Hij moet gewoon de bal uberhaupt niet krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef sjeppert het volgende:
afronding hopeloos
had gewoon vaker moeten afspelen
ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij moet gewoon de bal uberhaupt niet krijgen.
Als je consequent bent met deze redenering, dan kun je net zo goed de rest van je leven je smoel houden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Al die lullo's zitten een speler af te zeiken terwijl ze zelf lui op de bank zitten met een zak chips.
Doe het hem maar eens na.
Way to go.
Dat kan. Gewoon je bek houden als je het toch niet beter kan of weet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je consequent bent met deze redenering, dan kun je net zo goed de rest van je leven je smoel houden.
Dat is toch compleet onzinnig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat kan. Gewoon je bek houden als je het toch niet beter kan of weet.
Tuurlijk kan dat, dat is je mening op een bepaalde manier brengen. Maar mensen die zeggen wat die dan wel moet doen, maar het zelf niet kunnen en vaak ook onzin lullen, die kunnen beter hun muil houdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is toch compleet onzinnig?
Ik zou dus niet mogen zeggen/vinden dat Robben soms wat te egoïstisch is, simpelweg omdat hij beter kan voetballen dan ik?
Robben is een geweldige voetballer als hij in topvorm is. Alleen hij gaat nog te vaak voor zichzelf. Wanneer hij dat niet zou doen, dan zou hij nog beter presteren zowel individueel als in teamverband.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, dat is je mening op een bepaalde manier brengen. Maar mensen die zeggen wat die dan wel moet doen, maar het zelf niet kunnen en vaak ook onzin lullen, die kunnen beter hun muil houden
Hij heeft er meer kennis over en zal in die situatie beter weten wat je moet doen dan iemand die niet op dat niveau speelt. Hij is niet voor niets een proquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Robben is een geweldige voetballer als hij in topvorm is. Alleen hij gaat nog te vaak voor zichzelf. Wanneer hij dat niet zou doen, dan zou hij nog beter presteren zowel individueel als in teamverband.
Is het onredelijk dat ik dit beweer, enkel en alleen omdat hij veel beter kan voetballen dan ik?
Je moet de dingen in zijn juiste context zien. Als ik beweer dat een professionele voetballer slecht is. Dan wilt dat zeggen dat hij op het niveau waarin hij speelt, slecht presteert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hij heeft er meer kennis over en zal in die situatie beter weten wat je moet doen dan iemand die niet op dat niveau speelt. Hij is niet voor niets een pro
Beste stuurlui staan aan wal, zandhaas...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Al die lullo's zitten een speler af te zeiken terwijl ze zelf lui op de bank zitten met een zak chips.
Doe het hem maar eens na.
Way to go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |