met de roze zool ziet er nog t best uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hahaha, wat een graflelijke dingen.Gore smerige hipster schoenen zijn het.
Omdat je voor schoenen in de rij gaat staan. Daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een kutleven hebben?
Goeie motivatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je voor schoenen in de rij gaat staan. Daarom
Oetinger!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja al dat euroshopper bier hakt er in he
Vooral dat kwastje doet het 'm.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
met de roze zool ziet er nog t best uit.
Ik ben serieus.quote:
Die witte vind ik het mooistquote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Van die 3 vind ik dat het beste..
Onderste ziet er mongolisch uit...\
Die witte is lelijk wit.
monsif posterquote:
monsif-fan allurtquote:
De bovenste zijn nog wel oke (die overigens rond de $1000 kosten...), maar het gaat bij deze release alleen om die Nikes. Die best wel lelijk zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
klittenband.....hoe gay is dat zeg![]()
Toen was het nodig noodzakelijk voor levensmiddelen, nu is het vrijwillig voor troep.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat dan het failliet van het kapitalisme, dat men net als in de hoogdagen van het communisme in de rij moet staan of liggen wachten voor lelijke schoenen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |