin, 3.10 gelijk en Engeland zelfde.
Kutsite.
iddquote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter op betfair spelen. De wedders maken de markt, dus er is geen behoefte aan extra winstmarge dmv lagere quoteringen zoals bij bookmakers.
Ik heb nog ergens een Unibet account. Als ik het weer wil gaan proberen beter naar Betfair verhuizen dus?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter op betfair spelen. De wedders maken de markt, dus er is geen behoefte aan extra winstmarge dmv lagere quoteringen zoals bij bookmakers.
ja, in ieder geval weg bij Unibetquote:Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een Unibet account. Als ik het weer wil gaan proberen beter naar Betfair verhuizen dus?
Unibetquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, in ieder geval weg bij Unibet
Zeker wel, ook de mogelijkheid om je weddenschap te kunnen verkopen als je dat wilt vind ik een geweldig pluspunt. Is wel even wennen met hoe in te zetten, maar als je dat eenmaal doorhebt, wil je niks anders meerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een Unibet account. Als ik het weer wil gaan proberen beter naar Betfair verhuizen dus?
Houd jij je weddenschappen nog wel eens? Soms weet je toch gewoon dat hij uit gaat komen, waarom dan verkopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker wel, ook de mogelijkheid om je weddenschap te kunnen verkopen als je dat wilt vind ik een geweldig pluspunt. Is wel even wennen met hoe in te zetten, maar als je dat eenmaal doorhebt, wil je niks anders meer
Nadeel is wel, dat minimale inzet 2 euro isquote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker wel, ook de mogelijkheid om je weddenschap te kunnen verkopen als je dat wilt vind ik een geweldig pluspunt. Is wel even wennen met hoe in te zetten, maar als je dat eenmaal doorhebt, wil je niks anders meer
Als je bijvoorbeeld ed op engeland. Frankrijk komt 1-0 voor. Dan kan je hem verkopen en hebje een deel van je inzet terugquote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Houd jij je weddenschappen nog wel eens? Soms weet je toch gewoon dat hij uit gaat komen, waarom dan verkopen?
En scoort want ik heb hem en paar keer gekochtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helaas, dan maar hopen dat Toivonen () speelt.
Ik verkoop meestal wel, behalve als het wedstrijdbeeld dusdanig is dat ik er heel veel vertrouwen in heb. Bijvoorbeeld met tennissen is het relax om na de eerste set er uit te gaan, omdat de tweede set de wedstrijd makkelijk kan kantelen. En met voetbal is het ook niet relax als je ploeg 1-0 voorstaat in de 80e minuut en de tegenstander valt fel aan voor de gelijkmaker. Die stress bespaar ik mezelfquote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Houd jij je weddenschappen nog wel eens? Soms weet je toch gewoon dat hij uit gaat komen, waarom dan verkopen?
Logischquote:Op maandag 11 juni 2012 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verkoop meestal wel, behalve als het wedstrijdbeeld dusdanig is dat ik er heel veel vertrouwen in heb. Bijvoorbeeld met tennissen is het relax om na de eerste set er uit te gaan, omdat de tweede set de wedstrijd makkelijk kan kantelen. En met voetbal is het ook niet relax als je ploeg 1-0 voorstaat in de 80e minuut en de tegenstander valt fel aan voor de gelijkmaker. Die stress bespaar ik mezelf
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Oef![]()
Ik weet niet voor wie ik moet zijn. Heb 2-1 in de FOK poule, 0-2 in een poule met mijn dispuut
In het echt is het nog wel acceptabel om langzame CB's te hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef DutchSL het volgende:
Frankrijk mist pace bij de CB's, maar Sakho heeft een faalseizoen en Mangala kan er niks van in het echt
Als je deze wedstrijd nu ziet is het toch wel erg kwetsbaar, er gaat een keer zo'n steekbal niet buitenspel zijn en wel afgerond worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In het echt is het nog wel acceptabel om langzame CB's te hebben
Als de loopactie goed is en de steekbal op maat ben je toch te laat.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je deze wedstrijd nu ziet is het toch wel erg kwetsbaar, er gaat een keer zo'n steekbal niet buitenspel zijn en wel afgerond worden.
Ik heb gister een Frans elftal gemaakt. Alleen geen monsterteamquote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
Vanavond nog een paar potjes met mn teams spelen. Als ik dan nog steeds verlies verkoop ik alles en maak ik een MONSTER Franse elftal.
Puush hem eens. aubquote:Op maandag 11 juni 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb gister een Frans elftal gemaakt. Alleen geen monsterteam
Nee dat is eigenlijk wel zielig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Met zo'n voorhoofd kan je gewoon niet missen.
Ah cool. Hoe bevalt Henry op CF? ik wil hem misschien op CAM zetten maar is dat niet zonde?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Puush heb ik niet, want mac![]()
4231
----------- Benzema------------
---Menez --------- IF Henry ---------- Nasri
----------Sissoko -----------------M'Villa
Clichy-----Sakho------Mangala-----Fanni
Team gemaakt omdat ik Henry nog wou uitproberen.
Geen idee. Ik hem gister gemaakt, nog geen tijd gehad om te spelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah cool. Hoe bevalt Henry op CF? ik wil hem misschien op CAM zetten maar is dat niet zonde?
Zij hebben op 4,5 x geel (of rood)quote:
ik ookquote:
Toenet ging een vent een vinger in zn reet doen en aflikkenquote:
LOLWATquote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toenet ging een vent een vinger in zn reet doen en aflikken
Gekke shit hoor..quote:
20Kquote:
....quote:
Nee, nee niet met GJEquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt je bewezen. Je wordt vanaf nu in 1 adem met GJE genoemd
Nasri is veel beter binnen de 16quote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou ik Henry en Nasri omdraaien.
een binnen broekse zaadlozingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |