Dat kan Robben ook wel, maar er is een grotere kans op scoren als hij zelf schiet. Dat zijn kwaliteiten die John niet echt heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik niet, te oud nu
Maar Ola speelt tenminste een bal af en kan een bal voorleggen. Dat zijn kwaliteiten die Robben niet echt heeft.
ik zie het..quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat kan Robben ook wel, maar er is een grotere kans op scoren als hij zelf schiet. Dat zijn kwaliteiten die John niet echt heeft.
Wat begrijp jij niet aan het het woord 'grotere'.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zie het..![]()
Hij heeft gisteren inderdaad veel kansen verzilverd
I.p.v. een kans van 0.1% is er dus een kans van 0.2%. Dan liever iemand die wel de kwaliteit heeft om een bal af te leggen, sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het het woord 'grotere'.
En wat boeit mij dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
I.p.v. een kans van 0.1% is er dus een kans van 0.2%. Dan liever iemand die wel de kwaliteit heeft om een bal af te leggen, sorry
hoe bedoel je?quote:
En dus? volgens mij begrijp je mijn reactie niet, maar dat is niet erg hoor. Lager opgeleiden moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Het is simpel. Als Thomas Muller een kans krijgt als je hem aflegt, zit ie. Dat doet Robben niet.
Als Klaas-Jan een kans kan krijgen, hangt ie er in. Dat doet Robben niet. Dat doet Ola wel.
Daarom staat er "hoe bedoel je?". Niet nodig om meteen ad hominem te gaan als een verongelijkte kleuter hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:27 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
En dus? volgens mij begrijp je mijn reactie niet, maar dat is niet erg hoor. Lager opgeleiden moeten er ook zijn.
Ja dat zal hem zijn ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daarom staat er "hoe bedoel je?". Niet nodig om meteen ad hominem te gaan als een verongelijkte kleuter hoorLeg het me uit. Of snap je zelf de bedoeling van "hoe bedoel je?" niet??
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef shaderon het volgende:
Jouw mening. Ik vind hem nog steeds een van de beste vleugelspelers van de wereld.
-edit 1000ste post![]()
![]()
Waarom staat het er anders? Je snapt hopelijk toch wat "hoe bedoel je?" betekend?quote:
Jezus jij hebt echt het verstand van een zwijn hé.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom staat het er anders? Je snapt hopelijk toch wat "hoe bedoel je?" betekend?
Ik wil het je best uitleggen.
Wat ik daarmee bedoel is dat je je vorige reactie een beetje motiveert/uitlegt.
Is het zo duidelijker? Excuus i.i.g.!
Het enige dat ik eruit op kon maken is dat het je niet boeit (ik gaf enkel nog een motivatie). Maar waarom ging je dan in de eerste instantie in discussie en quote je een post van me? Enkel om daarna te zeggen dat het je toch niet boeit?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Jezus jij hebt echt het verstand van een zwijn hé.
En lees nu nog alles eens rustig door, wie weet wordt het dan duidelijker.
Alstublieft alvast.
Loop je nu te kutten met me Frankie? Beter pas je op voor ik weer op de paus ga tyfenquote:
Jouw afbeelding deed het niet en aangezien ik ongeveer wel kon raden welke het ging worden dacht ik, dan gooi ik 'm er maar in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je nu te kutten met me Frankie? Beter pas je op voor ik weer op de paus ga tyfen![]()
Mmm ik zie hem zelf wel... Zal wel dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw afbeelding deed het niet en aangezien ik ongeveer wel kon raden welke het ging worden dacht ik, dan gooi ik 'm er maar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |