Van der wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eens, en hij is niet eens lekker ofzo...
Voor G. Van der Wielt valt daar nog wat van te zeggen.
Inderdaad. Zou wel even heerlijk zijn als het 4-0 voor Nederland wordt.quote:
Duitse traantjes in beeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou wel even heerlijk zijn als het 4-0 voor Nederland wordt.
Ja laten we dat het criteria van selecteren zijn, hoe nat sletjes van een speler wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eens, en hij is niet eens lekker ofzo...
Voor G. Van der Wielt valt daar nog wat van te zeggen.
Erg héquote:
Het valt me een beetje tegen van ze. Normaal zijn wij de jankerds en maken ze zich niet zo druk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Erg hé
Ik hoop dat Robben een koninghattrick maakt. Gewoon om die uitgestreken kuilengraverts een lesje te lernen.
Spijker. Kopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt me een beetje tegen van ze. Normaal zijn wij de jankerds en maken ze zich niet zo druk.
Een beetje wat nederlanders met belgen hebben, of Ajacieden met fnoorders: laat ze maar kletsen, ze weten niet beter.
Meest ironische was nog wel dat hij in de eerste helft tegen iemand uitvalt omdat diegene niet passte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Even een kickje. Robben laat zijn 'kunsten' weer zien op SBS6. Bizar slecht.
Walgelijk mannetje, met al zijn maniertjes. Hij is volgens mij een kasthomo.quote:
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is wel vaak geblesseerd. En hij lijkt op een aap.
Get over itquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:03 schreef Equites het volgende:
De man die onze wk finale heeft verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |