quote:
Ik betwijfel het, ze hadden kunnen werken in die tijd.quote:
Nee want ze pakken hier een dag vrij voor. Of meldde zich ziek.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Rekkie het volgende:
Goed voor de economie... TS je stelt je aan
Ja boeit tegenwoordig niet veel, genoeg geld op de rekeningen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ze hadden kunnen werken in die tijd.
Vrij zijn is geen strop voor de economie.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee want ze pakken hier een dag vrij voor. Of meldde zich ziek.
Wel als iedereen vrij zou pakken voor die prullen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vrij zijn is geen strop voor de economie.
Hahaha, wat een graflelijke dingen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
klittenband.....hoe gay is dat zeg![]()
Wat is deze..quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Als" .....quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel als iedereen vrij zou pakken voor die prullen.
ja al dat euroshopper bier hakt er in hequote:Op maandag 11 juni 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
Als ik in de supermarkt in de rij sta dan ga ik ook altijd even erbij liggen.
Waarom zou je dan een kutleven hebben?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Vraag me af wat er in die koppies van ze omgaan als ze daar zitten te wachten voor een paar fucking schoenen. Wat een kutleven moet je dan hebben
met de roze zool ziet er nog t best uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hahaha, wat een graflelijke dingen.Gore smerige hipster schoenen zijn het.
Omdat je voor schoenen in de rij gaat staan. Daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een kutleven hebben?
Goeie motivatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je voor schoenen in de rij gaat staan. Daarom
Oetinger!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja al dat euroshopper bier hakt er in he
Vooral dat kwastje doet het 'm.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
met de roze zool ziet er nog t best uit.
Ik ben serieus.quote:
Die witte vind ik het mooistquote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Van die 3 vind ik dat het beste..
Onderste ziet er mongolisch uit...\
Die witte is lelijk wit.
monsif posterquote:
monsif-fan allurtquote:
De bovenste zijn nog wel oke (die overigens rond de $1000 kosten...), maar het gaat bij deze release alleen om die Nikes. Die best wel lelijk zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toen was het nodig noodzakelijk voor levensmiddelen, nu is het vrijwillig voor troep.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat dan het failliet van het kapitalisme, dat men net als in de hoogdagen van het communisme in de rij moet staan of liggen wachten voor lelijke schoenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |